• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. biophys
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 90
    • En İyi 44
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    biophys tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway usavisascheduling Cok Ilginc , herkes ayri bir deneyim yasiyor bende Sorun yasamistim appointment confirmation ciktisini ikinci girisimde gorup almistim hic transaction ciktisi almadim ama onu goturenleride gordum, Bence uzerinde uid kodu ve barcode varsa tamamlanmis oluyor senin passport no visa type passport teslim sekli ve bazilarinda ds260 numarasi bilgileride oluyor ciktida bunlar varsa ok hatta Bence sadece uid no ve barcode varsa ok

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway visa randevusunu one cekemiyorsun cunku randevu nvc tarafindan ataniyor olmasi lazim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @phd Evet bu oluyor uzerinde uid senin pasaport numaran visa kategori pasaport teslim sekli ve bazilarinda ds260 no yazili transaction veya appointment confirmation ciktisi oluyor uid no yazili ve barcode varsa ok

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway transaction veya appointment confirmation ciktisi olmasi lazim UID numarasi yazili barkodlu onu print alabildin mi?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway Yok gerekmiyor ek belge. Konsolosluk mulakatinda cv gerekiyor zaten intent plan o esnada sana sorulabiliyor, nerede Yasamayi calismayi planliyorsun vs gibi. Giriste ise hic birsey sorulmuyor sadece stamp basiliyor ve sari bir zarf var o veriliyordu. Ama bu zarf sistemi de kaldirilmis artik Elektronik ortamda gonderiliyormus bilgiler. Sadece vizenin basili oldugu pasaport yeterli bu durumda . Ben Bayramda gir cik yaptim. Turkiyede bu visa turuyle ilk Gidisim mi diye sordular , USA da ise beni gumruk polisi ayri bir odaya yonlendirdi. Orda passport ve sari kapali zarfi alip pasaporta giris basildi o kadar .

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @aksinaletinsan arkadas Hali hazirda ny da posdoc , Evet kendisi de sasirdim Bence bunun USA icinden artan basvuru orani ile alakasi var ,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @mrkc Regular process icin EB2 NIW degerlendirmesi zaten ortalama 22 ay sure veriyorlar suan, 2024 Subat ayindan beri bir cevap gelmeyen arkadasta var bildigim, O Amerika icersinden basvurdu ,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Özgür-Şahin IL de ds260 icin submitted ettigin belgeler isteniyor . Ayrica konsolosluk tan da mailler geliyor orda da yaziyor , standart e devletten alinan nufus kayitlari arsivli adli sicil evli ise ve cocugun varsa Dogum belgeleri visa icin dotograflar pasaportlar ve cv ler lazim oluyor birde sormuyorlar ama ds260 in confirmation sayfasi lazim . Ayrica visa scheduling den olusturdugun pasaport teslim icin transaction page sayfasi

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @media Hayirli olsun, once SSN lerin geliyor sanirim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @saydogan Evet boyle durumlar okumustum, mulakati yapan konsolosluk gorevlisinin ya Tina gore degisiyor sanirim durum. Bu yuzden Vize reddi tabi ki olmaz ama yine de ingilizce girmekte fayda var, zaten sorular hep ayni cunku

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Özgür-Şahin ingilizce olarak gir Bence , zaten Herkese ayni sorular geliyor , o yuzden sorulan sorular tanidik gelir, Ona gore de cevaplara hazirlarsin kendini, zorlamdigin yerde turkce acikla durumunu

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @phd Tahmini 1.5-2 ay icersinde geliyor. 4 hafta da gelenler de vardi sanirim. Artik hizli ilerliyor. Randevu maili ile konsolosluk gorusmesi arasi da 1-2 ay gibi bir sure oluyor . Sizlere mayis ikinci yari mail gelir, Haziran sonu gibi de gorusme olur . Konsolosluk Yukons gore randevulari slotlar halinde yayinliyordu sanirim, Genel olarak aksam 10-11 den sonra geliyor mailler

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @gunduzguleryuz Cok Sagolun 2 seneden fazla bir sure oldu ama en sonunda bitti Darisi bekleyenlerin basina 🙏

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @meke Tesekkurler, ben north east part ta yasamayi planliyorum, kardesim var PA de onceden de NJ de kalmistim bir sure o yuzden o cevrede is arayacagim . Umarim denk geliriz

