Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
@TUNCAHM Merak ettiğim bir konu puanı nasıl düşürdünüz çantasız mı teslim ettiniz nasıl olabılır cok zor cunku.
-
@ayvalik10 bilgi ve cevap için teşekkürler.
-
@Cevdet51, içinde söyledi: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgiler
@goodluck Özel posta kutusu kiralarsak greencard ve ssn gibi federal hükumetten gelen önemli postalar sorunsuz bir şekilde posta kutumuza gelir mi? araştırmalara mi göre posta kutu kiralandiginda bu tarz önemli evrakları oraya bırakmıyorlarmis doğru mudur.
Ozel posta kutusu derken postanenin kendi kiraladigi posta kutusundan bahsediyorsaniz oraya tum postalar ve paketler birakilir. Ancak farkli bir yerin posta kutusunu kiralayacaksaniz onu bilmiyorum. Orada sorun yasanabilir.
-
Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
@ecisso, içinde söyledi: Amerika’da Türk denizcisi olmak...
Herkese merhaba, bir greencardlı olarak İngiliz Bayraklı bir teknede deckhand olarak Bahamalar'a tur yapan bir Süperyatta çalışmam, amerikan topraklarından çıkmış gibi görünmeme sebep olabilir mi? İlla ki greencard'ımın riske girmemesi için Amerikan Bayraklı bir teknede mi çalışmam gerek?
Green card ‘a ait ülkede kalış ve süre tamamlama konularını aksatmadığınız sürece sıkıntı olmaz. Aksi taktirde biriktirmiş olduğunuz kalış süresi tehlikeye girer.
-
Herkese merhaba, suanda J1 trainee vizesi altinda ABD'de bir sirkette freight forwarder olarak calismaktayim. Hem lojistik sektorundeki arkadaslarla tanismak hemde sorusu olan varsa yanitlamaktan memnun olurum.
Daha cok ihracat/ithalatla ilgilenmekteyim, ABD'den yuku olan veya ABD'ye gidecek yuku olan varsa da yardimci olabilirim.
-
Merhaba biraz gec olabilir ama genede bildiklerimi anlatmak isterim. Suanda Amerika'da bir firmada freight forwarder olarak staj yapmaktayim. Eger ABD'den ihracat yapmayi dusunuyorsaniz %99 bir freight forwarder ile calisacaksaniz ve IRS'ten isletmenize veya kendinize bir TAX ID atanmis olmasi gerekmektedir.
ABD'deki freight forwarder yukunuzu kapidan alip arzu denilen destinasyona ( havaalani / liman veya direkt teslimat) nakliyesini halleder. Cok basit bir surec olsada regulasyonlara dikkat etmek gerek. Gonderici olarak bir takim sorumluluklariniz olacak, malinizin kontrol/lisans gerektirip gerektirmedigi ve ABD gumrugune ilan edilmesi icin gerekli detaylari da nakliyeciye saglamak zorundasiniz.
-
Merhabalar, TWIC denilen transportation workers identification credential almak greencardlı birisi icin mumkunmudur? İnternette vatandas olunmasina gerek yok yazmakta ama pek emin olamadım, USCG yeterliligi gibi TWIC almak icin de mi acaba vatandas olmamiz gerekli? Türkiyede son sinif Duim oğrencisiyim tanker, cruise gemisi ve limanda olmak uzere kisa sureli stajlarim mevcut, uzun bir staj surem kaldı, gemide calisma gibi bir planım yok ama limanlarda port operations, marine operations, terminal, yada crew recruitment alanlarinda calismak gibi bir hedefim var, coğu için TWIC gerekmekte, araştırmak icin ciddi vakit harciyorum ama nekadar istesemde bu sektörde çalışmak pek mümkün değil gibi hiç vakit harcamadan başka sektörlre mi odaklanmam gerek? sektördeki deneyimli kişiler olarak ne önerirsiniz dusuncenizi paylasabilirseniz cok sevinirim.
-
........
-
-
-
@smartcells abi bilmiyorum Amerika da mı yaşıyorsunuz
-
-
@vmature merhaba Serkan Yürekli ile iletişime geçerseniz yardımı olur. Son videosunda E2 vizesi ile göç eden bir kişi ile videosu var. Orada artık bu sektör için danışmanlık yapıyorum diyordu. İyi şanslar.
-
@ziyaku, içinde söyledi: USPS (Post Office) basvuru ve ise alim surecleri
2+ senedir hemen her ilana başvurduğum Usps'de nihayet Haziran başı itibariyle ise başladım ayrıntıları editliycem. Bu aralar çok yoğunum. Reserved 🙂
Evet Nihayet Ise girişten itibaren çok yoğun gecen bir ayı doldurdum. Daha önceki yorumlarımdan belki bilenler vardır 5 senedir Amazon Dsp driver olarak zaman geçiriyordum son iki senedir de hemen hemen ayni is olduğunu düşündüğüm (hiç alakası yok) Usps deki City Carrier Assistant (CCA) pozisyonuna etrafımdaki post ofislerin hepsine başvuruyordum. Gecen sene 3 defa başvurularım karşılık buldu ve offer geldi ancak 5 senelik oturum suresini henüz doldurmadığımdan hepsinden ret aldım. Nihayet bu sene mart ayında 5 seneyi doldurdum Şubat ayinin ortasında başvurduğum bir ilana nisan ayında offer geldi . Yine sırasıyla parmak izi verme randevusu eğitimler vs derken 4 haziran ise başlama tarihim olarak kayıtlara geçti. Simdi önümde 90 günlük deneme sureci var bu sureci de atlatırsam yerim biraz daha sağlamlaşacak kısmetse.
Başvururken hesaba katmadığım bir şey oldu . Şöyle ki : Benim başvurduğum ilanın ofis adi St Petersburg diye geçiyor. St Petersburg deki ofise de 12 tane yan ofis bağlı yani bunlardan herhangi birine seni atayabiliyorlar. Beni bula bula evime en uzak olan ofise atamışlar 30 mil tek yon araba sürüyorum. Bundan sonraki hedefim 90 günlük deneme surecini atlatıp yakınımdaki bir ofiste is ilanı açılırsa gidip postmasterla ya da manager la konuşup transfer istemek olacak. Yoksa bu yol çekilmez.Gelelim şimdiye kadarki çalışma temposu ve şartlarını Amazon isiyle karşılaştırmaya.
Önce amazonun artı eksilerini yazayım çünkü azlar. 🙂
Amazonda ise giriş ücreti benim olduğum bölgede 16,50$/h ve 5 sene çalışmama rağmen herhangi bir seniority olayı yok yani yeni ise giren adam 16,50 alıyorken ben 5 senelik eleman 17,50$ alıyordum. Amazon'da çalışırken aslında amazona çalışmıyorsunuz amazon için çalışan bir taşeronun elemanı oluyorsunuz en ufak hatada kapı dişi. Çok az benefitleri var örneğin sağlık sigortası için sadece çalışan sigortalı olursa 2 haftalık periyotta 108$ ödüyordum. Deductable i da hiç az değildi. Emeklilikle alakalı ya da 401K gibi benefitleri yok. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Amazon'dayken şirketten şirkete değişmekle birlikte genelde haftada 4 gün, günde 10 saat çalışıyorsunuz, Eğer şirketin size öngördüğü güvenlik ve sürüş şartlarını yerine getirirseniz isinizi 10 saatten önce de bitirseniz günlük 10 saatlik parası alıyorsunuz. Bu şartlar araç içi ve dışında bulunan 360 derecelik kameralarla AI kullanılarak denetlenmektedir. Stop sign da geçme ya da geç durma ya da yeteri kadar durmama , hız sinirini asma, öndeki aracı yakın takip ve bunun gibi bir suru şey yani biraz olma eşeğim ölme vaziyeti. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Biliyorum 2 kere yazdım ama gerçekten tek iyi yani buydu. Geleceği olmayan mecbur kalınmasa uzun sure yapılmayacak bir is. Amazonda isinizle alakalı dikkat etmeniz gereken tek bir şey var adrese gidip paketi bırakıp fotoğrafını çekmek. Bunların hepsini gerizekaliya anlatır gibi anlatan tek tek yapmanız gerekenleri söyleyen amazonun kendi uygulaması üzerinden yapıyorsunuz .Yani herhangi bir soru işareti yok yapacağınız isle alakalı yeter ki müşterinin kapısına bir şekilde ulaşın. 😁Aklıma gelenler amazonla ilgili bu kadar gelelim usps de şimdiye kadarki çalışmama göre deneyimlediğim eksilere.
Usps tam bir devlet kurumu yani bizdeki devlet memuru anlayışı neyse burada da gördüğüm üzere bu geçerli. Her turlu isten şikâyet eden kaşarlanmış elemanlar herhangi bir verimlilikle alakası olmayan sistemler. Her şey eski küf içinde en son ne zaman temizlenmiş belli olmayan sadece bir şekilde yürüsün gerisi halledilir mantığıyla bakimi yapılan dağıtım araçları vs. @goodluck arkadaşımın bunlara kesin ekleyeceği birseyler olur ben kısacık deneyimimle ancak bunları yazabiliyorum. 😁
CCA ler eleman eksiği ve regular yani kadrolu elemanların kafasına göre call out yapması ve hak kazandıkları izinleri kullanmaları nedeniyle haftada 6 gün ve günde 8+ saat çalışıyorlar. Bu çalışma da öyle zaman geçirme değil ha gerçekten çalışıyorlar Florida sıcağında bu haftaki is günlerimde günde 11 mil den az yürüdüğüm olmadı. Günde en az 4 litre su içtim.
Bu pozisyonun benefitlerini yazmıycam USPS CCA benefits yazarsanız ya da usps.gov dan careers sayfası üzerinden başvuru yaparsanız ayrıntılı yazıyor. Amazondan çok çok iyi olduğu bir gerçek. Ancak ne yazık ki herkesin yapacağı bir is değil fiziksel olarak dayanıklı olmanız gerekiyor.
Başka ofise transfer için nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle alakalı tecrübeli arkadaşlardan 🙏🏻 tavsiyelere açığım güncellemeler gelecek.
Eski pusku ekipmanlar arabalar kismina katilmamak elde degil 😀 Sistemde cok kohne o bir gercek. Kadrolularin kafasina gore ise gelmemesine kizma sende o keyfe bir gun varacaksin 😀 Istedigin ofise gecmek icin tekrar basvuru yapmak bir secenek ama o zaman ise giris tarihin yeni girmis gibi olur ve 90 gunde tekrar baslar. Sen hangi merkeze baglisin ve o merkez hangi subeleri iceriyor emin ol. Mesela bizde cape coral, fort myers ve lehigh acres diye 3 ayri sehir var. Bunlarin 3u de lee county’ye bagli. Ancak cape coral ve fort myers ofisleri toplam 8 olmasi lazim beraberdir. Cca’ler bu ofislerde gezebilirken lehigh’a gidemezler cunku o tek basina ayri yonetilir. Lehigh’a giden orda kalir. 90 gun boyunca sesini cikarmadan isini yap. Kadrolu olup iyi gecindigin kisilere aklindakileri sor. Ben senin icin carsamba gunu kendi menagerima soracagim. Supervisorlar bana gore isi en zor olanlar. Onlar pek yardimci olmaya meyilli degildir. Cunku altinda calisan elemanlara hic bi yaptirimlari yok. Sendika direk kafalarinda bitiyor. Ayrica tepelerinde de onlari push eden bir dolu yonetici oluyor. Dolayisiyla onlarin halden anlamasini bekleme. 90 gunu doldurduktan sonra israrli bir sekilde talepte bulunabilirsin. Hatta istedigin subeye gidip menajerle konusup orada calismak istedigini soyleyebilirsin. Ihtiyaci varsa seni ister. Ben clerk olarak calisiyorum biliyorsun. Ama carrier’lara da ne yapilabilir soracagim.
-
@zeliha forum ailesinden olan aynı zamanda youtube videoları çeken aykut size direk yardımcı olacaktır.:
-
Sektorde is arayisinda olan, NC eyaleti Charlotte sehri veya cevresine yeni goc eden veya planlayan degerli forum uyeleri;
Otomotiv tedarik zinciri veya operasyonlari ile ilgili iyi deneyimi olan ve elbette ingilizcesi gunluk iletisimi rahatlikla saglayabilecek arkadaslarimiz benimle iletisime gecebilirler. Ne yazik ki deneyime cok onem veriyorlar, bu nedenle iyi bir tecrube seviyesi gereksiniminin altini cizmek isterim
Calistigim sirkette zaman zaman acik pozisyonlar oluyor ve bu yaziyi belki ihtiyaci olan birine yardimim dokunabilir umudu ile paylasmak istedim. Suan "Tedarik Zinciri - Malzeme Planlama" pozisyonunda 1 kisi acigimiz var. Gelir acisindan deneyime bagli olarak tahminim senelik (brut) $65-70k civari veya ona yakin bir maas beklenebilir. Yakin bir zaman sonra ise, "Uretim Planlama" alaninda bir pozisyon daha aciyor olacagiz.
Ayrica genel uretim sahalarinda personel aciklarimiz da var fakat Uber, Lyft veya yemek dagitim islerinde vergi oncesi $16 ve ustu kazanilabildigi durumlarda, bu ikinci ise oncelik vermenizi tavsiye etmem. Ne de olsa saatlik $16 bir cok is alaninda rahatlikla kazanilabilir. Yine de ihtiyaci olan icin not gecmek istedim.
Bu ilanlar kapanmis olsa bile, ileride ihtiyaci olanlar icin bu iletim uzun donem icin burada dursun. Eger bu sirketten bir gun ayrilirsam, zaten iletiyi guncellerim
Güncelleme Tem 1 2022: Artık bu işyerinden ayrılıyorum
-
Sadece pilotaj eğitimi için ABD'ye gitmek isteyenler veya ABD'de pilotaj eğitimi alıp Türkiye'de iş aramayı, çalışmayı düşünenlere bir uyarım var!
1 Ocak 2022'den itibaren yürülüğe giren ve uygulanmaya başlayan SHGM yönetmenliğine (SHT-1LC) göre Türkiye dışından bir otoriteden (CAA) alınan lisansların ve ratinglerin Türk Lisansına çevrilmesi ve işlenmesi çok zorlaştırılmıştır. Bazı lisans türlerinde hiç mümkün değildir, özellikle yeni bitirilmiş eğitimlerin. Yani 0'dan ATPL'e bütün eğitimlerini yurtdışında alan biri artık bu lisansı Türk lisansına doğrudan çeviremeyecek. Yurtdışında alınan eğitimlerin tekrardan Türkiye'de de devam mecburiyeti olan sınıflarda aynen alınması, SHGM tarafından yapılacak yazılı ve uçuş sınavlarına tekrar girilmesi zorunlu tutulmuştur. 31 Aralık 2021'e kadar yurtdışında aldığımız lisans ve ratingleri sadece form doldurarak logbook ve diğer belgeleri beyan ederek aynen Türk lisansına çevirebiliyorduk. Yeni yönetmenlik ile bu devir sona ermiş oldu.
Bu kararın alınmasına Türkiye'deki uçuş okullarının baskısı neden oldu. Yurtdışında daha kısa sürede ve yarı maliyetle uçuş eğitimi ve lisans alınması nedeniyle çok sayıda öğrencinin başta Avrupa(EASA) ve ABD(FAA) eğitimi almak için yurtdışına gitmesinden rahatsız oldular ve bunun durdurulması için uzun zamandır uğraşıyorlardı. Türkiye'de 2-3 yıl süren ve 80 bin euroya mal olan eğitimleri Avrupa'da 1 yılda ve 35-40 bin euroya almak imkanı varken insanlar neden Türk okullarına gitsinlerdi?
Asıl çözmeleri gereken problem şuydu: Türkiye'deki pilotaj eğitimleri neden bu kadar uzun sürüyor ve neden yurtdışına göre hem de döviz bazında 2 kat pahallı?
1 Ocak 2022'den itibaren uygulanmaya başlayan yönetmenlik:
(SHT-1LC) LİSANS VE YETKİLERİNİN ÇEVRİLMESİ TALİMATI -
Guzel baslik katkilar cok ehemmiyetli olacaktir.
