Merhaba. Reklam olmaması açısından özelden uygun diyebileceğiniz kurumları paylaşır mısınız?.
Şayet 4 8 haftalık eğitimler korkunç rakamlarda ( 3 6k arası ) Bunun ustune uçak bileti ve giderler eklenınce nerdeyse ortalama 100 150k Tl arasına geliyor.
F1 ile dil okulu serüvenini en uygun nasıl halledebiliriz, illa Türkiye'deki kurumlar ile anlaşmak mı gerekiyor kendimiz amerikadaki okullara müracaat edemiyor muyuz?
Herhangi bir püf noktası yok mu bu işin 🙂






Kolejler de kampus ici haftalik 20 saat calisma izni veriyor diyorlar ama o da zor fakat imkansiz degil.



