@charon sayın @charon ben yaklaşık 10 gün önce ds260 doldurdum. Daha önceki yıllarda da ds160 doldurmuştum. @okokok ile ds260 konusunda özelden ds260 lari karşılıklı teyit ettik. Ds260 da sizin de bildiğiniz gibi asıl basvuran, eşi ve çocukları var. Her biri için form dolduruluyor.
Buradaki durum şu benim ds260 da asıl başvuranın lise ve üstü eğitim bilgileri ve son 10 yıl çalıştığı firmaların bilgisi isteniyor. Sayın @okokok ve ailesinin ds260 formunda asıl basvuran bu bilgiler istenmemis, eşinden istenmiş bu bilgiler. Okokok da haliyle soruyor. Bu bir sorun müdür değil midir?
Ds260 tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi diye?
Siz de doldurun doldurun boş bırakmayın diyorsunuz 