• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Alfa Centauri
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 158
    • En İyi 46
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Alfa Centauri

    @Alfa Centauri

    Carpe Diem

    83
    İtibar
    282
    Profil Görüntülemeleri
    158
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Alfa Centauri Takip etme Takip Et

    Alfa Centauri tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Arkadaşlar dün ceac issued olmuştu akşam hem VFS Globalden mail geldi hemde usvisascheduling mail geldi pasaport teslimine dair. Bu arada Ankara VFS Globalden randevu almadan teslim yapmıyorlar bilginiz olsun randevuyu gelen mailin içinde link var oradan alıyorsunuz. Bu arada randevu alınca QR kod çıkacak Screenshot alın muhakkak o olmazsa teslim etmiyorlar ve bir daha alamıyorsunuz QR kodu saçma olmuş.

      Ben vizemi yarım saat önce aldım. 9:30 da açıyorlar. IR-1 olarak aldım vizeyi. Umarım herkes en kısa sürede bu uzun ve zorlu süreci bir an evvel tamamlar.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar 29 Ağustosta İstanbul'dan Katar aktarmalı uçakla Los Angeles’a indim. Bayağı uzun bir kuyruk vardı sıraya girdim ama CBP ismimi anons etti customer service gelmem gerektiği söylendi oraya gittim ismimi söyledim sonra sivil giyimli bir memur sakız çiğneyerek o uzun kuyruktan kurtardı ve hızla pasaporta mühür basıldı hatta sıra bekleyenler tepki gösterdi 😀 odaya gittik ufak tefek soru sordu ne zaman evlendin şimdi planlarınız neler filan nasıl tanıştınız dedi ama vize mülakatı gibi değil yüzeysel yani zaten hissediyorsunuz o an. Daha sonra verdiğim adresi teyit ettik tekrardan adresi yazdırdı oraya mı gelsin green card diye ayrıca yanımda 10.000 dolar üzerinde nakit olduğu için orada memura söyledim beraber form doldurduk parayı saymadık bile söylediğim rakamı yazdı sadece ve sonra welcome dedi ülkeye girdim. 5 dakika bile sürmedi süreç.

      Umarım herkesin süreci en kısa sürede tamamlanır

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Arkadaşlar nihayet bugün ceac statüm issued oldu. Mülakatta joint sponsor yetersizliği yaşamıştım yeni sponsor evraklarını yükleyip pasaport gönderdikten sonra sürecim olumlu sonuçlandı. Mülakat sonrası inanılmaz stres ve hayal kırıklığı ardından vizemi aldım. Umarım herkes en kısa sürede vizelerini alır. Hepinize çok teşekkür ediyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      10 temmuz için az evvel randevu maili aldım Bekleyen herkese bol sabır diliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Nihayet i-130 formu onaylandı. 16 aylık en zor sabır tüketen aşama sona erdi. Umarım diğer aşamalar benim ve tüm bu süreci yaşayan herkes için kolay ve hızlı bir şekilde tamamlanır.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar bugün 10 yıllık green card adresime geldi. 2 3 ay diye tahmin ediyordum ama çok erken geldi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @salimekoken bu verileri nereden takip ediyorsunuz rica etsem paylaşır mısınız

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      İletileri görüyorum da ben kılpayı randevu alıp sonra vize almışım. Bu green card almak bayağı uzun sürmüştü ama sizinki extra uzun. Sabır diliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Eşim vatandaş I-130 formu submit edeli 7 ay oldu uscis hesabında estimated date 4 ay yazıyor. Bu başlığı hemen hemen baştan sona kadar okudum ama anladığım kadarıyla artık biraz süreç daha da uzun sürüyor.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Fatma-Antalya benim sponsor filan tamam pasaport şu an elçilikte incelenmesini bekliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri

    Alfa Centauri tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ekto-Oktan dostum çok sabırsızsın bu süreçte sabırlı olman gerekiyor ben sadece i-130 onayı için 16 ay bekledim benim zamanımda bu sürelerdi. Sabırlı olmayı öğrenmen gerekiyor çünkü amerikada her şey yavaş ilerliyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @seda-2 selam hoş geldin ssn otomatik gelmeme ihtimali var SSA ofisine randevu alıp gitmeni tavsiye ederim. Bu arada bende Los Angelesta yaşıyorum güzel ama pahalı bir yer

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @rock bence geçmişe iyi bakın uzun süre randevu alamadı kimse bir dönem. 1 yıl bekleyen biliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @rock 550. Sayfayı açın oralarda var

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Geçen sene böyle olmuştu 1 sene beklemişti herkes sonra 2025 Şubat gibi dağıtmaya başladılar umarım öyle olmaz eğer artık her sene sadece Ocak ve Nisan arasında dağıtırlarsa sıkıntı olur

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      İletileri görüyorum da ben kılpayı randevu alıp sonra vize almışım. Bu green card almak bayağı uzun sürmüştü ama sizinki extra uzun. Sabır diliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar bugün 10 yıllık green card adresime geldi. 2 3 ay diye tahmin ediyordum ama çok erken geldi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Burak-0 çok girince sistem otomatik yapıyor kendi kendine düzeliyor günde 1 2 defadan fazla gidiyorsan oluyor genelde. VPN kullan bazen işe yarıyor farklı ülkeleri dene

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @seyyit1 bilmiyorum ben çok uygun bilet bulmuştum ve ayrıca bagaj hakkı 23kg x 2 olduğu için tercih ettim. Herhangi bir sorun yaşamadım sadece uçak öncesi random ssss bilete seçildim ekstra aramadan geçtim sadece bu

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar 29 Ağustosta İstanbul'dan Katar aktarmalı uçakla Los Angeles’a indim. Bayağı uzun bir kuyruk vardı sıraya girdim ama CBP ismimi anons etti customer service gelmem gerektiği söylendi oraya gittim ismimi söyledim sonra sivil giyimli bir memur sakız çiğneyerek o uzun kuyruktan kurtardı ve hızla pasaporta mühür basıldı hatta sıra bekleyenler tepki gösterdi 😀 odaya gittik ufak tefek soru sordu ne zaman evlendin şimdi planlarınız neler filan nasıl tanıştınız dedi ama vize mülakatı gibi değil yüzeysel yani zaten hissediyorsunuz o an. Daha sonra verdiğim adresi teyit ettik tekrardan adresi yazdırdı oraya mı gelsin green card diye ayrıca yanımda 10.000 dolar üzerinde nakit olduğu için orada memura söyledim beraber form doldurduk parayı saymadık bile söylediğim rakamı yazdı sadece ve sonra welcome dedi ülkeye girdim. 5 dakika bile sürmedi süreç.

      Umarım herkesin süreci en kısa sürede tamamlanır

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Alfa Centauri