@Cihangir-Namlı Fazla atar... diye devam eden bir söz vardır, şimdi anmak istemiyorum fakat sözlerinize ithafen birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle bulunduğunuz yer bir "sohbet" sekmesi, soru-cevap alanı değil bu bir. Burada insanlar sohbet ediyorlar, şakalaşıyorlar dolayısıyla espri ile karşılaşmanız ekstrem bir şey değil ki söz konusu espri iğneleyici veya ağır bir şey de değil. Ciddiyet arıyor olabilirsiniz, kusura bakmayın fakat burası devlet dairesi değil, biz de burada size hizmet etmekle yükümlü memurlar değiliz. Sorularınıza direkt cevap bulmak istiyorsanız danışmanız gereken yer bu forum değil bir göçmenlik ajansıdır. Hem insanların zamanlarını çalıp, sorularına cevap bulup üstüne insanları böyle ukala bir üslupla azarlamaya çalışan insanların bu forumda yeri yoktur haberiniz olsun. Haddinizi biliniz, teşekkürler.
sonar tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben Greencard talihlisi olmayı değil Greencard talihlisi olma hayalini kurmayı sevdiğimi farkettim. Hakkımdan feragat ediyorum arkadaşlar umarım benim yerime size çıkar
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Utopya Ağır konuşmak, sizi rencide etmek istemiyorum fakat söylediklerinize katılmıyorum. Burası bir forum, kahvehane değil belli bir yaş üzerine özel olsun. Devir teknoloji devri, bilgi çağı, adım gibi eminim ki küçük gördüğünüz yaşça genç arkadaşlar sizden bizden milyon kat daha iyi ve isabetli araştırma yapıyorlar. Daha önce doğmuş olmak kimseyi kimseden üstün kılmaz, rica ediyorum hoşgörülü olalım. Olamıyorsak da olmaya çalışalım, kimseye üstten bakmanın anlamı yok hepimiz insanız.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar forum ailem, yarın bu kardeşinizin J1 mülakatı var. Wish me luck

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@b2cberrak Bir an 7. Eşiniz için başvuru yaptınız sandım
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@suat-gunay Belirli yaş üzeri genelde kendi için değil çoluğu çocuğu için gitmek istiyor
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben kimseye haber vermeden ortadan kaybolur, sonradan arkamdan "aslında CIA ajanıymış deşifre olunca geri çağırmışlar" diye dedikodu çıkarırdım...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG Oklahoma dolaylarından uçakla geçen arkadaşlar aşağılarda bir yerde @Ping-PONG 'u şu şekil görebilir
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Trump gitmeden dv lottery geri gelmeyecek gibi geliyor bana
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gariban Haklısınız fakat göçmen olmanın getirdiği zorluklar yüzünden ilgilenemiyorlar kanal ile bence. Keza eski zamanlarda insanların yanında götürebildiği paralar günümüzdekinden kat kat fazlaydı bugüne kıyasla ak kaşıkla doğmuş gibi adapte olabiliyorlardı dolayısıyla daha fazla boş zamanları oluyordu. Artık göçmen birinin günde 2-3 işte çalışması hustle değil aksine karın doyurmak için zorunluluk haline geldi.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG Demokrat parti ne yazık ki sol gerici tayfa tarafından ele geçirilmiş durumda. SJW ler ve vandallar demokratların tüm potansiyelini mahvediyor ne yazık ki. Mevcut durumda USA açısından Trump olmasa bile GOP en mantıklı seçim olarak geliyor gözüme. Keza diğer grubun eşitlik ve humanizm anlayışı yerel beyazları sindirmeye, ezmeye çalışmaktan geçiyor. Kendilerini korumaya çalıştıkları zaman da faşist, militarist olarak damgalanıyorlar. Bu durum bana ne yazık ki fazlasıyla tanıdık geliyor bir TR vatandaşı olarak...
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
21:00 itibariyle FED faiz kararını açıklayacak. Yükseltmesine kesin gözüyle bakılıyor dolayısıyla USA'ya yoğun bir dolar akışı olacak. Bence dolar alacaklar şuan alsın çünkü bu gece fena yükselecek. (YTD)
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mikael Göçmen ve mülteci arasındaki fark çok büyük. Birisi orada yaşamayı hak etmiş kalifiye insan, diğeri normal şartlarda gittiği ülkede sınırlı süre dahilinde ve gözetim altında konaklayan insan. Bizdeki ne idiği belirsiz kaçaklara mülteci dahi demek yanlış oluyor.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tüm TR kontenjanını bizim forum tüketti diye biden kayyum atamasın başımıza? Sayın crazycells'i Alcatraz'dan kaçırırız artık.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@nicely "Kurulu düzenimiz var yeeenim yohsa cenned vadan valla"cılar buraya da sızmış anlaşılan
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ABD eski Başkanı Trump: “Ya derin devlet Amerika'yı yok eder ya da biz derin devleti.” @Ping-PONG "Ağa! bu adam öyle oturup ağlayacak, yas tutacak bi kişi değil. En son yas tuttuğu gece Afganistan ve Irak'tan askerleri çekmiş!!"
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Selamlar, son gün büyük final
heycandan karın ağrıları başladı mı? Sevgilerle -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Geç kalma riski gözümü bir tık korkuttu toplu taşımayı komple saldım
Sabihadan direkt taksiyle geldim 1380 tl tuttu merak eden arkadaşların bilgisine -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Berkay-Seymen Darısı başıma onaylanırsa şafak 20 inşallah