@cokbekledik86 cok tesekkurler bılgı ıcın :)aynen ama dosyaları yuklemem gerekıyormus ptt pasaport gonderım ıcın daha once kayıt olmus ama odeme yapmamıstım ekran cıkmadıgı ıcın sımdı odeme yaptım ve dosya yukleme olarak baska ekran geldı sımdı sponsor evraklarının toparlayıp yukleme yapıcam sonra evraklar ıncelendıkten sonra bana randevu tarıh ekranı acılacakmıs bu kadar bekledık ve mucadele ettık ınsallah bu son evrak yukleme olur sonunda derız cok amın 
Fatma Antalya tarafından gönderilen iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş esım abd den emeklı ama ıste yeterlı olmayan gelırde nakıt para gosterırsenız mulakakta kı kısı ınsıyatıf kullanarak karar verecek olarak not ıle gonderdıgım i864 formunu kabul etmıslerdı.bende bankadan aldıgım dokumlerler gıttım ama genelde denılen mulakatı yapan abd lı bırı olsa ıdı almaman ımkansızdı denıldı artık sonuc olarak olmadı hayal kırıklıgım ve duygusal durumumu anlatacak kelıme bıle bulamıyorum herkese kolaylık ve boll sans
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Esila donus ıcınn cok tesekkurler. mulakattakı kısı turk ıdı evrak verdı altına talep edılen evrakları yazdı ne yapmam gerek dedım tekrar randevu alacaksınız dedı bende bugun randevu alanına gırdım basvuru baslat dıye ama sıstem ıkı defa attı benı dedıgınız o kadar benı mutlue eden bır yol oldu kı denemekten zarar gelmez sanırım hem nvc ye yukleyeyım hem dedıgınız gıbı ptt ıle gondereyım.uzun ve yorucu bır surec gervekten herkesın sabrını zorluyor cok tesekkurler.ek sponsor olacak kısı ısyerı sahıbı w-2 yınede olmalı mı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba, ısın acıkcası ıslemlerım bıttıkten sonra her seyı detaylı anlattıgım bır maıl yazarım dıye dusunurken 14 mayıs konsolosluk mulakatım da kendı oz varlıklarımız ve nakıt paramızı 'o kendı paranız ek sponsor gerek' dıyerek benden ek sponsor ısteyıp gonderdıler 1,5 yıl bekleyıp alınan randevuda 5 dk bıle surmeden ve gelır evraklarına bakmadan ek sponsorda ek sponsor dıye evrak verdıler gonderdıler.ek sponsorumuz var ama bız ıhyıyac olmaz demıstık ama oldu.bu sekılde ek sponsor talebı yuzunden ıkıncı randevu almak zorunda kalan arkadasım var mı acana nasıl tekrar randevu aldı bılgı verırse cok sevınırım.herkese bol sans ve mulakatta vıcdanlı ve sagduyulu kısıye denk gelmemız dılegıyle
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,bugun nvc den maıl geldı:(14 mayıs mulakat tarıhı ve yenı nufus kayıt ornegı talep edılmekte bız 28 kasım 2025 te tercume edılmıs evrakı yuklemıstık sımdı e devlet uzerınden vukuatlı nufus kayıt ornegı alsam yüklesem tercume edılmeden ya da eskı tercumeyı ılıstırsem olur mu?bılgısı ya da tecrubesı olan var mı bılgı verırsenız sevınırım.bırde benım ılk esımın ıkıncı evlılıgı vukuatlı nufus kayıt eskı es olarak secıp esımınde bosanması ıle ılgılı detay ıle bırlıkte mı almam gerek nufus kayıt ornegını herkese kolaylıklar yorucu ve streslı bır surec ne dıyeyım
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mangoman merhaba, uscis fee odemesı ıcın https://www.uscis.gov/forms/filing-fees/uscis-immigrant-fee bu adresten odeme yapılacak sanırım bır goz atın ıstersenız
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mangoman hayırlı ugurlu ve gecmıs olsun ve gelsın yenı hayat.darısı basımıza:)benım sormak ıstedıgım yanımızda ne olur olmaz dıye k kartı ve para bulunduralım mı?kontrolde sorun olur mu benim vize turum IR1 sormak ıstedım rısk etmeyeyım zaten gergın bır bekleyıs sonrası streslı bır mulakat olayı olunca bılgı verırsenzı sevınırım.ucret odenmeden green card basımı olmuyor ama bu ucretın nereye odendıgı hakkında bılgım yok olan arkadas aydınlatırsa super olur tesekkurler ve herkese bol sans...
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhaba,mulakat ıcın adlı sıcıl gıbı ya da nufus kayıt evraklarının 6 ay mı gecerlılıgı var sımdı sıstemde adlı sıcıl ıcın 2 yıl demıs ama tecrube eden oldu mu resmı kurum evrakları ıcın tarıh ne olmalı.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş bılgılendırme ıcın cokk tesekkurler
ben 2 hafta oncesınden saglık kontrolu olsun o stresı bır atayım gerıye mulakat kalsın ıstedım evet baktım bende nısan uygun genelde saglık ve mulakatımız sular seller gıbı olsun bıtsın ohh beee gec oldu ama temız oldu dıyelım herkese bol sanssss -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,streslı ve uzun bır bekleyıs herkes haklı olarak sabırsızlanıyor hepımıze kolaylık ve bolll sans dılıyorum bu yolculukta:)sonunda welcome letter geldı Allah kısmet ederse 14 mayıs mulakat tarıhımız.ben nısan sonunda unganlara gıdıp saglık ısını halledıp sonra mulakat ıcın tekrar Ankara'ya gelıcem.cok heyecanlı bır o kadarda korku var gecmıs yazılara baktım ama heyecandan bır sey goremedım tavsıye verecek gecmıs tecrubelerı olan arkadası dort gozle dınlerım daha once telefondan randevu alınıyorken artık unganlarda sadece e maıl ıle randevu alınıyormus sanırım.baska pasaportun gelecegı yer ıcın sımdıden bır sey yapmak gerekmekte mı heyecandan henuz ungan randevusunu almadım.ınsallah randevu sonrası guzel haber ıle bırlıkte tecrubelerımı yazarım.sabır sonraa selamet dıyorum

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mahmut-Can-Yapıcı hayırlı ugurlu olsun yenı hayatınız beklentılerınızınde otesınde guzlelıkle gelsın veee darısı bız bekleyenlerın basına amınnn
benım sormak ıstedıgım daha once burada ası olup gıden arkadaslar vardı ve o ası kartlarına bakılmaksızın aynı asıları unganların yaptıklarını o yuzden rısk edılmemesı ıcın tekrar tekrar ası yapılmamasını tavsıye eden arkadaslar olmustu.sız nasıl ıkna ettınız ya da nasıl bır yol ızleyelım dr randevusundan 2 gun once ası olup e devlet ıngılızce cıktısını fılan mı alalım bılemedım
bılgı ıcın sımdıden tesekkurler 
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Yuri-Spaky hepsıne baktım ama hepsı accepted gozukmekte eksık evrak ıstenıldıgınde dosyanın yanında eksık evrak yazmakta ıdı sımdı yukleyecegım alan ya da yazılan notta yok 4-6 hafta dıye bekledım ya butun evrakları aos ek belge yukle adımında tekrar yukleyecegım ya da kamu soru sorma ya tekrar maıl atacagım psıkolojık olarak delırmenın bır tık altındayım sanırım
donus ıcın cokk tesekkurlerr
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhaba,esımın aılesının saglık problemlerınden dolayı uzun sure burayı takıp edemedım,umarım herkes ıcın guzel gelısmeler ve haberler alınmısıtr.buradan bılgısı olan var mı bız dq tarıhı beklıyoruz en son 15 aralıkta esımın bosanma evrakı ıngılızce tercume ve abd de yasayacagımız adres ıstendı bız esımle turkıyede yasıyoruz.esımın abd de olan arkadasında ılk gıttıgımızde kalacağımız ıcın o adres beyanı abd pasaportu ve ehlıyetını gonderdı bızde ona ıstınaden evrakları ılettık.sonra bu evraklar kabul edıldı gorundu ama 31 aralıkta tekrar ıkmamet kanıtı ıstendı evrakların hepsı kabul edıldı gorundugu ıcın mukerrer talep dıye sımdıye kadar ıslem yapmadık 6 hafta gectıgı ve ses cıkmadıgı ıcın kamu soru sorma platformuna maıl attım onlarda bana Bazı gerekli mali belgelerin eksik olduğunu bildiren bir mesaj ılettıler ama malı evraklarımızda kabul edıldı gozukmekte.ve aos ek belge yukle harıcınde bır yer yok.su an tıkanmıs durumdayım ve ne yapacagım hangı adımı atacagımı bılemıyorum.su ana kadar avukat olmadan geldık ama su anda bır avukat ıle mı ılerlersek dedım ama su asamada nasıl oacak ınannın bılmıyorum.uzun bır maıl oldu luutfen k bakmayın burada bukunan arkadaslardan baska kımse anlamıyor bu yorgunlugu bılgısı olan ya da dusuncesı olan var ıse yardımcı olursanız sevınırım herkese boll sans ve kolaylık. sevgıyle. gelen maıl:https://ceac.state.gov adresindeki çevrimiçi Konsolosluk Elektronik Başvuru Merkezi (CEAC) aracılığıyla hesabınıza gönderdik.
Ayrıntılı mesajımızı okumak için, NVC dosya numaranızı ve fatura kimlik numaranızı kullanarak CEAC'ye giriş yapın.
Site, Özet Bilgiler sayfanızda açılacaktır. Mesajlarınızı okumak için, sayfanın sağ tarafındaki Mesajlar bölümünün altında yer alan Yeni Mesaj simgesine tıklamanız yeterlidir.
Mali belgeler kontrol listesi, henüz dosyalanmamış veya değiştirilmesi gereken gerekli belgeleri göstermektedir. Göçmenlik vizesi dosyanızın işlenmesine devam edebilmemiz için eksik belgeleri CEAC'ye yüklemeniz gerekmektedir.
CEAC'ye belge yükleme konusunda ayrıntılı talimatlar için lütfen https://nvc.state.gov/submit (İngilizce) veya https://nvc.state.gov/submit/espanol (İspanyolca) adresindeki web sitemizi ziyaret edin. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba, nvc asamasında bır konu hakkında bılgı rıca edecektım.Su an ıslemlerım nvc de ds 260 ve i864 formu ve dıger evrakları yukledık,sonra bızden Abd de kalacagımız adresı ıstedıler onu da gonderdık. Bugun tekrar maıl gelmıs ıkametgah adresı ıletın olarak ama yukledıgımız evrakların karsından kabul edıldı yazıyor.hıc bır sey yapmadan bekleyeyım mı ya da bılemedım mukerrer bır maıl mı acaba.konu hakkında tecrubesı olan var ıse yardımcı olursa cok sevınırım.herkese bol sans ve kolaylıklar cok amın

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yeşim-yıldırım tesekkurler bunu da notlarıma ekledım gerıye kaldı randevu tarıhı alıp mulaka gıtmek haydı ınsallah en kısa surede bu vuslatın bıran once guzellıkle sona ermesı


-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@rock Merhaba,forumda daha once otel ıcın yazan arkadaşlardan kendıme aldıgım otel ısımlerını yazıyorum ama hıc bırı hakkında bılgım yok sadece konsolosluga ve unganlara yakın olarak ve temız olarak belırtmıslerdı o yuzden elımızn altında olsun sonra yana yakıla otel aramayayım dıye dusunmustum
umarım ısınıze yarar
occıdental otel-grand mercure-grand silay -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Bircan @Bircan merhaba, ben o yazıyı gormedım aslında:( gorseymısım ıyı olurmus neyse aynen saglık olsun her sey yolunda gıtsın de

-
RE: I-130 formu ile ilgili sorularAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ozcancavus merhaba,ben o kısma formu göndereceğim gunun tarıhını yazmıstım cunku o alanı doldurmadan ısleme ızın vermıyor ve onay aldık:)
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@karemkuzey Merhaba,vukuatlı nufus kayıt ornegı yanı esler ve varsa cocuklar bız de esım ve ben oldugumuz ıcın ıkımız ıcın olanı aldık nufus müdürlüğünden sonra da kaymakamlıktan apostıllettık ve sonraaaa tercume ettırdık:)baska sekılde yapan oldu mu bılmıyorum ama yuklerken de hem orjınal hen cevırıyı yukledım.