Arkadaslar Merhaba,
Community collegedan 2024 mayis ta mezun oldum, mezun olduktan hemen sonra OPT'mi kullandim ve suan 1 yillik calisma iznim var. Calisma iznim bittikten sonra bi sirket bana sponspor olsa calisma vizesine gecis yapabilir miyim? Yoksa 4 yilligi tamamlamam mi gerekiyor? Cevaplariniz icin tesekkurler.






Kolejler de kampus ici haftalik 20 saat calisma izni veriyor diyorlar ama o da zor fakat imkansiz degil.