-
Su basliktan bilgileri takip edebilirsiniz, sorularinizi da bu baslikta sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/652/amerika-da-uber-eats-doordash-ve-pizza-delivery-yapmak/
Maalesef ayni is kolu icin her sehre ozel ayri baslik acmayi dogru bulmuyorum.
ABD'de Nakliye ve Taşımacılık (TIRcılık) Sektörü - Freight Forwarding
-
Selam arkadaslar yaklasik 3 senedir Tir sektorundeyim, kendime ait 2 tirli bi ufak firmam var. Amaciniz bu meslege baslamak ise, sorularinizi alabilirim.
Ayrica Twitch den de canli yayin yapiyorum Oyun yada Sohbet amacli, oradan da yayina katilabilirsiniz..
Sosyal Medya
➤ Twitch
➤ Facebook https://www.facebook.com/OzanFlorida
➤ Instagram https://www.instagram.com/OzanFlorida -
@Ozan-Okuyanoglu merhaba. firmanız abd'de mi yoksa türkiye'de mi faaliyet gösteriyor? sorulacak soruların seyrini bu değiştirecektir çünkü
-
@gucarslan, içinde söyledi: Freight sektorune yani TIRcilik sektorune yonelik sorulariniz varsa buyurun
@Ozan-Okuyanoglu merhaba. firmanız abd'de mi yoksa türkiye'de mi faaliyet gösteriyor? sorulacak soruların seyrini bu değiştirecektir çünkü
Florida yazmış linklerde. Ama Tır oyunu galiba...
-
@gucarslan Florida da
-
gelen yorumlardan, abd'de faaliyet gösterdiğinizi düşünerek bir kaç soru ileteyim o halde;
-
taşımalar için çalıştığınız firmalar yükleri size belirli aralıklarla mı veriyor yoksa spot yükler üzerine mi çalışıyorsunuz?
-
yükler full truck mı yoksa partial shipment şeklinde mi oluyor?
-
taşıdığınız yüklere göre gerekli olan belgeler değişiyor mu? (yanıcı, gıda, metal vb yükler için ayrı belgeler mi var, yoksa bütün yükleri taşıyabiliyor musunuz?)
-
bu işe girmek için illa truck satın almak mı lazım? kiralama durumu oluyor mu?
-
driver maliyetlerini neler belirliyor?
-
ortalama aylık kazanç / masraflar hakkında neler söyleyebilirsiniz (opsiyonel)
şimdiden teşekkürler
-
-
Selam Arkadaslar, ABD'de faliyet gosteriyoruz, dedigim gibi ufak 2 tirli bi sirket, kendi isimizin patronuyuz yani bi bakima.
Sorularina cvp verim kisaca
-
Bu isin cok genis bi havuzu var, mesela biz suanda Amazon un yuklerini tasiyoruz. Ara sira UPS ve FEDEX yukleride cikabiliyor. Yukleri firmalardan direk almiyorsunuz, Online bi sistem var oradan yukleri sisteme duser dusmez kapmaniz gerekiyor. Bi nevi sans iyi ve yuksek odeyen yuk cikmasi.
-
Yukler tasidigin yada calistigin firmalara gore degisir. bazen amazondan yada ups den aldigimiz yuklerde trailer in %10 u dolu oluyor. Bi nevi bos gidiyorsun ve benzinden kar ediyorsun. Benzini senin odemen gerekiyor cunku cebinden
-
Tasidigin yuklerin cesitleri var, metal yuk tasimak ciin FlatBed trailer kullanman lazim, bozulacak urunler icin refrigerated trailer lazim meseala.. bizim kullandigimiz Dry van traile.. genelde bozulma riski olmayan seyler tasinir. yada UPS , Amazon vs turde malzemeler
-
Evet ise girdigin sirket sana Truck kiralayabiliyor. Truck ve Trailer lari kiralayabiliyorsun. Eger kiralamak istemiyorsan ayni sirket de Company Driver olarak calisiyorsun sana Mile basina 55 cent civari bi para oderler cebinden baska bisey cikmaz. yani benzini vs. onlar oder..
-
Bi cok maliyetler var ama kazandigin para yuksek oldugu icin sana kalan para gayet iyi bi rakam.
-
Yani tiri kiralarsan eger iyi bi sirket ile cikarsan yola ortalama masraflarin ciktiktan sonra 6-8 bin dolar yaparsin aylik. Campany driver olarak da en kotu 4-5 bin dolari gorursun
umarim yardimci olmustur sorularina
-
-
@Ozan-Okuyanoglu cevaplarınız için çok teşekkürler. umarım filonuzu büyüterek devam edersiniz. kazasız bol kazançlı günleriniz olsun.
aklıma farklı sorular geldiğinde tekrardan ileteceğim
ayrica, böyle bir başlık ve deneyimlerinizi aktardiginiz için de şahsen tekrardan teşekkürler etmek isterim.
-
@ibrahimasar Galiba mal sahibi, kendisi çalışmıyor arabada. Araba şoförlerde.
@Ozan-Okuyanoglu Siz şu an arabanızı kendiniz sürmüyorsunuz galiba? Eğer böyleyse önceden şoförlük yaptınız mı? Yoksa direk 2 tır alıp iş mı kurdunuz? -
Ben baska bi firmada soforluk yapmadim, benim sansim ortagimin bu isin icinde bende 2 yil once baslamis olmasiydi. direk bi tir aldik basladim, sonradan bi tane daha ekledik. kendimiz surmedigimiz zamanlarda tanidigimiz turk arkadaslara kiraliyoruz tiri, yada mile basina ucret veriyoruz. duruma gore degisiyor ama bu sektor de duzgun guvenilir sofor bulmak zor, o yuzden bazen tirin calismadigi zamanlarda oluyor.
sorulariniz olursa beklerim herzaman. bu arada aranizda var mi suanda amerikada olan ?
-
@Ozan-Okuyanoglu, içinde söyledi: Freight sektorune yani TIRcilik sektorune yonelik sorulariniz varsa buyurun
an. bu ara
Burada tır işi yapmak için deli olan @Rhonster arkadaşımız var. Onun gibi pek çok aday GC alınca kapını çalar. Linkleri tıklayınca tır oyunu gibi geldi bana İşlerinde başarılar.
-
@ibrahimasar hemşerim olur abi kendisi bu arada
-
@Ozan-Okuyanoglu Florida'da sıfırdan ehliyet (Türkiye ehliyeti olan için) ne kadar sürede alınıyor? CDL dahil. Ayrıca 6 ay ikamet isteniyor galiba, ehliyet almak için 6 ay beklemek zorunda mıyız? Ayrıca CDL için kurssuz sınava girilebiliyor, değil mi? Biraz Amerika'da ehliyet almak konusuna kaydı kusura bakmayın adminler.
-
Tır ehliyeti alma prosedürlerini ve sağlık şartlarını, 0cretlerini paylaşır mısınız ? Mümkünse başka eyaletleri de kıyaslayarak. Teşekürler
-
@denemelik kardesim TR ehliyetin varsa once Florida ehliyetine cevirmen gerekiyor. Benim aldigim zaman basvuru yapmistim , PC den bi yazili sinavi var sorulari cevapliyorsun, onu gecersende direksiyon sinavi var. Ayni gun icinde yapmislardi ikisinide, hemen resmini cekip sonrasinda veriyorlar ehliyetini yani hizli gelisiyor hersey. 6 Ay beklemen gerekmiyor, yasal oldugun surece hemen gidip alabilirsin. yani en azindan ben beklememistim.
@musty tir ehliyetini alman icin once galiba normal ehliyetin olmasi gerekiyor. Tir ehliyetinde 2-3 secenek var. Hizlandirilmis kurs ile almak istersen 1 hafta icinde veriyorlar, sinavlari gectigin takdirde tabi. hizlandirilmisi 2500 dolardi ben aldigimda. 1500 civarinda da normal olani var. 4-6 hafta arasinda tamamliyorsun ama baya agirdan aliniyor kurs.. Saglik sartlari ve ucretleri derken ? kazanilan paralar mi ?
-
Ben vizeyi aldıktan sonra görüşelim Ozan Okuyanoglu bey hemen başlayım
-
Merhaba
Ben Türkiye'de lojistik operasyon sorumlusu olarak çalışıyorum. GC çıkarsa (inş) Florida'da özellikle Orlando taraflarında yaşamak ve çalışmak istiyorum. Bilginiz var mıdır bilmiyorum ama yine de sormak istiyorum.1- Oradaki lojistik sistemleri ile buradaki aynı değildir ancak yine benzer pozisyonlarda iş bulunabilir mi? LinkedIn üzerinden olduğunu gözlemledim ancak siz işin içinde olduğunuz için sormak istedim.
2- Birçok lojistik firmasında google üzerinden çalışma saatleri 8-4 ya da 9-5 olarak, hafta sonu off yazıyor. Bu saatler doğru mudur? Yani yazmış olmak için yazmamışlardır illaki ama yine de insan emin olmak istiyor.
3- İleri zamanlarda bu sektörde deneyim kazandıktan sonra bir firma kurup kendi işimi yapmak istiyorum. Bunun için şirket işleri, araçlar ve şirket için belgeler vs. bu konuda bilgi almak için bir site ya da blog var mıdır?aklıma geldikçe sorularımı yenileyeceğim... Teşekkürler.
-
ben iş olarak bir şey sorayim :))
Şubat ayından itibaren gelip şirket kurucam orada, mevcutta TR'den zaten yapıyorum fakat oralarda olmak daha çok fırsat demek benim için.
Amerika İç nakliye konusunda mal alımları yapıp kendi depoma çekeceğim bu konuda yardımınız dokunur mu veya güvenilir önerebileceğiniz firmalar var ise paylaşmanızı rica ederim, teşekkürler -
@devo kardesim selam, ozelden yaz tam olarak bana ne yapmak istedigini, belki bi fikir alisverisi yapabiliriz.
-
@umutaydinli selam kardesim, sana tavsiyem ilk asamada UPS, FEdex gibi buyuk sirketlere basvurunu yap, pozisyonunda ilerleme sansinda dogar. anladigim kadar ile sen uzun yol soforlugu degilde, lojistik firmasinin bunyesinde ki bulunan warehouse larda calismayi planliyorsun. bi cok pozisyon var, ve dogrudur burada 8 saat calisirsin ve 2 gun izinin olur. farkli shiftler var sabahci , gececi gibi degisik saatlerde de calisabiliyorsun. sana tavsiyem Linkedin den pozisyonlari arastir ona gore bi calisma yap, sana ugun olanlarina basvur. Sirket kurma konusunda yardimci olurum, o asamaya geldiginde ozelden yaz bana
-
Merhaba,
Benim TR ehliyetim H hariç hepsini barındırıyor. Eski sisteme göre A2 B E D hepsini almıştım. O yüzden şu an ehliyet alfabe gibi. Hiçbir etkisi olmaz mı Florida’ da ehliyetleri alırken?
Bir de 55cent/mil çok iyi bir rakam diye düşünüyorum. Tır için hız limiti 65-70 olduğunu düşünürsek; saatte 38,5 dolar ve günde 10 saat çalışırsak 400 dolar gibi bir rakam kazandırır.
21 günde (haftasonları çalışılmadığını varsayıyorum.) 8400$\ay
Türkiye’ de ki tırları ve çalışma sistemimi göz önünde bulunduruyorum ve çok daha konforlu araçlara sahip olduğunuzu düşünerek; işçi olarakta yapılabiletisi yüksek güzel bir iş.Peki hocam, iş bulma durumları nasıl?
Ben de GC talihlisi olabilirsem eğer sizinle bağlantıda kalmak isterim.
Başka bir iş ile ilgilensem dahi, özellikle başlangıçta askeriye düşünüyorum. Zaman insana neler gösterir belli olmaz. Kolumdaki bileziklerden biri olarak belki benim işin çıkış kapısı olur.Konuyu takipteyim ama sizinlede kaybetmeyeceğim bir kanaldan irtibatta olmak isterim.
Benzer Başlıklar
106
Çevrimiçi
40.9k
Kullanıcı
4.4k
Konu
425.8k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum