Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
Doordash benim için ciddi pişmanlık oldu, bir gece nehir üstündeki köprü açıldı diye 10 dakika bekledim,restorana geç gittim diye kontrat ihlali verdiler, aradım izah ettim, yine de düzeltmediler. Bir daha da kullanmadım.
-
@ayvalik10 bilgi ve cevap için teşekkürler.
-
@Cevdet51, içinde söyledi: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgiler
@goodluck Özel posta kutusu kiralarsak greencard ve ssn gibi federal hükumetten gelen önemli postalar sorunsuz bir şekilde posta kutumuza gelir mi? araştırmalara mi göre posta kutu kiralandiginda bu tarz önemli evrakları oraya bırakmıyorlarmis doğru mudur.
Ozel posta kutusu derken postanenin kendi kiraladigi posta kutusundan bahsediyorsaniz oraya tum postalar ve paketler birakilir. Ancak farkli bir yerin posta kutusunu kiralayacaksaniz onu bilmiyorum. Orada sorun yasanabilir.
-
Amerika'da pilot olarak çalışmak için green card gerekir mi veya buna yönelik spesifik bir vize türü var mıdır?
-
@ecisso, içinde söyledi: Amerika’da Türk denizcisi olmak...
Herkese merhaba, bir greencardlı olarak İngiliz Bayraklı bir teknede deckhand olarak Bahamalar'a tur yapan bir Süperyatta çalışmam, amerikan topraklarından çıkmış gibi görünmeme sebep olabilir mi? İlla ki greencard'ımın riske girmemesi için Amerikan Bayraklı bir teknede mi çalışmam gerek?
Green card ‘a ait ülkede kalış ve süre tamamlama konularını aksatmadığınız sürece sıkıntı olmaz. Aksi taktirde biriktirmiş olduğunuz kalış süresi tehlikeye girer.
-
Herkese merhaba, suanda J1 trainee vizesi altinda ABD'de bir sirkette freight forwarder olarak calismaktayim. Hem lojistik sektorundeki arkadaslarla tanismak hemde sorusu olan varsa yanitlamaktan memnun olurum.
Daha cok ihracat/ithalatla ilgilenmekteyim, ABD'den yuku olan veya ABD'ye gidecek yuku olan varsa da yardimci olabilirim.
-
Merhaba biraz gec olabilir ama genede bildiklerimi anlatmak isterim. Suanda Amerika'da bir firmada freight forwarder olarak staj yapmaktayim. Eger ABD'den ihracat yapmayi dusunuyorsaniz %99 bir freight forwarder ile calisacaksaniz ve IRS'ten isletmenize veya kendinize bir TAX ID atanmis olmasi gerekmektedir.
ABD'deki freight forwarder yukunuzu kapidan alip arzu denilen destinasyona ( havaalani / liman veya direkt teslimat) nakliyesini halleder. Cok basit bir surec olsada regulasyonlara dikkat etmek gerek. Gonderici olarak bir takim sorumluluklariniz olacak, malinizin kontrol/lisans gerektirip gerektirmedigi ve ABD gumrugune ilan edilmesi icin gerekli detaylari da nakliyeciye saglamak zorundasiniz.
-
Merhabalar, TWIC denilen transportation workers identification credential almak greencardlı birisi icin mumkunmudur? İnternette vatandas olunmasina gerek yok yazmakta ama pek emin olamadım, USCG yeterliligi gibi TWIC almak icin de mi acaba vatandas olmamiz gerekli? Türkiyede son sinif Duim oğrencisiyim tanker, cruise gemisi ve limanda olmak uzere kisa sureli stajlarim mevcut, uzun bir staj surem kaldı, gemide calisma gibi bir planım yok ama limanlarda port operations, marine operations, terminal, yada crew recruitment alanlarinda calismak gibi bir hedefim var, coğu için TWIC gerekmekte, araştırmak icin ciddi vakit harciyorum ama nekadar istesemde bu sektörde çalışmak pek mümkün değil gibi hiç vakit harcamadan başka sektörlre mi odaklanmam gerek? sektördeki deneyimli kişiler olarak ne önerirsiniz dusuncenizi paylasabilirseniz cok sevinirim.
-
........
-
-
-
@smartcells abi bilmiyorum Amerika da mı yaşıyorsunuz
-
-
@vmature merhaba Serkan Yürekli ile iletişime geçerseniz yardımı olur. Son videosunda E2 vizesi ile göç eden bir kişi ile videosu var. Orada artık bu sektör için danışmanlık yapıyorum diyordu. İyi şanslar.
-
@ziyaku, içinde söyledi: USPS (Post Office) basvuru ve ise alim surecleri
2+ senedir hemen her ilana başvurduğum Usps'de nihayet Haziran başı itibariyle ise başladım ayrıntıları editliycem. Bu aralar çok yoğunum. Reserved 🙂
Evet Nihayet Ise girişten itibaren çok yoğun gecen bir ayı doldurdum. Daha önceki yorumlarımdan belki bilenler vardır 5 senedir Amazon Dsp driver olarak zaman geçiriyordum son iki senedir de hemen hemen ayni is olduğunu düşündüğüm (hiç alakası yok) Usps deki City Carrier Assistant (CCA) pozisyonuna etrafımdaki post ofislerin hepsine başvuruyordum. Gecen sene 3 defa başvurularım karşılık buldu ve offer geldi ancak 5 senelik oturum suresini henüz doldurmadığımdan hepsinden ret aldım. Nihayet bu sene mart ayında 5 seneyi doldurdum Şubat ayinin ortasında başvurduğum bir ilana nisan ayında offer geldi . Yine sırasıyla parmak izi verme randevusu eğitimler vs derken 4 haziran ise başlama tarihim olarak kayıtlara geçti. Simdi önümde 90 günlük deneme sureci var bu sureci de atlatırsam yerim biraz daha sağlamlaşacak kısmetse.
Başvururken hesaba katmadığım bir şey oldu . Şöyle ki : Benim başvurduğum ilanın ofis adi St Petersburg diye geçiyor. St Petersburg deki ofise de 12 tane yan ofis bağlı yani bunlardan herhangi birine seni atayabiliyorlar. Beni bula bula evime en uzak olan ofise atamışlar 30 mil tek yon araba sürüyorum. Bundan sonraki hedefim 90 günlük deneme surecini atlatıp yakınımdaki bir ofiste is ilanı açılırsa gidip postmasterla ya da manager la konuşup transfer istemek olacak. Yoksa bu yol çekilmez.Gelelim şimdiye kadarki çalışma temposu ve şartlarını Amazon isiyle karşılaştırmaya.
Önce amazonun artı eksilerini yazayım çünkü azlar. 🙂
Amazonda ise giriş ücreti benim olduğum bölgede 16,50$/h ve 5 sene çalışmama rağmen herhangi bir seniority olayı yok yani yeni ise giren adam 16,50 alıyorken ben 5 senelik eleman 17,50$ alıyordum. Amazon'da çalışırken aslında amazona çalışmıyorsunuz amazon için çalışan bir taşeronun elemanı oluyorsunuz en ufak hatada kapı dişi. Çok az benefitleri var örneğin sağlık sigortası için sadece çalışan sigortalı olursa 2 haftalık periyotta 108$ ödüyordum. Deductable i da hiç az değildi. Emeklilikle alakalı ya da 401K gibi benefitleri yok. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Amazon'dayken şirketten şirkete değişmekle birlikte genelde haftada 4 gün, günde 10 saat çalışıyorsunuz, Eğer şirketin size öngördüğü güvenlik ve sürüş şartlarını yerine getirirseniz isinizi 10 saatten önce de bitirseniz günlük 10 saatlik parası alıyorsunuz. Bu şartlar araç içi ve dışında bulunan 360 derecelik kameralarla AI kullanılarak denetlenmektedir. Stop sign da geçme ya da geç durma ya da yeteri kadar durmama , hız sinirini asma, öndeki aracı yakın takip ve bunun gibi bir suru şey yani biraz olma eşeğim ölme vaziyeti. Amazonda çalışmanın en güzel yani 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. Biliyorum 2 kere yazdım ama gerçekten tek iyi yani buydu. Geleceği olmayan mecbur kalınmasa uzun sure yapılmayacak bir is. Amazonda isinizle alakalı dikkat etmeniz gereken tek bir şey var adrese gidip paketi bırakıp fotoğrafını çekmek. Bunların hepsini gerizekaliya anlatır gibi anlatan tek tek yapmanız gerekenleri söyleyen amazonun kendi uygulaması üzerinden yapıyorsunuz .Yani herhangi bir soru işareti yok yapacağınız isle alakalı yeter ki müşterinin kapısına bir şekilde ulaşın. 😁Aklıma gelenler amazonla ilgili bu kadar gelelim usps de şimdiye kadarki çalışmama göre deneyimlediğim eksilere.
Usps tam bir devlet kurumu yani bizdeki devlet memuru anlayışı neyse burada da gördüğüm üzere bu geçerli. Her turlu isten şikâyet eden kaşarlanmış elemanlar herhangi bir verimlilikle alakası olmayan sistemler. Her şey eski küf içinde en son ne zaman temizlenmiş belli olmayan sadece bir şekilde yürüsün gerisi halledilir mantığıyla bakimi yapılan dağıtım araçları vs. @goodluck arkadaşımın bunlara kesin ekleyeceği birseyler olur ben kısacık deneyimimle ancak bunları yazabiliyorum. 😁
CCA ler eleman eksiği ve regular yani kadrolu elemanların kafasına göre call out yapması ve hak kazandıkları izinleri kullanmaları nedeniyle haftada 6 gün ve günde 8+ saat çalışıyorlar. Bu çalışma da öyle zaman geçirme değil ha gerçekten çalışıyorlar Florida sıcağında bu haftaki is günlerimde günde 11 mil den az yürüdüğüm olmadı. Günde en az 4 litre su içtim.
Bu pozisyonun benefitlerini yazmıycam USPS CCA benefits yazarsanız ya da usps.gov dan careers sayfası üzerinden başvuru yaparsanız ayrıntılı yazıyor. Amazondan çok çok iyi olduğu bir gerçek. Ancak ne yazık ki herkesin yapacağı bir is değil fiziksel olarak dayanıklı olmanız gerekiyor.
Başka ofise transfer için nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle alakalı tecrübeli arkadaşlardan 🙏🏻 tavsiyelere açığım güncellemeler gelecek.
Eski pusku ekipmanlar arabalar kismina katilmamak elde degil 😀 Sistemde cok kohne o bir gercek. Kadrolularin kafasina gore ise gelmemesine kizma sende o keyfe bir gun varacaksin 😀 Istedigin ofise gecmek icin tekrar basvuru yapmak bir secenek ama o zaman ise giris tarihin yeni girmis gibi olur ve 90 gunde tekrar baslar. Sen hangi merkeze baglisin ve o merkez hangi subeleri iceriyor emin ol. Mesela bizde cape coral, fort myers ve lehigh acres diye 3 ayri sehir var. Bunlarin 3u de lee county’ye bagli. Ancak cape coral ve fort myers ofisleri toplam 8 olmasi lazim beraberdir. Cca’ler bu ofislerde gezebilirken lehigh’a gidemezler cunku o tek basina ayri yonetilir. Lehigh’a giden orda kalir. 90 gun boyunca sesini cikarmadan isini yap. Kadrolu olup iyi gecindigin kisilere aklindakileri sor. Ben senin icin carsamba gunu kendi menagerima soracagim. Supervisorlar bana gore isi en zor olanlar. Onlar pek yardimci olmaya meyilli degildir. Cunku altinda calisan elemanlara hic bi yaptirimlari yok. Sendika direk kafalarinda bitiyor. Ayrica tepelerinde de onlari push eden bir dolu yonetici oluyor. Dolayisiyla onlarin halden anlamasini bekleme. 90 gunu doldurduktan sonra israrli bir sekilde talepte bulunabilirsin. Hatta istedigin subeye gidip menajerle konusup orada calismak istedigini soyleyebilirsin. Ihtiyaci varsa seni ister. Ben clerk olarak calisiyorum biliyorsun. Ama carrier’lara da ne yapilabilir soracagim.
-
@zeliha forum ailesinden olan aynı zamanda youtube videoları çeken aykut size direk yardımcı olacaktır.:
-
Sektorde is arayisinda olan, NC eyaleti Charlotte sehri veya cevresine yeni goc eden veya planlayan degerli forum uyeleri;
Otomotiv tedarik zinciri veya operasyonlari ile ilgili iyi deneyimi olan ve elbette ingilizcesi gunluk iletisimi rahatlikla saglayabilecek arkadaslarimiz benimle iletisime gecebilirler. Ne yazik ki deneyime cok onem veriyorlar, bu nedenle iyi bir tecrube seviyesi gereksiniminin altini cizmek isterim
Calistigim sirkette zaman zaman acik pozisyonlar oluyor ve bu yaziyi belki ihtiyaci olan birine yardimim dokunabilir umudu ile paylasmak istedim. Suan "Tedarik Zinciri - Malzeme Planlama" pozisyonunda 1 kisi acigimiz var. Gelir acisindan deneyime bagli olarak tahminim senelik (brut) $65-70k civari veya ona yakin bir maas beklenebilir. Yakin bir zaman sonra ise, "Uretim Planlama" alaninda bir pozisyon daha aciyor olacagiz.
Ayrica genel uretim sahalarinda personel aciklarimiz da var fakat Uber, Lyft veya yemek dagitim islerinde vergi oncesi $16 ve ustu kazanilabildigi durumlarda, bu ikinci ise oncelik vermenizi tavsiye etmem. Ne de olsa saatlik $16 bir cok is alaninda rahatlikla kazanilabilir. Yine de ihtiyaci olan icin not gecmek istedim.
Bu ilanlar kapanmis olsa bile, ileride ihtiyaci olanlar icin bu iletim uzun donem icin burada dursun. Eger bu sirketten bir gun ayrilirsam, zaten iletiyi guncellerim
Güncelleme Tem 1 2022: Artık bu işyerinden ayrılıyorum
-
Sadece pilotaj eğitimi için ABD'ye gitmek isteyenler veya ABD'de pilotaj eğitimi alıp Türkiye'de iş aramayı, çalışmayı düşünenlere bir uyarım var!
1 Ocak 2022'den itibaren yürülüğe giren ve uygulanmaya başlayan SHGM yönetmenliğine (SHT-1LC) göre Türkiye dışından bir otoriteden (CAA) alınan lisansların ve ratinglerin Türk Lisansına çevrilmesi ve işlenmesi çok zorlaştırılmıştır. Bazı lisans türlerinde hiç mümkün değildir, özellikle yeni bitirilmiş eğitimlerin. Yani 0'dan ATPL'e bütün eğitimlerini yurtdışında alan biri artık bu lisansı Türk lisansına doğrudan çeviremeyecek. Yurtdışında alınan eğitimlerin tekrardan Türkiye'de de devam mecburiyeti olan sınıflarda aynen alınması, SHGM tarafından yapılacak yazılı ve uçuş sınavlarına tekrar girilmesi zorunlu tutulmuştur. 31 Aralık 2021'e kadar yurtdışında aldığımız lisans ve ratingleri sadece form doldurarak logbook ve diğer belgeleri beyan ederek aynen Türk lisansına çevirebiliyorduk. Yeni yönetmenlik ile bu devir sona ermiş oldu.
Bu kararın alınmasına Türkiye'deki uçuş okullarının baskısı neden oldu. Yurtdışında daha kısa sürede ve yarı maliyetle uçuş eğitimi ve lisans alınması nedeniyle çok sayıda öğrencinin başta Avrupa(EASA) ve ABD(FAA) eğitimi almak için yurtdışına gitmesinden rahatsız oldular ve bunun durdurulması için uzun zamandır uğraşıyorlardı. Türkiye'de 2-3 yıl süren ve 80 bin euroya mal olan eğitimleri Avrupa'da 1 yılda ve 35-40 bin euroya almak imkanı varken insanlar neden Türk okullarına gitsinlerdi?
Asıl çözmeleri gereken problem şuydu: Türkiye'deki pilotaj eğitimleri neden bu kadar uzun sürüyor ve neden yurtdışına göre hem de döviz bazında 2 kat pahallı?
1 Ocak 2022'den itibaren uygulanmaya başlayan yönetmenlik:
(SHT-1LC) LİSANS VE YETKİLERİNİN ÇEVRİLMESİ TALİMATI -
Guzel baslik katkilar cok ehemmiyetli olacaktir.
-
Su basliktan bilgileri takip edebilirsiniz, sorularinizi da bu baslikta sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/652/amerika-da-uber-eats-doordash-ve-pizza-delivery-yapmak/
Maalesef ayni is kolu icin her sehre ozel ayri baslik acmayi dogru bulmuyorum.
Amerika’da Tır yatırımı Yapmak
-
Merhaba arkadaşlar herkese merhabalar öncelikle konu başlığını doğru yere açıp açmadığımından emin değilim dolayısıyla isteyen arkadaş doğru konuya yönlendirebilir, Benim sorum şu şekilde olacak örnek veriyorum ben şuan Türkiye’deyim ve Amerika’da 3 Adet tır aldım yatırım amaçlı, ben bu tırlara herhangi bir işçi bulup çalıştırabilir miyim ? Veya hali hazırda bu işi yapan arkadaşlara ortaklık teklif edebilir miyim? Ve Bu yaptığım yatırımdan ne kadar bir kar marjı sağlayabilirim, sizce değer mi ? Şimdiden teşekkürler iyi günler diliyorum herkese
-
Kısa ve öz batarsın. Çünkü dün gece amcamla konuştum ücretler aşırı düştü kafa aldın 200k dolar kredi ile 5 yıl sonra 30k olacak kazandığın paran krediye ve masraflara gidiyor
-
Kim eksilemis hemen ya Kisa ve oz batarsin olayini da pek anlamadim acikcasi.Soforluk yapan arkadaslar cevap verirse daha iyi olur bence.Arac yatirimini alip satmak icin dusunmediginiz icin aracin deger kaybini bahane etmek cok dogru olmaz.
-
@aliarmgn ben bir konuda yazı yazıyorsam ispatlayarak yazarım. Aşağıdaki kişilerle direk irtibata geçin kendisine sorun. Hem tır sahibi hem de şoförlük yapıp çalıştırıyor. Ayrıca amcamın hem kafa hem dorse sahibi hem de kendi tırını kullanıyor. Tırı alıp satmak değil zaten masrafların yüzünden artık tırı değiştirmek zorundasın.
-
@ayvalik10 Hocam ben size bir ithamda bulunmadim,fikrimi soyledim sadece yanlis anlamayin.Yazdigimda yanlis bisey de yok.Forumda sofor arkadaslar var onlar cevaplarsa cok daha iyi olur dedim.Binlerce insan var bu isi yapan,benim de arkadasim yapiyor hatta.Tek sorunun soforler oldugunu onun disinda cok iyi para kazandigini soylemisti.Hatta kendi araciyla calisiyor.
Daha once soyledigim gibi, birebir bu isin icinden arkadaslar var diye biliyorum burada, onlar cevaplarsa cok daha iyi olur.Yoksa benim arkadasim kazaniyor,bu soyle dedi vs demek cok dogru degil. -
@eneskanar, içinde söyledi: Amerika’da Tır yatırımı Yapmak
Merhaba arkadaşlar herkese merhabalar öncelikle konu başlığını doğru yere açıp açmadığımından emin değilim dolayısıyla isteyen arkadaş doğru konuya yönlendirebilir, Benim sorum şu şekilde olacak örnek veriyorum ben şuan Türkiye’deyim ve Amerika’da 3 Adet tır aldım yatırım amaçlı, ben bu tırlara herhangi bir işçi bulup çalıştırabilir miyim ? Veya hali hazırda bu işi yapan arkadaşlara ortaklık teklif edebilir miyim? Ve Bu yaptığım yatırımdan ne kadar bir kar marjı sağlayabilirim, sizce değer mi ? Şimdiden teşekkürler iyi günler diliyorum herkese
E2 yatırımcı vizesi kapsamında bir yatırım yapıp oraya yerleşe de bilirsin bu yatırımla. İşin başında olmazsan her iş gibi bu da riskli. İşin başında olursan, iş veren şirketlerle, şöför tedarik eden HR şirketleriyle, tamirci ve parçacılarla tanışıyor olursan sürdürülebilir bir iş projesi. İşten anlamıyorsan sadece yatırımcı olarak tırları alıp şöför tutarak nakliye işleri alma ve iş başı para kazanma projen varsa, işten anlamadığını anladıkları an sırasıyla bu saydıklarımın hepsinden kazık yersin. Çünkü insanlar ne kadar niyetlerini gizleseler de amaçları cebinizdeki parayı almak olacaktır. Yatırım alanına girebilecek bu konuyu E2 yatırımcı vizeleri ile alakalı başlığa taşıyabilir ve daha farklı yorumlar alabilirsiniz. Tanıştığım biri Miami de kamyon ile harfiyat nakliyesi işi satınalarak yatırımcı olup girdi bu işlere. O iş batınca Tır işine girdi, o da batınca Limosine işine başlamış, pandemide de batmak üzere olduğunu söyledi en son. Her tür yatırım işinde, işi bilmek, işveren ve iş yaptıracaklarından (hizmet ve ürün tedarikçisi) çevresi olmak ve biraz da şanslı olmak lazım. Başarı sağladım, güzel gelir kazandım diyene kadar çeşitli defalar kazıklanmaya, dolandırılmaya ve iş yapamaz hale gelip batmaya kadar varan süreçlere mali dayanıklılık olarak hazır olmak gerekiyor. Şans faktörü, kazıklanma ve dolandırılma sayısının düşüklüğü olarak kendini gösterecek. Geri kalan tüm dayanıklılık size ait. İnsanları okumayı ve niyetlerini çözmeyi iyi bilmelisiniz. Bu da ticari tecrübe geliştikçe oluşuyor. Olmayacak bir iş değil, ama bildiğiniz ve çevreniz olan bir işse girin.
-
@ibrahimasar benim niyetim daha doğrusu birisiyle niyetimiz bu işi yapan bir Türk arkadaşla ile yapmaktı yani örnek veriyorum onun şirketi varsa 2 tırda ben eklesem o şirkete payı neyse tabiki o verilir ancak değer mi değmez mi emin olamıyorum
-
@eneskanar Şirketin %51 i sizin olmalı diye biliyorum. Aynı soruyu geçenlerde e2 başlıklı konuda sormuşlardı zannedersem. Sİz de sorunuzu o başlığa taşırsanız daha faydalı cevaplar alırsınız. Hatta o başlığı baştan sona okumanız sizin açısından daha faydalı olur.
-
@eneskanar Aşağıdaki başlığa gidin lütfen:
https://yesilkartforum.com/forum/category/87/yatırımcı-ve-tüccar-vizeleri-e1-e2 -
@eneskanar, içinde söyledi: Amerika’da Tır yatırımı Yapmak
@ibrahimasar benim niyetim daha doğrusu birisiyle niyetimiz bu işi yapan bir Türk arkadaşla ile yapmaktı yani örnek veriyorum onun şirketi varsa 2 tırda ben eklesem o şirkete payı neyse tabiki o verilir ancak değer mi değmez mi emin olamıyorum
Sorunuzu anladım. Cevabımda geniş manada bu ticari faaliyetinizi gerçekleştirirken karşılaşacağınız sorunların bir kısmını yazdım. Yani E2 vizesi alıp gitmeyecek olsanız bile, örneğin bu tarz taşıma işi yapan 10 tırı olan bir işletmeye 1 tır parası koyup %10 ortak bile olsanız çok ciddi mali yükümlülükler ve sizi de kapsayan günlük iş akışındaki aksiliklerin ortaya çıkaracağı maliyetler olacaktır. Kısaca böyle bir yatırımı buradan yapmanıza değmez. Elinize ciddi bir gelir geçmez. Örneğin 30 bin dolar koyup böyle bir iş yapamak yerine Türkiyede otomobil alıp satsanız daha çok kar edersiniz.
Son dip not: Ortak iş yapmayı asla önermem. Her ortaklık, henüz dağılmamış bir işletme demektir. Eninde sonunda ayrılık gerçekleşecektir ve mutlaka iki taraf da kendince zarar edecektir. -
2 tır demek $300k demek. Bu para bile olmayan bir işletme satın alsanız (restaurant, araç yıkama, franchising gibi..) size daha çok kazanç sağlayacaktır kanaatimce. Tır işinde gider kalemler değişkendir. Araçların ne zaman sorun çıkartacağı belli olmaz. Kaldı ki 0 aldığınız araçları satarken 500k mile üstüne koyduğunuzda mıhtemelen yarı fiyata gidecektir. Daha garanti yatırımlarla da e2 alınabilinir. Tabi niyetiniz e2 alıp yerleşmekse..
-
@ibrahimasar tavsiyeleriniz için teşekkürler işin açıkçası henüz tam bir karar vermedim ve işin açıkçası dediğiniz gibi değip değmediğinide bilmediğim için açıkçası yatırım yapacak arkadaşada birşey söylemek istemiyorum yinede teşekkürler,biraz daha araştırmam daha iyi olacak sanırım
-
@smyael alacağımız tırları sıfır almak yerine 2.el nakit para ile almayı düşünüyordum ancak dediğiniz gibi eğer iş olmazsa ve üzerine 500K mile koyup zarar etmekte var işin içinde onun için araştırmaya devam ediyorum umarım herkes için hayırlısı olur,teşekkürler yinede
-
//////////////
-
@yalta, içinde söyledi: Amerika’da Tır yatırımı Yapmak
@ibrahimasar yazdiklari ile olaya noktayı koymuş
@ayvalik10 eger adamlar kar etmeseler bu isi yapmazlar yada batarlar.
@yalta, içinde söyledi: Amerika’da Tır yatırımı Yapmak
@ibrahimasar yazdiklari ile olaya noktayı koymuş
eger adamlar kar etmeseler bu isi yapmazlar yada batarlar.Her işin, son halinden çok çok ufak bir kuruluş aşaması var.
Bir işletme var usa da benim tanıdığım. Adamlar 4-5 tane van tipi araçla eyaletler arası ufak yükler taşıyorlar. Bir paletlik ürünler gibi. Bir kaç motor, bir kaç çeşit elektrik malzemesi, çeşitli satınalınmış ürünler. Belli bir ruth planı var. Araçların nerede olduğu, ne zaman nereye geçeceği falan hep belli. Bu adamlar 4-5 yıldır aynı sayıda araç ile oturmuş bir iş düzeninde sürekli olarak çalışıyor. Bu adam bir tır alıp işini çeşitlendirebilir. Sonra tır sayısını artırabilir. Zaman içinde van tipi araçları tamamen işten ayırıp 4-5 tırla ve sonra sayıyı artırarak bu işi yapabilir. Nakliye işi alabileceği oturmuş bir müşteri kitlesi, şöför çevresi, muhtemelen tamirci, parçacı ve aklımıza gelmeyecek pek çok sektör ve tedarikçiden bağlantısı hali hazırda vardır. Bu adam yapabilir ve büyük ihtimalle batmaz, yatırımı ölçüsünde kar da eder. Tabi ki birileri yapıyorsa kar edilen bir sektördür. Ama I-95 yolundan mı U-17 Highway inden mi (atıyorum yol isimlerini) giderse daha avantalı olabileceğini henüz bilmeyen, konuya, işe ve usa ya uzak birinin bu işten kar elde edebileceğine çok ihtimal vermiyorum. -
Bu ileti silindi! -
........
Benzer Başlıklar
82
Çevrimiçi
41.0k
Kullanıcı
4.4k
Konu
426.4k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum