@EmirhanKurt, içinde söyledi: (H1B) Çalışma Vizesi
Herkese Merhaba ,Ben ABD'ye 2022 yilinin Agustos ayinda j-1 internship vizesi ile giris yaptim ,yaklasik 18 ay kadar bir lojistik sirketinde calisarak programimi tamamladim ,daha sonra vizemde var olan 2 yil kuralini waiver alarak kaldirdim ,Ardindan bir dil okulu aracigli ile F-1 statusune gectim , 1 temmuz 2024 yilindan beri F-1 statsunde bulunmaktayim ,daha sonra bir Turk sirketinin bana sponsorluk teklif etmesi ile H1-B lotosuna katildim ve bu lotodan talihli oldum ,Simdi sizlere sorum ,bu 100 bin dolarlik odemeyi ben eger burada change of status yaparsam genede odeyecekmiyim ,Bu konuda beni bilgilendirirmisiniz ,Tesekkurler.
Merhaba bilgisi olan var mi ? Yardimci olalim lutfen. Tesekkurler.
