Bende birkaç acentaya sormuştum. genel olarak verdikleri tavsiyeler yeni mezun olarak program sürecine girişilmesi gerektiği yönünde. bunun neden böyle olduğuna dair en iyi fikir, elde ettiğin diploman ve yeni mezuniyetinin seni daha çok yetkin göstermesi ve iş bulma sürecini daha çok kolaylaştırması olabilir. diğer bir yandan yeni mezun olduğunda, acentaların, konsoloslukların senin vizeni onaylama ihtimalinin daha fazla olduğuna yönelik şekilde düşünmesinin ardındaki en iyi fikir, yetkin olduğun o işte türkiye de çalışmak yerine amerika da çalışmaya devam edip oranın işgücü yapısında rol almak ve katkıyı orada sağlamak olabilir. konsolosluklar yapacağınız işlemlerden aslında genel olarak amerika da kalıp kalmama isteğinizi anlar. fakat kalma isteğiniz vizenizin geri çevrilmesinin kaçınılmazlığına işaret etmek zorunda değil. bu ayrımı bilmek önemlidir.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!