Merhaba Ben 2018 EU 98XX nolu greencard talihlisiyim. Ekonomik durumumu biraz daha toparlamak istediğimden dolayı biraz geç submit etmeye karar vermiştim. Crazycell Bey Kasımda case numaram çok yüksek olmadığından dolayı Ds-260 formunu submit etmemin pek bir sıkıntı yaratmayacağını söylemişti. Ben Nisan - Mayıs gibi görüşmeye girmek istiyorum. Bu durumda ne zamana kadar Submit etmem gerekecek.
Daha doğrusu ne zaman submit edersem ortalama bu tarihi yakalarım. Çok da geçe kalmak istemiyorum. Çünkü vize kalmama durumu ile karşı karşıya kalmak istemiyorum ve kesinen tek gidiş planım olduğu için biraz geç submit etme kararı almıştım.
Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.