@cnpist, içinde söyledi: Bosanma ilami
Merhaba,
Esim 1994 senesinde bosanmisti, vatandaslik basvurusu esnasinda eski bosanma ilamlari da isteniyor. Bu ilami sadece yeminli tercumandan cevirip USCIS e yuklemek yeterli midir yoksa bir de noter tasdigi gerekir mi ? Bizim GC ler esimin lottery kazanmasi sonucu elde edildi ve 2019 kazananiyiz, evlilik yolu ile elde edilmis degil, her ikimiz de Turk vatandasiyiz . Tesekkurler simdiden. Kazanan esim bu arada .
Sayin @cnpist, noter tasdikine ihtiyaciniz olmayacaktir. Bosanma ilaminin yeminli tercumesi yeterli olacaktir. Vatandaslikta yapilan degisiklikler nedeni ile "Good moral characer" yani ABD toplumuna faydali bir birey oldugunuza dair delilleri de basvurunuza eklemenizi tavsiye ederim. Buraya bakiniz. https://www.uscis.gov/sites/default/files/document/policy-alerts/08.15.2025-Restoring_a_Good_Moral_Character_Evaluation_Standard_for_Aliens_Applying_for_Naturalization-Policy_Memorandum_FINAL.pdf










