@cato Green Card statusunu kaybeden birinin DV cekilisinden secilmesi içinde söyledi:
@crazycells
Doğru benimle aynı durum. Orada kaldığınız sürece bir olaya karışmadıysanız hiç sorun olacağını düşünmüyorum
Bu arada @crazycells su an ds260 da sign edilemiyoruz bir bilgisi olan var mı?
Case number ı kabul etmiyor
DS-260 formuyla ilgili sorularin bu konu basliginda sorulmasi uygun degildir, sorunuzu su konuda sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2164/dv2020-2020-green-card-lotosu-asamalari






40 yaşına geldim 21 yaşımdan beri aralıksız başvuru yapıyorum artık çıkacağına dair bir umudum kalmadı alışkanlık haline geldi
(NOT: 5 yıl peşin ödemedim.)
Ne güzel youtubedan 1-2 senede çıkanları izliyordum, buraya bi geldim içim karardı 10 yıldan aşağı çıkan yok sanırım
yani şans, hiç belli olmuyor. İlk başvuruda da çıkabilir 20. başvuru da da çıkabilir.




