@goe, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@Ping-PONG Bence hç birisi için özel bir taktik yok. Panik olsanız bile sakin olun vs dedi, kabanımı hoperlörün üstüne koymuşum heyecanlanmayın sakin olun dedi gülüştük özür diledim çok nazik öncelikle. Sizin profiliniz uygunsa zaten genel hava olumludur. Ama siyahi bey İngilizce konuşarak başladım ben hiç aksamadan konuştum. Sorular soruyor cevapları görüyor bakın formda gittiğim ülkeleri görüyor zaten yine de sordu çalıştığım şirketi işleri neler yaptığımı detayını duymak istedi. Arkadaşımın yanına gidiyorum dedim. alacağınız varsa zaten alacaksınız ama Siyahi Bey vermiyor diye bir şey yok , korkmayın İngilizcenin varsa konuşun ama hepsi Türkçe' yiiyi biliyor
6 gun kaldi benimde bakalim nasil gececek. Hayirli olsun sana dostum.
Eger olumlu sonuclanirsa, iznimi 1 hafta uzatarak 1 haftada Ontorio ya gecmek istiyorum. O yuzden hemen arkasindan Kanada vizesini alacagim. 