Arkadaşlar herkese merhaba bende amerikaya giriş yaptım pasaport dışında yanıma hiç bir evrak almadım kimsede sormadı yanıma yiyicek ve ilaçta aldım acil bikaçtane kimse valizlerde nevar diye sormadı ofise aldılar sistemden bişeylere baktılar sorunsuz geçtim çok şükür bekleyen herkesin biran önce vizelerine kavuşması dileğiyle
cokbekledik86
@cokbekledik86
cokbekledik86 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar herkese selam sizlere bilgi olması açısından paylaşmak istedim amerikaya girişimden tam 1 ay sonra green kartım elime ulaştı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar çok şükür 19 ocağa randevüm verildi
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar çok şükür benim sürecimde burda sona erdi vizem onaylandı klasik evraklar adli sicil kaydı nüfus kayıt örneği boşanma belgesi fotoğraflar ve finansal dökümanlar eşimin nerde yaşadığını ne iş yaptığını nasıl tanıştığımızı sordu ve o meşhur beyaz kağıdı elime verdi darısı bekleyen herkesin başına inşallah. bu zorlu süreçte herkes birlik olup birbirine destek olmaya çalıştı çok teşekkür ediyorum
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar bende pasaportumu bugün teslim aldım bekleyen herkese nasip olsun inşallah
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar benimde sonunda nvc de dosyam onaylandı umarım banada randevü emaili sizlerle beraber toplu gelir
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@itsmebb yeni hayatınızda mutluluklar sizinle beraber başlamıştık bu sürece bukadar uzamasına üzüldüm ama amerikaya adım attığınızda bu günler unutuluyo hemen yeni bir serüven başlıyo oda aile hasreti türkiyede kalmakta zor burda yaşamakta adapte olmak 1 yıl sonra herşey daha güzel oluyo ama yolunuz açık olsun
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar herkese iyi bayramlar güzel hayırlı haberler getirsin bu hafta hepimize
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Gözünüz Aydın arkadaşlar umarım bizimkilerde gelir bugün
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@AE123 öylemi böylemi düşünmekten hep beraber şizofren olucaz artık

cokbekledik86 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Fatma-Antalya fatma hanım dedikleri gibi randevü almanız gerekiyo anladığım kadarıyla siz hiç mülakat yapmadınız ilk evrak tesliminde takıldınız email yoluyla randevü talepi ediceksiniz randevü almaya çalıştığınız sisteme girin ordan talep oluşturun bikaç gün içinde dönerler kendileri size gün vericekler eğer mülakat yapıp eksik evrak deselerdi ozaman postalamanız doğru bi yöntemdi
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@seda-2 vizenizi almadan bilet almamanızı öneririm ben çünkü bazen ap sürecine kalınabiliyo forumda yaşanmış örnekler var
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Efsun hanım meraba malesefki kendiniZ için ne ödediyseniz çocuk içinde aynı rakamı tekrar istiyolar insiyatifine kalmış avukatınız indirim yapabilir biraz baba vatandaşsa süreç farklı ama vatandaş oldumu eşiniz
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@verymerrymuffin sürecin zor olan kısmını tamamlamışsınız zaten eğer kızınız doğduğu zaman baba zaten vatandaşsa konsolosluğunun sitesinde gerekli evraklar yazıyo hazırlayıp ına amerikan pasaportunu alabilirsiniz türkiyeden sizde 3-5 ay mülakat bekleyin derim pasapor işlemleri belkide 2-3 ay sürer bol şans
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Dr-Ahmet-Özek ayrı ayrı gelicek panik yapmanıza gerek yok bizimde başımıza geldi 2 yeğenimin işlemi ayrı ayrı görüldü aynı dediğiniz gibi pazartesi tatil muhtemelen salı günü işleme alırlar
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@handuş hiç olmadı böyle bir sorun boyutlarında sıkıntı olabilir belki fotoğrafçıda amerika vizesi için derseniz ebatlarını ayarlar ve size email atar
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@handuş ilk önce ds160 formunu doldurun ama çocuğun bilgileriyle daha sonra https://ais.usvisa-info.com/tr-tr/niv/users/sign_in burdan hesap oluşturun anne babada vize var seçeneğini işaretledikten sonra muhtemelen randevü vermiyicek konsolosluk onayı bekleniyor diye bi uyarı alıcaksınız buda 2-3 ay sürüyo size gelen talimat emailinden sonra pasaportu ve istedikleri evrakları yolluyosunuz konsolosluğa