@justawanderer zaten diger ilgili basliklarda paylasilmisti ve forumun ustunde de uyari olarak duruyor. O nedenle baska bir baslik acmak ne kadar gerekli bilemedim; ama madem vurgulamak istediniz, sorun degil... diger dilekcenin de linkini ekleyebilirsiniz.
bir de basligi dogru sekilde duzenleyin 🙂 baslik duruma spesifik olmali, bu imza dilekcesi green card hakkindaki ilk dilekce degil, son da olmayacak 🙂 o nedenle 1 Ocak 2021 ban'i ile ilgili oldugunu belirtmeniz daha dogru olur.






umut her zaman var.
bu sene sulaleye arkadaslara doldurdum, adres ABD yaptim belki vardir bir tilsimi diye hem Almanya hem Turkiye'den basvurular
🧿
denemeye devam



