• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. vecihi
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 7
    • Konu 9
    • İleti 305
    • En İyi 195
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    vecihi tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş Chicagoda yasiyorum o Kadar cok kacak varki anlatamam. Gordugum her kisinin %90 i neredeyse kacak gelen kisiler. Yasadigim daireye diger odalari kiralayanlarin %100 u kacak yollardan gelen kisilerdi. Gercekten inanmasi cok guc. Bu kisilerle konustugumda cogunun sebebi ekonomik gercekler. Merak ettigim nokta ise bu sebeple iltica edemeyeceklerini bildikleri halde, iltica nedenine ne yazacaklaridir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Kredi Skoru / Credit History

      3 Kredi Kartin var. Discover ve Capital Skor 720

      Bankacılık içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti Örnekleri

      650$ Oda kirasi +25$ utilities
      25$ Visible hat
      225$ Mutfak masrafi ortalama.
      10$ Gym
      75$ Ulasim.

      Chicago Illinois

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      Merhaba
      Chicagoda Visible kullaniliyorum. 25$ like tarifesi internet konusma sinirsiz. Su an icin memnunum.Eger https://www.visible.com/get/?3SHGCFN bu linki kullanarak kayit olursaniz 20$ indirim kazanip ilk ay 5$ a hizmet alacaksiniz.(Africa bende 20$ kazanacagim).Eger sizin icinde uygun olsununu dusunuyorsaniz,kullanabilirsiniz.

      Promosyon kodu :3SHGCFN

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Zelle uzerinden alinan paranin gelir beyani nasil yapilir?

      @MySea anladim,tesekkur ederim

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Zelle uzerinden alinan paranin gelir beyani nasil yapilir?

      @MySea bu bildirimi ucretsiz yapabilecegim site veya uygulama biliyormusunuz?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Zelle uzerinden alinan paranin gelir beyani nasil yapilir?

      @MySea anladim cevabiniz ve vaktinizi ayirdiginiz icin tesekkur ederim.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • Zelle uzerinden alinan paranin gelir beyani nasil yapilir?

      Merhaba arkadaslar
      2023 yili eylul ayinda geldim.Ekim ortasindan, kasim sonuna kadar bir restauratta calistim ve 2500 dolar gibi para kazandim. Herhangi bir form almadim, parayi zelle uzerinden sirket hesabiyla gonderiyordu. Bunun vergi bildirimini nasil yapabilirim?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Newyork or Boston?

      @phenex merhaba
      Evet Chicagoya geldim andersonville bolgesindeyim ,downtown 30 dakika. Sehire gelir 1 ay olmadi fakat guzel diyebilirim.Toplu ulasim yaygin ve ulasilabilir. Su an is aramaktan surecindeyim.Spesifik bir sorunsuz varsa bilgim dahilinde cevaplayabilirim

      Eyaletler içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @Redbeard 93XX ile temmuz 21 de mulakat aldim.Siz gerisini hayal edin.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • Amerikaya gelmeyecek cocugumuzun Ds 260 ini submit etmelimiyiz? (Forumdan İlham01 adli arkadasimizin sorusudur)

      Merhaba Arkadaslar
      Forumda baslik acma problemi yasayan bir arkadasimiz @ilham01 icin actim?

      Kendisinin sorusu asagidadir.Cocuklarindan birisi amerikaya gitmeyecek.

      "ds formunda 4 kisi var ben 3 kisi icin submit ettim diger kisi benimle amerikaya gitmeyegi icin submit etmedim bu sorun olur mu?" @ilham01

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      @Ömer-Şerif-BAYAZIT orlandoda yasayan Okan serbes youtuber var.O bir kac videosunda bashediyor. Esinizin kapali olmasi sorun yaratamaz,bildiginiz uzere amerikada bu tarz ayrimci davranislarin buyuk cezasi var. Hatta bu ayrimcilik kozunu kullanip pozitif ayrimcilik saglamaya calisanlarin oldugunu okumustum
      Lutfen icinizi rahat tutun bu konuda,esiniz ve siz guzel bir baslangic yapacaginizdan eminim.

      Ayrica florida telegram.grubuna girip,orlandoda ikamet eden arkadaslara ulasabilirsiniz.

      Iyi gunler

      Eyaletler içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      @Haliax verdigin bilgi cok degerli tesekkur ederim.Fakat kimle.konustuysam toplu tasimalar hakkinda iyi konusmuyor,sizinde belirttiginiz gibi genelde tuhaf tipler kullaniyor. Biran once araba surmeyi gelistirmem gerekiyor.Kendi konforum.ve guvenligim acisindan.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      Toplu tasimanin yaygin oldugu boston ve newyorktan baska bildiginiz sehir varmi?

      Eyaletler içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      @mehmetizmirli bu bankada hemen para yatirip,secured kredi karti basvurusu yapabiliyor muyuz?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @crazycells merhaba
      Ben temmuz 21 de mulakata girdim. Ds260 i doldururken amerikadaki kuzenimden adresini almistim ve mulakat gunude gorevliye ds260taki ayni adrese gidecegimi belirttim. Sorun su ki kuzenim ordan aylar once tasinmis.Bu benim icin problem yaratir mi? Yoksa sadece amerikadan giris yaparken yeni adresimi versem problem cozulur mu?

      Tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @ozzgedenizz bu zorlu vize.surecinden sonda,amerikada umarim hayalini kurdugunuz hayata kavusursunuz.yolunuz acik olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @binbasitom tesekkurler iyi dileklerin icin, umarim bu vize hepimizin daha mutlu,huzurlu ve basarili bir hayata sahip olmamıza vesile olur.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      vecihi
      vecihi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16