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhabalar 31 Mart konsolosluk görüşmesi sonucunda bu sabah Mahall deki VFS bürosundan Pasaportumu aldım. Konsolosluk görüşmem sabah 8 de idi. Ben yakınlarda bulunan Greenpark Ankara otelinde kaldım. Sabah çıkış yapmadım eşyalarımı otelde bıraktım sadece gerekli evrakları yanıma aldım. Hatta oda kartımı bıraktımı da resepsiyona bıraktım, Otelden sadece 10-15 dk yürüme mesafesinde bulunuyor konsolosluk. Ben biraz erken gittim ancak çok erken gitmeye gerek yok. Randevu saatinden 15 dk öncesinde dahi orda olsanız yeterli oluyor. Konsolosluğun hemen yanında bir emanetçide mevcut. Eğer arabanızla gideceksiniz çevrede park yerleride mevcut, konsolosluk sadece basit araç anahtarına müsade ediyor. Ben 745 de içeri giriş yaptım. Önce pasaportlarınızı alıyorlar, burada randevunuz olup olmadığı kontrol ediliyor muhtemelen. Sonrasında pasaportlarınınz size geri veriliyor ve güvenlikten geçiyorsunuz. İçeri girdiğinizde immigrant olduğunuzu söylediğinizde size 2 adet kagit veriliyor. Bu numara sırasınız oluyor, hem evrak teslimi hemde sonrasında görüşme için. Öncekilke evrak teslimi gerçekleşiyor. Benden pasaport, resimler, nüfus kayıt örneği (güncel), adli sicil kayıtları (bende isviçrede vardı istenen, 1 yıldan fazla kaldığın her ülkeden alınmış olması gerekiyor), ve pasaport teslim için alınan UİG numarası olan confirmation page alındı. Job offer a gerek yok ama sizde var mı diye soruldu bende yok dedim. İngilizce mi Türkçemi diye sordu, ingilizce dedim. Teslim ettiğim tüm evraklar bunlardı. 15-20 dk sonrasında bana sıra geldi. Önce sağ el yukarı kaldırılıp yemin ettiriliyor. Sonra herkese sorulan sorular: nerede yaşamayı planlıyorsun, ne yapmayı planlıyorsun, şuanki işin ne, amerikadaki hiç contacts ların var mı vs gibi sorular geliyor. Ayrıca daha önce hiç amerikaya gittinmi, başka bir ülkede yaşadın mı gibi sorularda geliyor. Ben akademisyen olduğum için CV çok teknik geldi bana ayrıca non scientist bir insana yaptığınız işi nasıl açıklarsınınız gibi bir soruda geldi. Sonrasında herşey iyi gözüküyor 1 hafta içerisinde mail alırsınız dedi.

      Mülakattan 2 gün sonra pasaport alım için akşam 17 civarıbda mail geldi. Ben pick up seçimiştim , randevu oluşturdum ve bu sabah aldım. VFS de de benden sadece kimlik istendi. Buraya da erken gelmenize gerek yok, randevu saatinden 5 dk önce olsanız yeterli oluyor.

      Bu süreci de böyle bitirdik, darısı bekleyen arkadaşlara, Asıl zorlu süreç bundan sonra başlıyor. Amerikada NJ de 1 seneye yakın bir süre yaşadığım için bazı tecrübelerim var. Deneyimlerimizi aktarmak isteyen arkadaşlar iletişim bilgilerini mesajdan paylaşabilirler. Hepimize hayırlı olsun diyorum. Burada birbirimize çok destek olduk, herkese teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @dandanakan01 Tebrikler tekrardan

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu Evet mail olarak geliyor, Ayrica odeme bilgiside gonderiliyor muayene sonrasinda, unganlar bu dosyayi zaten direk konsolosluga da gonderiyor

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhaba bana konsolosluk tan gelen mulakat hatirlatmasi mailinde job offer letter da yazilmis getirilmesi gereken evraklara, baskalarinda da boyle mi geldi mail? Sordum bazilarinda yok cunku , bir fikri olan ?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu 1 hafta onceden olmasi iyi olur, 2 gun denmesinin nedeni ertesi gun medical report un konsolosluga iletilmesi, ancak bir aksilik cikarsa diye 1 hafta onceden olmasi yararli bence, muayene ucreti degisken yapilan asi sayisina gore degisiyor cunku, mevcut asilariniz var ve yasiniz belli yas ustu ise asi sayisi ve kontroller degisebiliyor cunku dolayisiyla para da degisiyor ben 1 kisi icin 15 bin civari verdim ve kredi karttan odedim, ama nakitte veriliyor, rahat kiyafetler giyip gitmeniz yarariniza zira hem rontgen hemde doktor Muayenesi esnasinda kiyafetler takilar vs cikartiliyor, kullandiginiz ilac ve gozlugunuz varsa yaninizda goturun . Unganlarin yeri kugulu Parkin yaninda, Ataturk bulvari tarafinda bir kafe var onun Sagindan giris yapiyorsun, pasajin icinde 4. Kat. Simdiden Gecmis olsun Melis hanim 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Gokturk-GMD e nabizda asilariniz gorunuyorsa da oluyor dediler benim gorusmemde

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5