@gucarslan anladim, cok tesekkurler 
Mysterio tarafından gönderilen iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar,
Benim soyle bir sorum olacakti: Simdi malumunuz, benim CN ve DS gonderme tarihi kombinasyonum, beni epey olumsuzluga itiyor ve umudumu kaybediyorum. 30 Eylul'e Green Card vizemin artik yetismeyecegini varsayarak, bu bana ilerde yapacagim Turist Vizesi veya baska tur bir Amerika vize basvurusunda sikinti cikarir mi, bunu ogrenmek istiyorum. Sonucta, sen gocmen olmaya niyetliymissin, DS formu bile gondermissin zamaninda zaten ohohoh falan denir mi ki
Var mi hic bu durumda olup, duydugunuz, turist vizesi alan sonradan? -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@muse merhaba, hemen hemen ayni durumdayim. CN yuksek ve 260'i temmuzda submit ettim. Bekliyorum bos bos. Bundan once de yazmistim. Umudumu tamamen kaybetmedim, cok cok yaklastim kaybetmeye ama belki 2022'de bir seyler degisir ve hizlanir diye bekliyorum ama umudum ilk ciktigi andaki gibi de degil tabii. Unutmaya calisiyorum boyle bir ihtimali artik daha fazla uzulmemek, yipranmamak adina. Henuz evraklarimi yollamadim, duruma gore 2022'de istek gelmeden yollayabilirim diye dusunuyorum ben de. 2023'e de basvurdum hazir elimde pasaport varken
alistim artik napayim. Cikmazsa eskiden uzuldugum kadar uzulmeyecegim, cikarsa da eskisi gibi 3-5 ay icinde ABD'de olmayacagimin bilincinde olacagim. Kendimi bu hususta azcik da olsa bilgili sanarken, Dv2020 ve Dv2021 talihlilerinin yasadiklarini onceden okumus, bilmis olsaydim, boylesi hayal kirikligi yasamazdim. Bu da bizlerin hem sansimizmis, hem de sanssizligimizmis. Cok ilginc gercekten, elden hicbir sey gelmiyor. Beklemeye ve umut etmeye devam, napalim 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Shila katiliyorum
moralini bozmak hic istemem kimsenin ama, bitmeyecek, hem CN'i dusuk, hem de DS'i cok onceden gondermis birkac kisiye vize verilecek, ve surec resmen bitecek. Hepimize gecmis olacak. Yine cikmamis yazisini gormeyi yeglerdim acikcasi. Bu nedir arkadas?! -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan anliyorum, tamamdir

Sizin imzanizdan gordugum kadariyla sureciniz tamamen bitti mi simdi yani? Buna gercekten inanamiyorum hala ve cok uzgunum.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan talep almadan evrak gondermem icin current olmayi beklemem gerekmez mi? Oyle soyleniyordu sanki?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar,
Excel tablolarini inceledim simdi. Kendi numaramla kiyasladigimda, onlarin evrak onayli current olunan aylari, bu yil benden evrak talebi istenecek aya tekabul ediyor neredeyse
cok cok uzgunum. Anlamadigim, DV 2023 islemleri baslamadan mi benim vize onayi almam gerek, pasaportumun elime ulasmasi yani? 2022 Ekim'e yani? Dogru muyum? Yoksa atiyorum 2022 kasim araliga da bana mulakat tarihi verilebilir mi?(2020 oncesi ne guzelmis bu arada ya, cat cat ilerlemis surec, kacbinlere sira gelmis, insanlar birkac ay icinde kendini orada bulmus, vay be........
) -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayla-can ya o kadar ictenlikle umuyorum ki bunu
yani gercekten motivasyonum sifir. bizdeki de gercek sans miymis sanssizlik miymis bu senelere denk getirmemiz anlayamadim ben ya nedir bu boyle
tesekkur ederim bu arada cevabiniz icin, sagolun. -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@eynar haklisiniz. bu hesaplamalara gore 2023'u kucuk numarayla kazanip, kazandigimin ertesi gunu ds'i gondersem one gecmis olacagim gibi neredeyse
ooofffff ki ne of. cok tesekkurler cevabiniz icin, sagolun 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar herkese merhabalar,
Evrak talebi, onayi, mulakat tarihi alanlara hayirli olsun diyorum oncelikle. Biliyorsunuz DV 2023 basvurulari da basladi. Benim CN 21binlerde, DS gonderimim 9 temmuz. Acikcasi epeeey karamsarim bana sira gelecek de, mulakat tarihi alicam eylule kadar vs. Gercekten herkese ulasmalari mumkun olacak mi? Nasil olacak bu yavaslikla anlamiyorum
Sizce karamsar olmamali miyim ve sabirla beklemeli miyim? 2023 tekrar basvuru icin icimde gram heves, istek yok, hicbir sey kalmadi ya. -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells tamam harika, cok tesekkurler, hemen uyguluyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar, ben pdf olarak indiremiyorum sayfalari bilgisayarima? Print yazan kisimda sadece printer secenekleri cikiyor nerede pdf olarak kaydet goremedim? (Az evvel konfirme ettim hatta formumu, ayni anda bunu okumak cok hos oldu:) )
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar merhaba,
Su "does this job require 2 years of training......" sorusuna kafam takildi. Onlisans egitimi ve bu egitim suresince alanda zorunlu staj yaparak elde edilen meslek oldugu icin yes'i isaretliyorum oyle degil mi? Sadece training veya experience var mi diye sordugu icin sanki egitim almaniza gerek yok mu gibi bir sonuc da cikariyorum, o sebeple sormak istedim yine de. Artik gondermek istiyorum su formu sunu da hallettikten sonra
cok tesekkurler hepinize tekrar simdiden! -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar bikac sorum daha olacak cevaplayabilirseniz cok sevinirim:
1- su an calismiyorum, primary occupation kismina student yazip, okul bilgilerimi girdim. En son olarak staj yapmistim abd'de ogrencilik kapsaminda, bu alanda da calismak istiyorum orada zaten. Bunu other occupations diye sorduklari yere yazmali miyim, evet yazmaliysam staj yaptigim yeri mi, yoksa o alani bitirdigim okulumu mu yazmaliyim? O alanda hic calismadim cunku. (were you previously employed kismina zaten staj bilgimi-yerini yazdim)
2- SSN numaram var, j1 ile aldigim. Hic work icin kullanilmadi. Sorduklari kisma yes deyip numarami yazdim, 2. Soruya da yes deyip numara ve kart gonderin dedim. Dogru mudur?
3- abd'de 1 yildan fazla kaldim, bizim de polis kaydi almamiz istenecek mi fbi'dan?
4- forumda baslik icinde arama kismini bulamiyorum
nerededir acaba?Cok tesekkurler tekrar.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar selam, benim 260'ta work/education/training kismindaki additional sorulari kisminda "mesleki bir dernege uye misiniz" ve "baska diller konusuyor musunuz" gibi sorular gorunmuyor??? Orda bende sadece 2 soru var, askerlik yaptin mi bir de son 5 yilda baska ulkeye gittin mi. Neden olabilir bu sizce?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar form tek seferde doldurulmak zorunda degil oyle degil mi? Bir kismini doldurup save edebilirsiniz okudum hep ama, hani bir gun bir kismini, ertesi gun diger kismini seklinde yapabiliyor muyuz? (daha hic acmadan bile kafamda 5 milyon soru olustu okuya okuya
)