Merhaba, 491 nolu vize için eş lerden de dil puanı isteniyor mu
-
..Sydney de petrol fiatlari bir hayli dustu E10 etanol litresi $1,55 civarlarinda 95 oktan$ 1,75 cent civarlarinda,bir iki ay evvel basbakanimiz petrol fiatlarindan 26 cent vergi dusmustu,fiatlar boyle kalirmi yoksa uste vergi gelirmi allah bilir.
....2026-2027 mali yilinda australya hukumeti 185,000 gocmen alacakmis bu rakkamin 150 bini nitelikli yani sanatkar veya okumus takimindan skilled people deniliyor ve bu 150 bin kisi simdiden icerdeymis,her hangi bir sekilde gelip kalici oturum muracaati yapmis olanlardir, geriye kalan 30 binlink kontenjanda aile birlestirmeleri icin filan.
..Australyaya en cok hindistandan chinden ve phlippinlerden geliyorlarmis yani buyuk gocmen kitlesi bu ulkelerden....Australyanin bazi sehirlerini gezdim bazi gorulecek yerlerini gordum,kita turkiyenin 10 misli buyuklugunde her yeri gorme imkanimiz yok,ne maddi imkanimiz nede zamanimiz olur...Birkac ay evvel you tube izliyordum,gulsah isimli bayan motorsikletle butun australyayi geziyor,merak edip takip etmeye basladim kizcagiz adim adim kitayi gezdi, onun sayesinde merak ettigim bir cok bolgeyide videosundan gordum.
Western australia eyaletinde albany adli bir kasaba var bu motorlu kiz orayada gitti,birinci dunya harbi baslayinca australyali askerlerde canakkaleye gonderilmek uzere bu kasabadan gemilere bindirilmisler tarihi orda basliyor,birinci dunya harbi bittikten sonra bu kasabanin limanina ataturkun heykelini dikmisler hala duruyor,52 yildir burdayim o heykeli o kiz sayesinde duymus oldum...kalin saglicakla
-
...NESA.....NSW EDUCATION STANDART AUTHORITY........Bizim nsw eyaletinde yabanci ogretmenlerin buraya gelip ogretmenlik yapmalari icin bu kuruma basvurmalari lazimmis,,,,,, australia nesa diye siteye girebilirseniz tabi ingilizceniz yeterliyse cok bilgilere ulasabilirsdiniz....
-
Merhaba, 491 nolu vize için eş lerden de dil puanı isteniyor mu
-
australya hukumeti yabanci talebelere kolaylik gosteriyor,dil ogrenmek isteyenler icinde problem cikacagini zannetmiyorum.tabiki dil ogrenmek icin gitmek istediginizi kanitlamak lazimdir,normal bir fabrika iscisi ben australyaya dil ogrenmeye gidiyorum derse red alir.
-
teşekkür ederim.
-
Bu vize galiba yalan oldu bekleme süresi 1200 gün olmuş uzun süredir vize alan Türk yok.
Avustralya bilerek bu vize başvurularıyla ilgilenmiyor bakalım ne olacak ben hala başvurmadım artık başvursam mı eminde değilim. -
@Taurus bir bilgim yok o konuda
-
@sir-altan merhaba, aramıza tekrardan hoşgeldiniz.
deneyimlerinizi uygun başlıklarda aktarmasız bizler için de çok değerli.son dönemde cok fazla talep gören ülkelerin başında geliyor.
sizin yerleşme sureciniz nasil oldu acaba?
bu başlıkta aktarirsaniz cok memnun oluruz -
..derdinizi anlatacak ve karsinizdakini anliyacak kadar ingilizce bilmeniz yeterlidir,,,okul olarakda lise veya yuksek tahsil olabilir,tahsil disinda gecerli bir meslek sahibide olmaniz yeterlidir diye dusunuyorum,wat bir sefer verilir,zannedersem 30 yasini gecmis olmiyacak
-
-
Teşekkürler. İyi bayramlar
Avustralya'da bir ömür böyle geçti...
-
Şans eseri blokta gezerken denk geldim ve sayfalarca okudum sizi... Gurbeti, gurbetçiliği, değişmeyi, büyümeyi çok güzel anlatmışsınız. Avustralya'da olsaydım gelip elinizi öpmek ve sizi canlı dinlemek isterdim. Uzun zaman sonra yazılarını sıkılmadan okuduğum biriyle karşılaşmak beni çok mutlu etti. Sevgiler ,sağlıcakla kalın
-
..Yeniden merhabalar.
....zaman zaman you tube de australyaya nait klipler goruyorum,tabiki para kazanmak amaciyla yapilan videolar,baktigimiz zaman hersey guzel ve renkli gozukuyor..Australya 40 yil evveline kadar ruyalar ulkesiydi,ama artik degil,doga guzellikleri var inkar edilemez,guzellikler genellikle sahildedirler yani deniz kiyilari guzel uzun ince kumlu plajlari filan bazi bolgelerde az orman vardir,cok orman yoktur agaclik coktur orman olmadigi icin bush denir..
...Parasi olan icin gezilecek gorulecek yerleri cok,ama hic bir zaman avrupaya benzemez.......Australyaya gelen kisi evlenerek bir ailenin yanina geliyorsa sanslidir, diger sekilde tek basina gelip veya coluk cocukla gelip yeni bir ulkede yeni bir duzen kurup hayata sifirdan baslamak istiyorlarsa cok zordur.....Gecerli bir meslek yoksa is bulmak zordur,basit iki odali dairelerin haftalik kirasi 500-600 dolar arasindadir, bahceli bir ev kiralamak 800 dolar filan civarlarlarindadir. kadin ve kocanin beraberce is bulup calismalari lazimdir..
....sydneyin uzak semtlerinde 900- ve bir milyon dolar arasi alinacak evler bulunur,sehire yaklastikca ev fiatlarida cok artar,diyelimki sehire 30 km lik daira cercevesinde 1.3 milyon dolardan asagi ev bulmak zordur.satilik evler pahali ve gun gectikcede pahalilaniyor, turkiye gibi parsellenmis arsalar yoktur,parasi olanlar eski ev alip yenisini yapiyorlar.....
.....Benim gelin hristiyan ortodox,balkanlardan,,,,,25 aralik onlarin christmas bayramlaridir, bir bayramda amcama gidecegiz demisti,gitmisler amcasinin yengesinin bayramlarini kutlamislar, iki haftaya yakin zaman sonra yine amcama gidiyoruz bayramlarini kutlayacagiz diyorlar, yahu cristmas da gitmisdiniz.... Amcanin hanimi katolikmis, 25 aralikda katoliklar christmas kutluyorlar, on gun sonrada ortodox olanlar christmas kutluyorlarmis....Bir ana din iki branc bir bayrami iki hafta ara ile kutluyor.
..kalin saglicakla -
..Sydney de petrol fiatlari bir hayli dustu E10 etanol litresi $1,55 civarlarinda 95 oktan$ 1,75 cent civarlarinda,bir iki ay evvel basbakanimiz petrol fiatlarindan 26 cent vergi dusmustu,fiatlar boyle kalirmi yoksa uste vergi gelirmi allah bilir.
....2026-2027 mali yilinda australya hukumeti 185,000 gocmen alacakmis bu rakkamin 150 bini nitelikli yani sanatkar veya okumus takimindan skilled people deniliyor ve bu 150 bin kisi simdiden icerdeymis,her hangi bir sekilde gelip kalici oturum muracaati yapmis olanlardir, geriye kalan 30 binlink kontenjanda aile birlestirmeleri icin filan.
..Australyaya en cok hindistandan chinden ve phlippinlerden geliyorlarmis yani buyuk gocmen kitlesi bu ulkelerden....Australyanin bazi sehirlerini gezdim bazi gorulecek yerlerini gordum,kita turkiyenin 10 misli buyuklugunde her yeri gorme imkanimiz yok,ne maddi imkanimiz nede zamanimiz olur...Birkac ay evvel you tube izliyordum,gulsah isimli bayan motorsikletle butun australyayi geziyor,merak edip takip etmeye basladim kizcagiz adim adim kitayi gezdi, onun sayesinde merak ettigim bir cok bolgeyide videosundan gordum.
Western australia eyaletinde albany adli bir kasaba var bu motorlu kiz orayada gitti,birinci dunya harbi baslayinca australyali askerlerde canakkaleye gonderilmek uzere bu kasabadan gemilere bindirilmisler tarihi orda basliyor,birinci dunya harbi bittikten sonra bu kasabanin limanina ataturkun heykelini dikmisler hala duruyor,52 yildir burdayim o heykeli o kiz sayesinde duymus oldum...kalin saglicakla
-
Bu ileti silindi! -
Bu ileti silindi!
Benzer Başlıklar
128
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
534.2k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum