• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ozgem
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 12
    • Takipçiler 4
    • Konu 0
    • İleti 59
    • En İyi 26
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    ozgem tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Merry Christmas and a Happy New Year !

      Merry christmas to all 🌲Enjoy your day 🇺🇸🎄🎁

      Gündem içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Ok. 2,100 dolar daha buldum. 9,617 dolarım oldu. İns sponsor istemezler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: Tüm Amerikalılara İkinci Stimulus Çek Gönderiliyor (900 milyar dolarlık COVID-19 yardım paketi)

      Merhaba, @crazycells
      Ben, 30 Haziran'da Miami den giriş yaptım. Bir sonraki uçakla Türkiye'ye döndüm. Kalmadım yani. Green Card ve Ssn var. 2020 yılı için vergi beyanı yaptırmam için ne yapabilirim ?

      Devlet Yardım Programları içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      Arkadaşlar! Merhaba,
      3 Şubat'ta mulakatim vardı. Hesabı yetersiz buldu. Parayı 2 katı arttır ya da sponsor bul dedi. Ben de parayı 2 katı arttırdim. 5 inde evrakları PTT ye verdim. 7 sin de Konsolosluğa teslim edildi. Ceace baktım refused yazıyordu 13 Şubata kadar. 13 ünde evrakları teslim aldık diye mail geldi. Ceace baktım gene refused yazıyordu. 14 ünde baktım AP ye almışlar. Nedir bu durum ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells mrb
      Mülakatta bir adres vereceğim en geç. Havaalanında değiştirmeyi düşünmiyrm. Hangi adresi verdiysem o eyaletin ssn ofisine mi gitmem gerekiyor?
      Mesela Arizona adresi verdim. İlla ordaki ofisine mi gtcem yoksa istediğim eyalette ofise gidebiliyor muyum?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Havaalanında yürürken düşürdüm herhalde.Ssn numaramı yıl sonuna kadar değiştirmek istemiyorum. Çalışıyorum. Vergi ödüyorum. Yıl sonunda vergiyi aldıktan sonra ssn numaramı değiştirsem olur mu? @crazycells

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Ben, tekim. Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Benden sponsor mu isterler ??

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @Manwe6265 Evet, tekim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @knnrn Ankara'da tanıdık kimse yok 🙂Bugün mail attım. İnşallah yarin cevap yazarlar.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba! @crazycells
      Hesabımda 7,516 dolarım var. Mülakatta bir adres vereceğim. İki adres buldum. Texasin adresini mi vereyim, Arizonanin mi adresini vereyim ?? Hangi eyalet daha ucuz ??

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @mkonca 9,617 dolar gösterdim. Arizona gideceğim dedim. Yetersiz buldu 😢

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar @crazycells
      Bugün mülakatım vardı. Hesabımı yetersiz buldu. Benden sponsor ya da yüksek para istedi. Ne zamana kadar vaktim var? Belli bir süre var mı ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Kişi başı en az 15 bin dolar gormek istiyorlar zaten. Arizona pahalı bir eyalet değil ki. Neden bu kadar yüksek para görmek istiyorlar anlamadım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Ben, bı 10 bın dolar daha artiracagim. Mülakatta 9,617 dolar gostermistim. 2 katını daha arttırın dedi.Bu hafta içinde hallederim inşallah.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      Merhaba, @crazycells
      Ben, 30 Haziran'da Miami'den giriş yaptım. Bir sonraki uçakla döndüm. Green Card ve Ssn verdiğim adrese 2 ay sonra teslim edildi. Kuzen benim evrakları Türkiye'ye postaladi. Green Cardim elimde. 2. Girişte göçmen vize ve green Card ile beraber 1 sene içinde giriş yapsam bir sıkıntı olur mu ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      Green Card cikti bana 🤗Cok mutluyum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba @crazycells
      Benim %50 işitme engelim var. Mülakata engel raporu goturmeme gerek var mı ? İspatlamak zorunda mıyım ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @Drywall Tekim ben. Arizona ya gideceğim dedim. 19,687 dolar gösterdim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      @zecch tam söylemeyeyim, 2 binlerde

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar
      3 Subatta mulakatım var. Ben,ds-260 form doldurdugumda çalışıyordum. Sımdı çalışmıyorum. Formu actırıp, su anda calısmıyor olarak İşaretlememe gerek var mı ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ozgem
      ozgem
    • 1
    • 2
    • 1 / 2