Merhabalar, TWIC denilen transportation workers identification credential almak greencardlı birisi icin mumkunmudur? İnternette vatandas olunmasina gerek yok yazmakta ama pek emin olamadım, USCG yeterliligi gibi TWIC almak icin de mi acaba vatandas olmamiz gerekli? Türkiyede son sinif Duim oğrencisiyim tanker, cruise gemisi ve limanda olmak uzere kisa sureli stajlarim mevcut, uzun bir staj surem kaldı, gemide calisma gibi bir planım yok ama limanlarda port operations, marine operations, terminal, yada crew recruitment alanlarinda calismak gibi bir hedefim var, coğu için TWIC gerekmekte, araştırmak icin ciddi vakit harciyorum ama nekadar istesemde bu sektörde çalışmak pek mümkün değil gibi hiç vakit harcamadan başka sektörlre mi odaklanmam gerek? sektördeki deneyimli kişiler olarak ne önerirsiniz dusuncenizi paylasabilirseniz cok sevinirim.
-
@TUNCAHM evet mail atmıslardı resetliyoruz herkesi %100 e çekiyoruz %90 altını kapatırız diye
-
@ayvalik10 bilgi ve cevap için teşekkürler.
-
@Cevdet51, içinde söyledi: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgiler
@goodluck Özel posta kutusu kiralarsak greencard ve ssn gibi federal hükumetten gelen önemli postalar sorunsuz bir şekilde posta kutumuza gelir mi? araştırmalara mi göre posta kutu kiralandiginda bu tarz önemli evrakları oraya bırakmıyorlarmis doğru mudur.
Ozel posta kutusu derken postanenin kendi kiraladigi posta kutusundan bahsediyorsaniz oraya tum postalar ve paketler birakilir. Ancak farkli bir yerin posta kutusunu kiralayacaksaniz onu bilmiyorum. Orada sorun yasanabilir.
-
Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
@ecisso, içinde söyledi: Amerika’da Türk denizcisi olmak...
Herkese merhaba, bir greencardlı olarak İngiliz Bayraklı bir teknede deckhand olarak Bahamalar'a tur yapan bir Süperyatta çalışmam, amerikan topraklarından çıkmış gibi görünmeme sebep olabilir mi? İlla ki greencard'ımın riske girmemesi için Amerikan Bayraklı bir teknede mi çalışmam gerek?
Green card ‘a ait ülkede kalış ve süre tamamlama konularını aksatmadığınız sürece sıkıntı olmaz. Aksi taktirde biriktirmiş olduğunuz kalış süresi tehlikeye girer.
-
Herkese merhaba, suanda J1 trainee vizesi altinda ABD'de bir sirkette freight forwarder olarak calismaktayim. Hem lojistik sektorundeki arkadaslarla tanismak hemde sorusu olan varsa yanitlamaktan memnun olurum.
Daha cok ihracat/ithalatla ilgilenmekteyim, ABD'den yuku olan veya ABD'ye gidecek yuku olan varsa da yardimci olabilirim.
-
Merhaba biraz gec olabilir ama genede bildiklerimi anlatmak isterim. Suanda Amerika'da bir firmada freight forwarder olarak staj yapmaktayim. Eger ABD'den ihracat yapmayi dusunuyorsaniz %99 bir freight forwarder ile calisacaksaniz ve IRS'ten isletmenize veya kendinize bir TAX ID atanmis olmasi gerekmektedir.
ABD'deki freight forwarder yukunuzu kapidan alip arzu denilen destinasyona ( havaalani / liman veya direkt teslimat) nakliyesini halleder. Cok basit bir surec olsada regulasyonlara dikkat etmek gerek. Gonderici olarak bir takim sorumluluklariniz olacak, malinizin kontrol/lisans gerektirip gerektirmedigi ve ABD gumrugune ilan edilmesi icin gerekli detaylari da nakliyeciye saglamak zorundasiniz.
-
Merhabalar, TWIC denilen transportation workers identification credential almak greencardlı birisi icin mumkunmudur? İnternette vatandas olunmasina gerek yok yazmakta ama pek emin olamadım, USCG yeterliligi gibi TWIC almak icin de mi acaba vatandas olmamiz gerekli? Türkiyede son sinif Duim oğrencisiyim tanker, cruise gemisi ve limanda olmak uzere kisa sureli stajlarim mevcut, uzun bir staj surem kaldı, gemide calisma gibi bir planım yok ama limanlarda port operations, marine operations, terminal, yada crew recruitment alanlarinda calismak gibi bir hedefim var, coğu için TWIC gerekmekte, araştırmak icin ciddi vakit harciyorum ama nekadar istesemde bu sektörde çalışmak pek mümkün değil gibi hiç vakit harcamadan başka sektörlre mi odaklanmam gerek? sektördeki deneyimli kişiler olarak ne önerirsiniz dusuncenizi paylasabilirseniz cok sevinirim.
-
........
-
-
-
@smartcells abi bilmiyorum Amerika da mı yaşıyorsunuz
-
-
@vmature merhaba Serkan Yürekli ile iletişime geçerseniz yardımı olur. Son videosunda E2 vizesi ile göç eden bir kişi ile videosu var. Orada artık bu sektör için danışmanlık yapıyorum diyordu. İyi şanslar.
-
@ziyaku, içinde söyledi: USPS (Post Office) basvuru ve ise alim surecleri
2+ senedir hemen her ilana başvurduğum Usps'de nihayet Haziran başı itibariyle ise başladım ayrıntıları editliycem. Bu aralar çok yoğunum. Reserved 🙂
Evet Nihayet Ise girişten itibaren çok yoğun gecen bir ayı doldurdum. Daha önceki yorumlarımdan belki bilenler vardır 5 senedir Amazon Dsp driver olarak zaman geçiriyordum son iki senedir de hemen hemen ayni is olduğunu düşündüğüm (hiç alakası yok) Usps deki City Carrier Assistant (CCA) pozisyonuna etrafımdaki post ofislerin hepsine başvuruyordum. Gecen sene 3 defa başvurularım karşılık buldu ve offer geldi ancak 5 senelik oturum suresini henüz doldurmadığımdan hepsinden ret aldım. Nihayet bu sene mart ayında 5 seneyi doldurdum Şubat ayinin ortasında başvurduğum bir ilana nisan ayında offer geldi . Yine sırasıyla parmak izi verme randevusu eğitimler vs derken 4 haziran ise başlama tarihim olarak kayıtlara geçti. Simdi önümde 90 günlük deneme sureci var bu sureci de atlatırsam yerim biraz daha sağlamlaşacak kısmetse.
Başvururken hesaba katmadığım bir şey oldu . Şöyle ki : Benim başvurduğum ilanın ofis adi St Petersburg diye geçiyor. St Petersburg deki ofise de 12 tane yan ofis bağlı yani bunlardan herhangi birine seni atayabiliyorlar. Beni bula bula evime en uzak olan ofise atamışlar 30 mil tek yon araba sürüyorum. Bundan sonraki hedefim 90 günlük deneme surecini atlatıp yakınımdaki bir ofiste is ilanı açılırsa gidip postmasterla ya da manager la konuşup transfer istemek olacak. Yoksa bu yol çekilmez.Gelelim şimdiye kadarki çalışma temposu ve şartlarını Amazon isiyle karşılaştırmaya.
Önce amazonun artı eksilerini yazayım çünkü azlar. 🙂
Amazonda ise giriş ücreti benim olduğum bölgede 16,50$/h ve 5 sene çalışmama rağmen herhangi bir seniority olayı yok yani yeni ise giren adam 16,50 alıyorken ben 5 senelik eleman 17,50$ alıyordum. Amazon'da çalışırken aslında amazona çalışmıyorsunuz amazon için çalışan bir taşeronun elemanı oluyorsunuz en ufak hatada kapı dişi. Çok az benefitleri var örneğin sağlık sigortası için sadece çalışan sigortalı olursa 2 haftalık periyotta 108$ ödüyordum. Deductable i da hiç az değildi. Emeklilikle alakalı ya da 401K gibi benefitleri yok. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Amazon'dayken şirketten şirkete değişmekle birlikte genelde haftada 4 gün, günde 10 saat çalışıyorsunuz, Eğer şirketin size öngördüğü güvenlik ve sürüş şartlarını yerine getirirseniz isinizi 10 saatten önce de bitirseniz günlük 10 saatlik parası alıyorsunuz. Bu şartlar araç içi ve dışında bulunan 360 derecelik kameralarla AI kullanılarak denetlenmektedir. Stop sign da geçme ya da geç durma ya da yeteri kadar durmama , hız sinirini asma, öndeki aracı yakın takip ve bunun gibi bir suru şey yani biraz olma eşeğim ölme vaziyeti. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Biliyorum 2 kere yazdım ama gerçekten tek iyi yani buydu. Geleceği olmayan mecbur kalınmasa uzun sure yapılmayacak bir is. Amazonda isinizle alakalı dikkat etmeniz gereken tek bir şey var adrese gidip paketi bırakıp fotoğrafını çekmek. Bunların hepsini gerizekaliya anlatır gibi anlatan tek tek yapmanız gerekenleri söyleyen amazonun kendi uygulaması üzerinden yapıyorsunuz .Yani herhangi bir soru işareti yok yapacağınız isle alakalı yeter ki müşterinin kapısına bir şekilde ulaşın. 😁Aklıma gelenler amazonla ilgili bu kadar gelelim usps de şimdiye kadarki çalışmama göre deneyimlediğim eksilere.
Usps tam bir devlet kurumu yani bizdeki devlet memuru anlayışı neyse burada da gördüğüm üzere bu geçerli. Her turlu isten şikâyet eden kaşarlanmış elemanlar herhangi bir verimlilikle alakası olmayan sistemler. Her şey eski küf içinde en son ne zaman temizlenmiş belli olmayan sadece bir şekilde yürüsün gerisi halledilir mantığıyla bakimi yapılan dağıtım araçları vs. @goodluck arkadaşımın bunlara kesin ekleyeceği birseyler olur ben kısacık deneyimimle ancak bunları yazabiliyorum. 😁
CCA ler eleman eksiği ve regular yani kadrolu elemanların kafasına göre call out yapması ve hak kazandıkları izinleri kullanmaları nedeniyle haftada 6 gün ve günde 8+ saat çalışıyorlar. Bu çalışma da öyle zaman geçirme değil ha gerçekten çalışıyorlar Florida sıcağında bu haftaki is günlerimde günde 11 mil den az yürüdüğüm olmadı. Günde en az 4 litre su içtim.
Bu pozisyonun benefitlerini yazmıycam USPS CCA benefits yazarsanız ya da usps.gov dan careers sayfası üzerinden başvuru yaparsanız ayrıntılı yazıyor. Amazondan çok çok iyi olduğu bir gerçek. Ancak ne yazık ki herkesin yapacağı bir is değil fiziksel olarak dayanıklı olmanız gerekiyor.
Başka ofise transfer için nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle alakalı tecrübeli arkadaşlardan 🙏🏻 tavsiyelere açığım güncellemeler gelecek.
Eski pusku ekipmanlar arabalar kismina katilmamak elde degil 😀 Sistemde cok kohne o bir gercek. Kadrolularin kafasina gore ise gelmemesine kizma sende o keyfe bir gun varacaksin 😀 Istedigin ofise gecmek icin tekrar basvuru yapmak bir secenek ama o zaman ise giris tarihin yeni girmis gibi olur ve 90 gunde tekrar baslar. Sen hangi merkeze baglisin ve o merkez hangi subeleri iceriyor emin ol. Mesela bizde cape coral, fort myers ve lehigh acres diye 3 ayri sehir var. Bunlarin 3u de lee county’ye bagli. Ancak cape coral ve fort myers ofisleri toplam 8 olmasi lazim beraberdir. Cca’ler bu ofislerde gezebilirken lehigh’a gidemezler cunku o tek basina ayri yonetilir. Lehigh’a giden orda kalir. 90 gun boyunca sesini cikarmadan isini yap. Kadrolu olup iyi gecindigin kisilere aklindakileri sor. Ben senin icin carsamba gunu kendi menagerima soracagim. Supervisorlar bana gore isi en zor olanlar. Onlar pek yardimci olmaya meyilli degildir. Cunku altinda calisan elemanlara hic bi yaptirimlari yok. Sendika direk kafalarinda bitiyor. Ayrica tepelerinde de onlari push eden bir dolu yonetici oluyor. Dolayisiyla onlarin halden anlamasini bekleme. 90 gunu doldurduktan sonra israrli bir sekilde talepte bulunabilirsin. Hatta istedigin subeye gidip menajerle konusup orada calismak istedigini soyleyebilirsin. Ihtiyaci varsa seni ister. Ben clerk olarak calisiyorum biliyorsun. Ama carrier’lara da ne yapilabilir soracagim.
-
@zeliha forum ailesinden olan aynı zamanda youtube videoları çeken aykut size direk yardımcı olacaktır.:
-
Sektorde is arayisinda olan, NC eyaleti Charlotte sehri veya cevresine yeni goc eden veya planlayan degerli forum uyeleri;
Otomotiv tedarik zinciri veya operasyonlari ile ilgili iyi deneyimi olan ve elbette ingilizcesi gunluk iletisimi rahatlikla saglayabilecek arkadaslarimiz benimle iletisime gecebilirler. Ne yazik ki deneyime cok onem veriyorlar, bu nedenle iyi bir tecrube seviyesi gereksiniminin altini cizmek isterim
Calistigim sirkette zaman zaman acik pozisyonlar oluyor ve bu yaziyi belki ihtiyaci olan birine yardimim dokunabilir umudu ile paylasmak istedim. Suan "Tedarik Zinciri - Malzeme Planlama" pozisyonunda 1 kisi acigimiz var. Gelir acisindan deneyime bagli olarak tahminim senelik (brut) $65-70k civari veya ona yakin bir maas beklenebilir. Yakin bir zaman sonra ise, "Uretim Planlama" alaninda bir pozisyon daha aciyor olacagiz.
Ayrica genel uretim sahalarinda personel aciklarimiz da var fakat Uber, Lyft veya yemek dagitim islerinde vergi oncesi $16 ve ustu kazanilabildigi durumlarda, bu ikinci ise oncelik vermenizi tavsiye etmem. Ne de olsa saatlik $16 bir cok is alaninda rahatlikla kazanilabilir. Yine de ihtiyaci olan icin not gecmek istedim.
Bu ilanlar kapanmis olsa bile, ileride ihtiyaci olanlar icin bu iletim uzun donem icin burada dursun. Eger bu sirketten bir gun ayrilirsam, zaten iletiyi guncellerim
Güncelleme Tem 1 2022: Artık bu işyerinden ayrılıyorum
-
Sadece pilotaj eğitimi için ABD'ye gitmek isteyenler veya ABD'de pilotaj eğitimi alıp Türkiye'de iş aramayı, çalışmayı düşünenlere bir uyarım var!
1 Ocak 2022'den itibaren yürülüğe giren ve uygulanmaya başlayan SHGM yönetmenliğine (SHT-1LC) göre Türkiye dışından bir otoriteden (CAA) alınan lisansların ve ratinglerin Türk Lisansına çevrilmesi ve işlenmesi çok zorlaştırılmıştır. Bazı lisans türlerinde hiç mümkün değildir, özellikle yeni bitirilmiş eğitimlerin. Yani 0'dan ATPL'e bütün eğitimlerini yurtdışında alan biri artık bu lisansı Türk lisansına doğrudan çeviremeyecek. Yurtdışında alınan eğitimlerin tekrardan Türkiye'de de devam mecburiyeti olan sınıflarda aynen alınması, SHGM tarafından yapılacak yazılı ve uçuş sınavlarına tekrar girilmesi zorunlu tutulmuştur. 31 Aralık 2021'e kadar yurtdışında aldığımız lisans ve ratingleri sadece form doldurarak logbook ve diğer belgeleri beyan ederek aynen Türk lisansına çevirebiliyorduk. Yeni yönetmenlik ile bu devir sona ermiş oldu.
Bu kararın alınmasına Türkiye'deki uçuş okullarının baskısı neden oldu. Yurtdışında daha kısa sürede ve yarı maliyetle uçuş eğitimi ve lisans alınması nedeniyle çok sayıda öğrencinin başta Avrupa(EASA) ve ABD(FAA) eğitimi almak için yurtdışına gitmesinden rahatsız oldular ve bunun durdurulması için uzun zamandır uğraşıyorlardı. Türkiye'de 2-3 yıl süren ve 80 bin euroya mal olan eğitimleri Avrupa'da 1 yılda ve 35-40 bin euroya almak imkanı varken insanlar neden Türk okullarına gitsinlerdi?
Asıl çözmeleri gereken problem şuydu: Türkiye'deki pilotaj eğitimleri neden bu kadar uzun sürüyor ve neden yurtdışına göre hem de döviz bazında 2 kat pahallı?
1 Ocak 2022'den itibaren uygulanmaya başlayan yönetmenlik:
(SHT-1LC) LİSANS VE YETKİLERİNİN ÇEVRİLMESİ TALİMATI -
Guzel baslik katkilar cok ehemmiyetli olacaktir.
-
Su basliktan bilgileri takip edebilirsiniz, sorularinizi da bu baslikta sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/652/amerika-da-uber-eats-doordash-ve-pizza-delivery-yapmak/
Maalesef ayni is kolu icin her sehre ozel ayri baslik acmayi dogru bulmuyorum.
Uber ve Lyft Şoförlüğü
-
@newman Uber ve Lyft Şoförlüğü içinde söyledi:
@crazycells yahu birakin sevgili kardesim bu sabah aksam pirinc pilavi yiyen Koreli Hintli orneklerini. Ben 1.5 sene kaldiktan sonra daha gecen sene dondum o ulkeden. O kadar da bihaber degiliz. Akil mantik var. Hic mi caniniz mesela salmon balik yemek istemez, karides, oyster caniniz cekmez, guzel bir prime steak hic yemezmisiniz? Evinize hic es dost misafir gelmez mi? Hic mi ikramda bulunmazsiniz? Lafa bakin, yemegiyle hosafiyla tatlisiyla haftalik masrafi 50 dolar bile tutmuyormus iki kisinin. Ben mi insanlari yanlis yonlendiriyorum?
Eger caniniz cekerse gidip alirsiniz 50 dolardan daha fazla harcamaya izin yok mu? Sizin argumaninizi tam anlayamiyorum, siz haftalik ortalama yemek harcamasinin kac dolar oldugunu savunuyorsunuz? Net bir sayi verin, herkes kendi hayatina gore degerlendirsin...
-
Bolca yazdım, 3 litre süt, sigara, bira, şarap, tavuk eti, kırmızı et baya baya güzel oldu (kaynak: numbeo.com , şehir Houston)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1M4F16xDjBdohcg0pCfsxhWbEUrbWR-E5rdC9M0JrSko/edit?usp=sharing -
@caglaror Daha ucuz eyaletler de var. Dolar Tree gibi yerlerden alırsanız 50$/hafta çok bile. Havyarı kaşık yok diye eliyle yemek de nedir yahu... (eklemek zorunda hissettim bkz. 'o kadar fakirdik ki kaşık alacak paramız yoktu, havyarı elimizle yiyorduk')
-
@caglaror Uber ve Lyft Şoförlüğü içinde söyledi:
@caglaror Daha ucuz eyaletler de var. Dolar Tree gibi yerlerden alırsanız 50$/hafta çok bile. Havyarı kaşık yok diye eliyle yemek de nedir yahu...
Ne demek istedin sen simdi burada? Oraya gidince goreceksin havyari mavyari nasil yedirdiklerini acele etme efendi.
-
bana da haftalık 50 dolar düşük geldi ama bir öğüne de 50 dolar biçmek çok saçma!
-
@newman Üslubunuzun tasvip edilemeyecek seviyede olduğunu düşünüyorum. Daha önce Amerika'da bulundum. Çarşı pazarı da bilirim. Ama bu bilgi çağında özellikle bilinen maddelerin rakamları üzerinden üstünlük taslamak eksik bir tez doğrusu. Hesapta olmayan giderleri tartışsak hadi neyse de çarşı pazar alışverişinin neyini tartışıyoruz. Domates gibi TR'ye mal edilebilen bir ürün bile iki semt pazarı arasında iki katı kadar oynuyor TR'de. numbeo.com adresi gönüllü girilen verilerle kıyaslama yapıyor. 100-170$ arası 4 kişilik bir ailenin mutfak ihtiyaçları (et-süt-yumurta-sebze-meyve vb. dahil) çok rahat karşılanıyor.
-
@caglaror Havyarı kaşık yok diye eliyle yemek yakistirmaniza daha uslublusunu bulunca yazarim merak etmeyin.
Her ogun 50 dolar demedim. Damla hanimin haftada 50 dolar fazla fazla yetiyor sozu uzerine oyle ogunler olur ki 50 dollar bile yetmez demek istedim. Bunuda insanlara bir fikir vermesi icin soyledim. En basitinden hafta sonu evinize 3-5 dostunuzu cagirip bbq yapsaniz en az 100-150 dolar. Hani nerde 50 dolara gecinmek. Hic mi disari cikmaz bu insanlar, mesela hic mi sinemaya gitmez? 2 kisi bilet 25-30 dollar, 2 icecek bir large popcorn toplam yine 50 dolar. Yani anlataya calistigim insanca yasam 50 dolara olmaz orada. Yine de size bol sanslar dilerim. Yolunuz acik olsun. -
@newman Teşekkür ederim.
-
@newman Uber ve Lyft Şoförlüğü içinde söyledi:
@caglaror Havyarı kaşık yok diye eliyle yemek yakistirmaniza daha uslublusunu bulunca yazarim merak etmeyin.
Her ogun 50 dolar demedim. Damla hanimin haftada 50 dolar fazla fazla yetiyor sozu uzerine oyle ogunler olur ki 50 dollar bile yetmez demek istedim. Bunuda insanlara bir fikir vermesi icin soyledim. En basitinden hafta sonu evinize 3-5 dostunuzu cagirip bbq yapsaniz en az 100-150 dolar. Hani nerde 50 dolara gecinmek. Hic mi disari cikmaz bu insanlar, mesela hic mi sinemaya gitmez? 2 kisi bilet 25-30 dollar, 2 icecek bir large popcorn toplam yine 50 dolar. Yani anlataya calistigim insanca yasam 50 dolara olmaz orada. Yine de size bol sanslar dilerim. Yolunuz acik olsun.Sizin haftalik ortalama harcamanizin miktari ne kadar? Lutfen net sayiyi vermeden bu konusmalara devam etmeyin.
Surekli ayri bir "etkinlik"ten ve harcamalarindan bahsediyorsunuz, ama ortalama ne kadar olmasi gerektigini israrla soylemiyorsunuz. Net olarak haftalik ortalama yiyecek harcamaniz ne kadar? Ya da ne kadar olmali?
-
Eger baska opsiyon mevcut degilse, izninizle devam etmeme şıkkını seciyorum sn @crazycells.
Fesuphanallah ne gunlere kaldik. -
@newman Komiksiniz, insanların zekasıyla dalga geçiyorsunuz. Bu kadar bariz bir konuşma var ortada. Normal şartlar altında haftalık 50$ tutuyor diyorum. Herhalde canimiz steak çekince yiyoruz ha ama onunda seçenekleri mevcut. 8 dilim kızartmalık eti 10$a alıyorum beyfendi. Benden daha mi iyi bileceksiniz neye ne kadar harcadığımı. Dışarı çıkmak eve arkadaş çağırmak ben bunların hiçbirinin bu 50$ içinde olduğunu söylemedim zaten. İlk postumu okuyun. 2 kişi haftalık birkaç kap yemek yapma ve salata malzememiz dedim. Cevap vermeye bile değmez ama artık bu kadar da gereksiz uzattığınız icin yazıyorum. İsterseniz dünkü alışverişimin fişini koyayım 32$ tuttu cunku. Ama biz tuza ekmek banıp yiyoruz rahat olun.
-
Ev ekonomisi bir beceridir. En kısa zamanda öğrenmenizi tavsiye ederim. İsinize yarar
-
@newman Uber ve Lyft Şoförlüğü içinde söyledi:
Eger baska opsiyon mevcut degilse, izninizle devam etmeme şıkkını seciyorum sn @crazycells.
Fesuphanallah ne gunlere kaldik.Devam etmeyin lutfen sayin @newman , cunku hem deneyim yanlislamaya calisiyorsunuz hem de argumanlariniz hep negatif. Bu tartisma foruma bir sey katmaz maalesef.
-
-
Konu başlığına bak gereksiz girilen tartışmaya bak. Allah aşkına yararlı bir şeyler yapmak istiyorsanız değişik meslek grupları hakkında faaliyet yürüten kişi ile sohbet edilip yayınlanır. Çünkü herkes ne iş yaparım diye soru sormaktan dolup taşıyor
-
Konuyu hem dağıtalım, hemde biraz özüne döndürelim;
Uber veya Lyft yapmak isteyenler arkadaşlara Amazon Flex’i araştırmalarını ve düşünmelerini şiddetle tavsiye ederim.
İlgili konu;
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1673/amazon-flex-delivery -
@freeworld aouth jersey deyim amazon flex e kabul edildim fakat verdiği schedule ler 40-45 mil uzakta o yüzden başlayamadım
-
@maranty evet maalesef en önemli faktör depolara yakın olmak. O kadar uzak mesafe kesinlikle mantıklı olmazdı sanırım.
-
Dün bir whatsapp grubumuzda uber/lyft'in giderek daha az kazandırdığı, bazı eyaletlerde/bölgelerde hesap limitlerinin dolduğunu artı yeni hesap açılmadığı, uber ve lyftin eyaletten eyalete bazı kurallarını esnettiğini konuştuk. Açıkçası benim de yapılabilecek işler listemdeydi, ama ne yalan söyleyeyim başka alternatifler neler olabilir diye düşündüm. Doordash ve Amazon mantıklı geliyor şimdi de.
-
@caglaror uber kesinlikle kazandırıyor. Ayrıca haftada iki bonusu var ortalama bir çalışmayla kazanılabilecek ve bu iki bonus 100 doları buluyor dahada zorlarsan bonus yükseliyor. Belli tatihlerde taşıyacağın yolcu sayısı bonusun içeriğini belirliyor. Aynı zamanda yeni gelen güncellemeyle rating i yüksek driverlara benefits ler veriyor. Benzin alımlarında cash back ve yaptığın ciro dan yüzde 3 veya 6 iade gibi. Ben şuan platinium statüsündeyim bunun üstü diamond.. yaklaşık bir haftadır çıkmıyorum ubere halletmem gereken birkaç iş vardı bundan dolayı. South jersey deyim burda herkesin arabası var uber normalden az kullanılıyor fakay burda bile kazandırıyor. Beklentilerle alakalı bir durum. Bence uber yaparak insani tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz. Bekar gelirseniz para birktirrsiniz aileniz ile gelirseniz eşinizinde çalışması durumunda para biriktirirsiniz. Ama her ihtiyacınızı karşılayacak kadar rahatça kazanırsınız. Perşembeden pazara 700-800 kazanabilirsiniz bazen fazla da olabilir bu sizin ne kadar çalıştığınızla alakalı. Haftaiçide buna eklenirse ciro yükselir.
Benzer Başlıklar
63
Çevrimiçi
41.0k
Kullanıcı
4.4k
Konu
426.2k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum