bende uzun zamandır başvuruyorum ama dediğim gibi emeklilik hakkıma 7 yıl kaldı 20 yıl çalıştıktan sonra emekllilik hakkı kazanıyorum maaş yok ama tabiki.
ama sürem dolmuş oluyor ..
akabinde yinede o zaman kadar çıkmazsa istifa edip gideceğim
vizem var - yılın 3-4 ayını amerikada geçirmek istiyorum
geri kalanını türkiyede başka çarem yok herkezin hayatı ve sartları farklı
ama polis olmasam yanı memur
şimdiye giderdim o kesin !! bizi iyi kötü bir işimiz var diğe buradayız yoksa basar giderdim açıkçası
!!!