@mertcan-ekmekci green card DV2019 sorularım içinde söyledi:
Merhaba arkadaşlar DV 2019 talihlisiyim yaşım 25 birkaç sorum olucaktı fikirlerinizi söyleyebilirseniz sevinirim belki forumda vardır cevapları ama ben bulamadım burdan sorma gereği duydum
1- Numaram 198XX lerde sizce ortalama kaç ay daha beklemem gerekir ve beni mülakat için ankaradaki konsolosluğa çağırmaları 2019 un nisan mayıs aylarını bulurmu veya şubat mart gibi gidebilirmiyim abd ye sizce ortalama bi süre söylenecekse benim tr de kafadan 8 ayım daha var denilebilinir mi abd ye gitmeden?
2- Biliyorsunuz bedelli askerlik çıktı ben de faydalanabiliyorum yasadan sizce amerikaya gitmeden askerliği 21 gün aradan çıkartmak mantıklı mı yoksa abd de 3 sene yaşayip dövizli mi yapmak daha mantıklı? Diğer bir sorumda ds 260 da askerliğimi yapmadığımı belirtmiştim şimdi yaparsam konsoloslukta yaptığımı söyleyince yalan beyana girmez değil mi?
3-Bedelli kışladayken o 21 günün içerisinde beni konsolosluğa çağırma ihtimalleri varmıdır çünkü böyle bir durumda askerliği bırakıp konsolosluğa gidemeyeceğim için sıkıntıya gireceğimi düşündüm sizce bunun olma ihtimali yok denecek kadar az mıdır yoksa bu sebepten dolayı bedelli yapmamalı mıyım?Teşekkürler
DV2019 sureciyle ilgili sorularinizi ilgili konuda sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/524/dv2019-2019-green-card-lotosu-asamalari








soyle bir seyde soyluyum cikana nasil cikiyor elbet birilirine cikacak o kisi niye ben olmayayim veya sen olmayasin bilinmez kime cikacagi belki forumda cok kisiye cikar belki kimseye cikmaz bile.ama bu umutta vermesin umutsuzlukta vermesin.cikarsa buyuk bir hediye cikmazsa hayatinizda bir degisiklik olmayacak sonuc olarak kaybedecek biseyiniz yok.emin olun bizim durumumuz sizlerinkinden cok daha yorucu.1 gun kaldi sonuclari bende merakla bekliyorum.sunuda ekliyim numaranizi girip ogrenmek icin basip ekranin gelmesini beklerken bi kac saniyelik ufak capli kalp krizi geciriyorsunuz onu soyleyeyim 




