@muse merhaba, hemen hemen ayni durumdayim. CN yuksek ve 260'i temmuzda submit ettim. Bekliyorum bos bos. Bundan once de yazmistim. Umudumu tamamen kaybetmedim, cok cok yaklastim kaybetmeye ama belki 2022'de bir seyler degisir ve hizlanir diye bekliyorum ama umudum ilk ciktigi andaki gibi de degil tabii. Unutmaya calisiyorum boyle bir ihtimali artik daha fazla uzulmemek, yipranmamak adina. Henuz evraklarimi yollamadim, duruma gore 2022'de istek gelmeden yollayabilirim diye dusunuyorum ben de. 2023'e de basvurdum hazir elimde pasaport varken
alistim artik napayim. Cikmazsa eskiden uzuldugum kadar uzulmeyecegim, cikarsa da eskisi gibi 3-5 ay icinde ABD'de olmayacagimin bilincinde olacagim. Kendimi bu hususta azcik da olsa bilgili sanarken, Dv2020 ve Dv2021 talihlilerinin yasadiklarini onceden okumus, bilmis olsaydim, boylesi hayal kirikligi yasamazdim. Bu da bizlerin hem sansimizmis, hem de sanssizligimizmis. Cok ilginc gercekten, elden hicbir sey gelmiyor. Beklemeye ve umut etmeye devam, napalim 
Mysterio tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@eynar haklisiniz. bu hesaplamalara gore 2023'u kucuk numarayla kazanip, kazandigimin ertesi gunu ds'i gondersem one gecmis olacagim gibi neredeyse
ooofffff ki ne of. cok tesekkurler cevabiniz icin, sagolun 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayla-can ya o kadar ictenlikle umuyorum ki bunu
yani gercekten motivasyonum sifir. bizdeki de gercek sans miymis sanssizlik miymis bu senelere denk getirmemiz anlayamadim ben ya nedir bu boyle
tesekkur ederim bu arada cevabiniz icin, sagolun. -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar herkese merhabalar,
Evrak talebi, onayi, mulakat tarihi alanlara hayirli olsun diyorum oncelikle. Biliyorsunuz DV 2023 basvurulari da basladi. Benim CN 21binlerde, DS gonderimim 9 temmuz. Acikcasi epeeey karamsarim bana sira gelecek de, mulakat tarihi alicam eylule kadar vs. Gercekten herkese ulasmalari mumkun olacak mi? Nasil olacak bu yavaslikla anlamiyorum
Sizce karamsar olmamali miyim ve sabirla beklemeli miyim? 2023 tekrar basvuru icin icimde gram heves, istek yok, hicbir sey kalmadi ya.
Mysterio tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar,
Benim soyle bir sorum olacakti: Simdi malumunuz, benim CN ve DS gonderme tarihi kombinasyonum, beni epey olumsuzluga itiyor ve umudumu kaybediyorum. 30 Eylul'e Green Card vizemin artik yetismeyecegini varsayarak, bu bana ilerde yapacagim Turist Vizesi veya baska tur bir Amerika vize basvurusunda sikinti cikarir mi, bunu ogrenmek istiyorum. Sonucta, sen gocmen olmaya niyetliymissin, DS formu bile gondermissin zamaninda zaten ohohoh falan denir mi ki
Var mi hic bu durumda olup, duydugunuz, turist vizesi alan sonradan? -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@muse merhaba, hemen hemen ayni durumdayim. CN yuksek ve 260'i temmuzda submit ettim. Bekliyorum bos bos. Bundan once de yazmistim. Umudumu tamamen kaybetmedim, cok cok yaklastim kaybetmeye ama belki 2022'de bir seyler degisir ve hizlanir diye bekliyorum ama umudum ilk ciktigi andaki gibi de degil tabii. Unutmaya calisiyorum boyle bir ihtimali artik daha fazla uzulmemek, yipranmamak adina. Henuz evraklarimi yollamadim, duruma gore 2022'de istek gelmeden yollayabilirim diye dusunuyorum ben de. 2023'e de basvurdum hazir elimde pasaport varken
alistim artik napayim. Cikmazsa eskiden uzuldugum kadar uzulmeyecegim, cikarsa da eskisi gibi 3-5 ay icinde ABD'de olmayacagimin bilincinde olacagim. Kendimi bu hususta azcik da olsa bilgili sanarken, Dv2020 ve Dv2021 talihlilerinin yasadiklarini onceden okumus, bilmis olsaydim, boylesi hayal kirikligi yasamazdim. Bu da bizlerin hem sansimizmis, hem de sanssizligimizmis. Cok ilginc gercekten, elden hicbir sey gelmiyor. Beklemeye ve umut etmeye devam, napalim 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Shila katiliyorum
moralini bozmak hic istemem kimsenin ama, bitmeyecek, hem CN'i dusuk, hem de DS'i cok onceden gondermis birkac kisiye vize verilecek, ve surec resmen bitecek. Hepimize gecmis olacak. Yine cikmamis yazisini gormeyi yeglerdim acikcasi. Bu nedir arkadas?! -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan anliyorum, tamamdir

Sizin imzanizdan gordugum kadariyla sureciniz tamamen bitti mi simdi yani? Buna gercekten inanamiyorum hala ve cok uzgunum.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan talep almadan evrak gondermem icin current olmayi beklemem gerekmez mi? Oyle soyleniyordu sanki?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar,
Excel tablolarini inceledim simdi. Kendi numaramla kiyasladigimda, onlarin evrak onayli current olunan aylari, bu yil benden evrak talebi istenecek aya tekabul ediyor neredeyse
cok cok uzgunum. Anlamadigim, DV 2023 islemleri baslamadan mi benim vize onayi almam gerek, pasaportumun elime ulasmasi yani? 2022 Ekim'e yani? Dogru muyum? Yoksa atiyorum 2022 kasim araliga da bana mulakat tarihi verilebilir mi?(2020 oncesi ne guzelmis bu arada ya, cat cat ilerlemis surec, kacbinlere sira gelmis, insanlar birkac ay icinde kendini orada bulmus, vay be........
) -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayla-can ya o kadar ictenlikle umuyorum ki bunu
yani gercekten motivasyonum sifir. bizdeki de gercek sans miymis sanssizlik miymis bu senelere denk getirmemiz anlayamadim ben ya nedir bu boyle
tesekkur ederim bu arada cevabiniz icin, sagolun. -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@eynar haklisiniz. bu hesaplamalara gore 2023'u kucuk numarayla kazanip, kazandigimin ertesi gunu ds'i gondersem one gecmis olacagim gibi neredeyse
ooofffff ki ne of. cok tesekkurler cevabiniz icin, sagolun 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar herkese merhabalar,
Evrak talebi, onayi, mulakat tarihi alanlara hayirli olsun diyorum oncelikle. Biliyorsunuz DV 2023 basvurulari da basladi. Benim CN 21binlerde, DS gonderimim 9 temmuz. Acikcasi epeeey karamsarim bana sira gelecek de, mulakat tarihi alicam eylule kadar vs. Gercekten herkese ulasmalari mumkun olacak mi? Nasil olacak bu yavaslikla anlamiyorum
Sizce karamsar olmamali miyim ve sabirla beklemeli miyim? 2023 tekrar basvuru icin icimde gram heves, istek yok, hicbir sey kalmadi ya.
