Selamlar, oğlunuz ehliyet ve banka hesabı olduğu için ABD'de domicile sayılır. Domicile sanıldığının aksine Amerika'da yaşamak değil Amerika'da kalıcı bağları olmasını gerektirir. Aktif banka hesabı ve güncel ehliyet onun oraya geri döneceğinin ve orada yaşama niyetinin göstergesidir.
Malesef bizde bu durum yok.






40 yaşına geldim 21 yaşımdan beri aralıksız başvuru yapıyorum artık çıkacağına dair bir umudum kalmadı alışkanlık haline geldi
(NOT: 5 yıl peşin ödemedim.)
Ne güzel youtubedan 1-2 senede çıkanları izliyordum, buraya bi geldim içim karardı 10 yıldan aşağı çıkan yok sanırım
yani şans, hiç belli olmuyor. İlk başvuruda da çıkabilir 20. başvuru da da çıkabilir.




