@ckanak Hepsinden hesap acip kenara koymak gerek. Gecenlerde 2 musteri beni sikayet etmisti, Lyft cok ciddiye aliyor bunlari. Puan 4.7 olmustu. Altina duserse hesabin askiya alinabiliyor. Bir de bunlari mesajlar, epostalarla taciz eder gibi siklikla belirtti Lyft. Neyse su an 4.89 oldu puan. Huysuz musteri gelebilir. Herkese nabza gore serbet vereceksiniz. Konusmak istemedigini anlarsaniz konusmayin.Ama isten cikan yorgun insanlar "how was your day?" sorusunu rahatlama amacli kullaniyorlar ve bazisinin cok hosuna gidiyor. Bazisi gecistiriyor. Yine de pozitif bir yaklasim.
Simdiye kadar cok fazla Lyft yapmadim ama konusmadigim 2-3 musteri oldu. Kimisi kendi aralarinda konusuyorlardi araya girmek istemedim. Kimisi cok yorgundu.
Farkli konularda da yorum ve puan aliyor Lyft. Aracin temiz olmasi, yeni olmasi, surus seklin, kibarligin vb.
Ornegin kotu not aldigim hafta:
Kendinizi gelistirmeniz istenen konular.
One ciktiginiz -iyi anlamda, parladiginiz- konular
Genel olarak yildizlama puanlariniz
Puanlar 100 ride icinde sifirlaniyor. Ilk 10 surus yorumlariniz dikkate alinmiyor (dediler ama almislardi).
4.7 puan sinir. Altina duserseniz risk alirsiniz. Ideali 4.8-4.9 civarinda takilmak.
Surucu de sade bir sekilde yolcuyu puanlayip yorumluyor.
Default ayarlar 5 yildiz otomatik verme seklinde.
3 yildiz ve alti puan verirseniz o yolcu ile sizi tekrar karsilastirmamaya calisiyorlar.
Bu da son durumum: