@T-C-Kubilay-Dikici EB3 Vizesindeki temel sorun fiyat ve zaman hocam yani 20.000$'dan başlayan bir ödeme var kimse bu kadar parayı verdikten sonra 5 sene daha Türkiye'de yaşamak ve buranın sorunlarını çekmek istemiyor Psikolojik olarak adam diyor ki 20 bin doları sayıcam üzerine 5 sene daha buranın kahrını çekicem makul değil diyor ve geçiyor ama dediğiniz gibi parası olan sabrı büyük olan bir insan için belkide en mutlu biticek yollardan biri EB3
E2 konusuda mantıksız maalesef 75-100 bin dolar gibi rakamlar gerekiyor minimum ve bu rakamı sağladıktan sonra sadece kendi işinizde calisabiliyorsunuz esinize serbest calisma izni veriyorlar coluk cocuk deseniz 21 yaslarina kadar vizeye dahiller o yastan sonra cocuklari yaninizda tutabilmek icin Yok F1 yok diger vize cesitleri hayat mucadelesi veriyorsunuz
Çekilişin cikmasini cok istedim ilk cekilisime 18 yasimda basvurdum 4 sene girdim suanda 21 yasindayim DV23'den DV26'ya kadar son donemde eşimle evlenme karari aldigimizda artik bir yol acilacagini biliyordum ama yinede DV26'nin cikmasini istedim o kazandim hissini yasabilmek adina ama olmadi şans çok düşük
Özellikle gençlere üzülüyorum bir kac yil oncesine kadar hepsi meksika yollarını yol etti bir kismi work and travel ile gidip orda kaldı ki burda o youtuber tayfanın payı büyük insanlar gidip o şekilde kalmanın kolay olduğunu sandılar %5'lik youtuber tayfa gc'ye ulasti diye herkes risk aldı ve çıkan tablo berbat
Yani benimkide hala bir hayal daha ne green card alabildim ne vize gelecegin neler getiricegini bilmiyorum bildiğim tek bir şey varsa Amerika evet iyiden iyiye yollari tuketildi
Sahsim adina 30 ve ustu abilerimin cekilisi her sene denemesini anliyorum bir cogunun genclere kiyasla oturmus bir hayati var cikarsa giderim cikmazsa devam ederim diyorlar baska bir yontemle baska ulkelere göç edip vizelerle statülerle ugrasmak goc idarelerinde vakit gecirmek istemiyorlar cunku bu insanlar evli cocuklu oluyor kaynaklarini evrak islerine bosaltmak istemiyorlar ama gençler özelinde benim tavsiyen sadece Amerika düşünmemeli yaş düşük ve risk alma Potansiyeli yüksek iken başka ülkelere göç denenmeli
Ne diyelim hepimizin hakkında hayırlısı hocam