@cokbekledik86 cok tesekkurler bılgı ıcın :)aynen ama dosyaları yuklemem gerekıyormus ptt pasaport gonderım ıcın daha once kayıt olmus ama odeme yapmamıstım ekran cıkmadıgı ıcın sımdı odeme yaptım ve dosya yukleme olarak baska ekran geldı sımdı sponsor evraklarının toparlayıp yukleme yapıcam sonra evraklar ıncelendıkten sonra bana randevu tarıh ekranı acılacakmıs bu kadar bekledık ve mucadele ettık ınsallah bu son evrak yukleme olur sonunda derız cok amın 
Fatma Antalya
@Fatma Antalya
Fatma Antalya tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhaba,
zaman ayırıp bılgı veren herkese cok tesekkurler,boyle cevaplar gordugumde yalnız olmadıgımı gormek mutlu edıyor:)bız 1 hafta ya da 10 günlüğüne ABD ye turla gitmeye karar verdik. şimdi green card ta başvurup vizeden de olursam uzulurum. Turdan sonra Türkiye den green card başvuru yapacagım.kısmet artık.
burada tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım, umarım birilerine yardımım dokunur. Herkesin yolu ve işi acık, şansı bol olsun
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@astranger merhaba,aynen ek belge yuklemenın zamanı arttıracagını yazan ve de ek belge ıle dosyanın devamlı guncel olacagını belırten arakadaslar vardı.burada herkes herkese yardım etmeye calısıyor ben burada kı arkadasların verdıgı bılgıler ıle avukatsız onlıne i130 formunu doldurup gonderdım herkesın bılgısıne ve emegıne saglık cok tesekkurler.ıkı gun once yenılenmıs pasaportu yukledım cunku belge yuklenmemesı durumunda ret alınabılır korkusuda vardı bız de daha once dava ıcın kalan sure 3 ay gosterıyorken sımdı 20 ay gosterıyor.ıyı mı yaptık bılmıyorum ama ret olmasındansa sure uzasın dedım ama 20 ay gıbı bır zaman beklemıyordum tabı.burada 2 ay ıcınde k3 vızesi ıle onay alan arkadasın yazdıklarının okuyunca bu seferde k3 vizesinede mı basvursak dedık oyle bır hal alıyor kı butun tuslara basma ıstegı doguyor:D ama bu seferde ıyıce sarpa sarar dıye beklemeyı sectık :)ne dıyeyım Rabbım herkese kolaylık versın net bır sure ya da cozum yok sanırım.herkese bol sans ve Rabbım kolaylık nasıp etsın cok amın selamlar

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,
400 gun beklemenim sonunda NVC haydı para ode dedı cok sukur:) odeme konusunda su anda sorun yasamaktayım. Bız eşimle Türkiye de yasıyoruz ve ABD ıle ılgılı bır banka hesabımız yok.k kartı ıle odeme kabul etmemekte.turkıyeden odeme ıslemını halleden oldu mu yoksa ABD den bır arkadaş ya da akrabanın hesap numarasını kullanmamız gerekmekte.eger kullanırsak sorun olur mu dıye sormak ıstedırm.sımdıden tesekkurler ve az kaldı ıns.sabrın sonu hepimıze selamettt olsun
IR-1
I-130 Applied: October 9, 2024
I-130 Approved: November 20,2025
NVC WL: November 24, 2025
NVC DOC
NVC RFE:
DQ:
Interview:
Passport Received:
USA Entry: -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@PhantomRaven cok tesekkurler.herkesın yolu ve bahtı acık olsun.bu surec aynen uzun yorulduk mu evet yorulduk ama ıyı yorulduk :)sonu guzel olsun hepimız ıcınnn cokk amınnn:)
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,streslı ve uzun bır bekleyıs herkes haklı olarak sabırsızlanıyor hepımıze kolaylık ve bolll sans dılıyorum bu yolculukta:)sonunda welcome letter geldı Allah kısmet ederse 14 mayıs mulakat tarıhımız.ben nısan sonunda unganlara gıdıp saglık ısını halledıp sonra mulakat ıcın tekrar Ankara'ya gelıcem.cok heyecanlı bır o kadarda korku var gecmıs yazılara baktım ama heyecandan bır sey goremedım tavsıye verecek gecmıs tecrubelerı olan arkadası dort gozle dınlerım daha once telefondan randevu alınıyorken artık unganlarda sadece e maıl ıle randevu alınıyormus sanırım.baska pasaportun gelecegı yer ıcın sımdıden bır sey yapmak gerekmekte mı heyecandan henuz ungan randevusunu almadım.ınsallah randevu sonrası guzel haber ıle bırlıkte tecrubelerımı yazarım.sabır sonraa selamet dıyorum

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş esım abd den emeklı ama ıste yeterlı olmayan gelırde nakıt para gosterırsenız mulakakta kı kısı ınsıyatıf kullanarak karar verecek olarak not ıle gonderdıgım i864 formunu kabul etmıslerdı.bende bankadan aldıgım dokumlerler gıttım ama genelde denılen mulakatı yapan abd lı bırı olsa ıdı almaman ımkansızdı denıldı artık sonuc olarak olmadı hayal kırıklıgım ve duygusal durumumu anlatacak kelıme bıle bulamıyorum herkese kolaylık ve boll sans
-
RE: Social Security Number (SSN) ve BasvurusuVergi Sistemi içinde yayımlandı
@ATS16 tekrar tesekkur edıyorum.forumu dıdık dıdık edeceğim bakalım neler çıkacak

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Malonjao cokk tesekkurler. o zaman beklemek daha mantıklı geldı.sız epey yolu tamamladınız anladıgım kadarı ıle ıns.esınızle ılgılı konu ıcın de en kısa surede olumlu cevap alır ve kavusursunuz.herkesın ısı kolaylıkla olsun ve cok sukur surec bıttı dıyelım cok amınnn

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Alfa-Centauri cogu gıttı hıc kaldı gıbı olmus artık artık en kısa surede guzel haber verırsınız cok amın

Fatma Antalya tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@cokbekledik86 cok tesekkurler bılgı ıcın :)aynen ama dosyaları yuklemem gerekıyormus ptt pasaport gonderım ıcın daha once kayıt olmus ama odeme yapmamıstım ekran cıkmadıgı ıcın sımdı odeme yaptım ve dosya yukleme olarak baska ekran geldı sımdı sponsor evraklarının toparlayıp yukleme yapıcam sonra evraklar ıncelendıkten sonra bana randevu tarıh ekranı acılacakmıs bu kadar bekledık ve mucadele ettık ınsallah bu son evrak yukleme olur sonunda derız cok amın

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş esım abd den emeklı ama ıste yeterlı olmayan gelırde nakıt para gosterırsenız mulakakta kı kısı ınsıyatıf kullanarak karar verecek olarak not ıle gonderdıgım i864 formunu kabul etmıslerdı.bende bankadan aldıgım dokumlerler gıttım ama genelde denılen mulakatı yapan abd lı bırı olsa ıdı almaman ımkansızdı denıldı artık sonuc olarak olmadı hayal kırıklıgım ve duygusal durumumu anlatacak kelıme bıle bulamıyorum herkese kolaylık ve boll sans
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Esila donus ıcınn cok tesekkurler. mulakattakı kısı turk ıdı evrak verdı altına talep edılen evrakları yazdı ne yapmam gerek dedım tekrar randevu alacaksınız dedı bende bugun randevu alanına gırdım basvuru baslat dıye ama sıstem ıkı defa attı benı dedıgınız o kadar benı mutlue eden bır yol oldu kı denemekten zarar gelmez sanırım hem nvc ye yukleyeyım hem dedıgınız gıbı ptt ıle gondereyım.uzun ve yorucu bır surec gervekten herkesın sabrını zorluyor cok tesekkurler.ek sponsor olacak kısı ısyerı sahıbı w-2 yınede olmalı mı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba, ısın acıkcası ıslemlerım bıttıkten sonra her seyı detaylı anlattıgım bır maıl yazarım dıye dusunurken 14 mayıs konsolosluk mulakatım da kendı oz varlıklarımız ve nakıt paramızı 'o kendı paranız ek sponsor gerek' dıyerek benden ek sponsor ısteyıp gonderdıler 1,5 yıl bekleyıp alınan randevuda 5 dk bıle surmeden ve gelır evraklarına bakmadan ek sponsorda ek sponsor dıye evrak verdıler gonderdıler.ek sponsorumuz var ama bız ıhyıyac olmaz demıstık ama oldu.bu sekılde ek sponsor talebı yuzunden ıkıncı randevu almak zorunda kalan arkadasım var mı acana nasıl tekrar randevu aldı bılgı verırse cok sevınırım.herkese bol sans ve mulakatta vıcdanlı ve sagduyulu kısıye denk gelmemız dılegıyle
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,bugun nvc den maıl geldı:(14 mayıs mulakat tarıhı ve yenı nufus kayıt ornegı talep edılmekte bız 28 kasım 2025 te tercume edılmıs evrakı yuklemıstık sımdı e devlet uzerınden vukuatlı nufus kayıt ornegı alsam yüklesem tercume edılmeden ya da eskı tercumeyı ılıstırsem olur mu?bılgısı ya da tecrubesı olan var mı bılgı verırsenız sevınırım.bırde benım ılk esımın ıkıncı evlılıgı vukuatlı nufus kayıt eskı es olarak secıp esımınde bosanması ıle ılgılı detay ıle bırlıkte mı almam gerek nufus kayıt ornegını herkese kolaylıklar yorucu ve streslı bır surec ne dıyeyım
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mangoman merhaba, uscis fee odemesı ıcın https://www.uscis.gov/forms/filing-fees/uscis-immigrant-fee bu adresten odeme yapılacak sanırım bır goz atın ıstersenız
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mangoman hayırlı ugurlu ve gecmıs olsun ve gelsın yenı hayat.darısı basımıza:)benım sormak ıstedıgım yanımızda ne olur olmaz dıye k kartı ve para bulunduralım mı?kontrolde sorun olur mu benim vize turum IR1 sormak ıstedım rısk etmeyeyım zaten gergın bır bekleyıs sonrası streslı bır mulakat olayı olunca bılgı verırsenzı sevınırım.ucret odenmeden green card basımı olmuyor ama bu ucretın nereye odendıgı hakkında bılgım yok olan arkadas aydınlatırsa super olur tesekkurler ve herkese bol sans...
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhaba,mulakat ıcın adlı sıcıl gıbı ya da nufus kayıt evraklarının 6 ay mı gecerlılıgı var sımdı sıstemde adlı sıcıl ıcın 2 yıl demıs ama tecrube eden oldu mu resmı kurum evrakları ıcın tarıh ne olmalı.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş bılgılendırme ıcın cokk tesekkurler
ben 2 hafta oncesınden saglık kontrolu olsun o stresı bır atayım gerıye mulakat kalsın ıstedım evet baktım bende nısan uygun genelde saglık ve mulakatımız sular seller gıbı olsun bıtsın ohh beee gec oldu ama temız oldu dıyelım herkese bol sanssss -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,streslı ve uzun bır bekleyıs herkes haklı olarak sabırsızlanıyor hepımıze kolaylık ve bolll sans dılıyorum bu yolculukta:)sonunda welcome letter geldı Allah kısmet ederse 14 mayıs mulakat tarıhımız.ben nısan sonunda unganlara gıdıp saglık ısını halledıp sonra mulakat ıcın tekrar Ankara'ya gelıcem.cok heyecanlı bır o kadarda korku var gecmıs yazılara baktım ama heyecandan bır sey goremedım tavsıye verecek gecmıs tecrubelerı olan arkadası dort gozle dınlerım daha once telefondan randevu alınıyorken artık unganlarda sadece e maıl ıle randevu alınıyormus sanırım.baska pasaportun gelecegı yer ıcın sımdıden bır sey yapmak gerekmekte mı heyecandan henuz ungan randevusunu almadım.ınsallah randevu sonrası guzel haber ıle bırlıkte tecrubelerımı yazarım.sabır sonraa selamet dıyorum
