• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. haleluja
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    H
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 152
    • En İyi 73
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    haleluja tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD'de Yeni T.C. Pasaportu Başvurusu

      Teşekkürler @Ryback

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: ABD'de Yeni T.C. Pasaportu Başvurusu

      @Ryback Merhabalar tekrar, Gözen security sıkıntı çıkarır mı acaba bilginiz var mı?

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Gelir vergisi / beyani

      @ucangeyik Covid dönemi vergi beyanı yapanlara stimulus check yollamışlardı, öyle faydaları olabiliyor. Beyan yapmanızın sakıncası yok.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: ABD'de Yeni T.C. Pasaportu Başvurusu

      @Ryback Teşekkürler

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: ABD'de Yeni T.C. Pasaportu Başvurusu

      Merhabalar,

      Pasaportum 30.08.2026'da doluyor. Miami'deyim şu anda. Şubat sonu Türkiye'ye gideceğim. Nisan ortası Türkiye'den ABD'ye döneceğim.

      • Şubat ayında başvuru yaparsam ve pasaport gidişime yetişmezse kalan süreye göre Türkiye'den çıkışta, uçağa alınırken veya ABD'ye girişte sıkıntı yaşar mıyım?
      • Pasaportu konsolosluktan teslim almak için bir son tarih var mıdır?
      • Sanırım olmuyor ama sormak istedim yine de, Miami'de başvurup teslimat adresini Türkiye'deki ev adresimi veya nüfus müdürlüğünü gösterebilir miyim?
      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @haleluja, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar,

      Ben Green Card sahibiyim, eşim ve 1.5 yaşındaki çocuğum için F2A'ya başvuracağım. İlk aşamada hangi formları doldurmam gerekiyor? Eşim ve çocuğum için formları ayrı ayrı mı doldurmam gerekiyor yoksa eşim için I-130 ve I-130A doldursam çocuğum da başvuruya dahil olmuş oluyor mu?

      Sorumun cevabı instructions dosyasında varmış.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar,

      Ben Green Card sahibiyim, eşim ve 1.5 yaşındaki çocuğum için F2A'ya başvuracağım. İlk aşamada hangi formları doldurmam gerekiyor? Eşim ve çocuğum için formları ayrı ayrı mı doldurmam gerekiyor yoksa eşim için I-130 ve I-130A doldursam çocuğum da başvuruya dahil olmuş oluyor mu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Evet abi öyle ancak vergisini ödüyor, aktif olarak çalışıyor o açıdan demiştim, pek umurlarında olmuyor.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Felix-0, içinde söyledi: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Arkadaşlar biz ailece (4 kişi) 2025 Ocak ayında ilk girişimizi yaptık ve green cardlarımızı aldık. Daha sonra 6 ay dolmadan Temmuz başında sadece ben herhangi bir sorun yaşamadan 1 haftalığına giriş/çıkış yaptım.

      Şimdi biz Haziran 2026’da ailece tekrar gidip re entry başvurusu yapmak istiyoruz. Fakat o tarihte eşim ve çocuklar 17 ay, ben ise 11 ay ABD dışında kalmış olacağız. Açıkçası o süreleri aşağı çekmek için Aralık 2025’te gitmeyi düşündük ama maliyeti çok yüksek geldi. Dolayısıyla sorgulama falan zaten olacak ama green cardın iptali gibi daha radikal bir duruma dönmeyecekse Aralık 2025 yerine Temmuz 2026’da gitmeyi düşünüyoruz.

      Ne önerirsiniz kadam çok karışık, buna benzer tecrübe duyan varsa fikrinizi almak isterim.

      Ailesiyle 15 ay falan ABD dışında kalıp sorunsuz giren tanıdıklarım var. Ancak ABD firmasına uzaktan çalışıp ABD dışında 6 ayı geçirmeden gelip giden tanıdığa da polis girişte ufak bir sıkıntı çıkarmıştı. Polisler sanırım bazen inisiyatif alıp sorguluyorlar. O yüzden sorunuza net bir cevap vermek zor. Öyle bir şey düşünüyorsanız en azından göçmenlerin yoğun giriş yaptığı JFK gibi havaalanlarını tercih edin derim. Bir de sorguya alınma ihtimalinize göre gerekçelerinizi önceden düşünün. Yoksa afallarsınız orada, hem stres, hem İngilizce dert anlatma... Belgeleyecek bir şey varsa(hastane kaydı, okul vb) da yanınızda bulundurun.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar,

      Green Cars sahibi eş ve çocuk için Türk konsolosluklarından hangi belgeleri temin edebiliriz?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @nihat26 Bir iki sefer için bir şey demiyorlar ama ABD dışında sürekli kalma uzadıkça sorun çıkarmaya başlıyorlar. Beni de gümrük polisi son 2 senede neden ABD dışında bu kadar kaldın diye sorguladı Miami'de. 2 sene yerleşme planınız yoksa Re-entry permit en doğru hamle olur. Git gel masraflarından da kurtulursunuz.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @arnblt Teşekkür ederim.

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      Merhabalar,

      Bu başlık altında mı okudum hatırlamıyorum ama, vatandaşlık başvurusu yaparken, başvurudan tam 5 yıl öncesinde ABD'de olmak gerekiyor gibisinden bir şey okumuştum. Böyle bir şey var mıdır? 5 sene öncesine denk gelen tarihte ABD dışında olmam başvuruyu etkiler mi?

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @nihalozcan 4 yıl önce almıştım ben, başvuru 1 ayda tamamlanmıştı ama covid'e denk gelmişti sanırım o yüzden konsolosluktan biraz geç almıştım, 5-6 ay kadar sonra.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @nihalozcan Ben konsolosluktan teslim almıştım. Arada konsolosluğa mail atın geldi mi diye.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @gayemutlu, içinde söyledi: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhabalar, i131 re entry form un ücretini ne zaman ve ne şekilde ödemem gerekiyor? Teşekkür ederim.

      Şu mesajım fikir verebilir 4 yılda değişmediyse eğer.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @Ozan-Tanrikulu, içinde söyledi: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @haleluja Teşekkür ederim! Başvuruya giderken pasaport greencardım ve mail ile gelen formla gideceğim değil mi götürmem gereken farklı bir evrak var mıdır götürmem gereken ?

      Maalesef neler götürdüğümü hatırlamıyorum:/

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @Ozan-Tanrikulu, içinde söyledi: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhabalar, Eylül 25-28 tarihleri aralığında re-entry permit almak için formu doldurup gönderdim ve dün 17 Ekim'de Biyometrik randevu tarihimin mailini aldım. Permiti almak istememin sebebi, kız arkadaşımla evlenme planımızın olması ve okuluma devam edicek olmam fakat, bu evlilik ve okul için durum belirsiz olduğundan dolayı karşı tarafa bunların gerçekleşeceğine dair bir kanıt sunamıyorum. Bu konuda ne yapmam gerek? Dürüst olup özellikle evlilik konusunda ciddi olduğumu ve eğer kararlaştırırsak kız arkadaşımın green card işlemlerini beraber Türkiye'de tamamlamak istediğimi belirtirsem reddetme durumları olabilir mi? Ayrıca biyometrik randevusuna gitmeden önce dikkat etmem gereken bir durum var mıdır, şimdiden çok teşekkürler! 🙂

      2019 yılındaydı sanırım, ben birkaç cümleyle durumumu anlatmıştım. Herhangi bir soru, sorgulama vs olmadı direkt verdiler permit'i.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Amerika'da Yazılım Geliştiricisi Olarak İş Aramak ve Yapılabilecek Hazırlıklar

      @misha90, içinde söyledi: Amerika'da Yazılım Geliştiricisi Olarak İş Aramak ve Yapılabilecek Hazırlıklar

      @haleluja Teşekkürler yanıtınız için beni niye eksilemişler anlamadım, fikirlerimi söyledim diye 🙂

      Konuyla alakasız olduğu için olabilir 🙂

      Bilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • RE: Amerika'da Yazılım Geliştiricisi Olarak İş Aramak ve Yapılabilecek Hazırlıklar

      @misha90, içinde söyledi: Amerika'da Yazılım Geliştiricisi Olarak İş Aramak ve Yapılabilecek Hazırlıklar

      ben de bir yazılım geliştiricisiyim meslekte daha 2. yılım fakat cok sevmiyorum işimi 😞 sizce amerikaya inşallah gittiğim takdirde bu mutlu olmadıgım işle mi devam etmeliyim yoksa hizmet sektörüne mi girmeliyim? İngilizcem iyi sayılır fakat sunu da ogrenmek istiyorum örnegin sap yazılımı icin calısan biriyle uber yapan aynı alıyorsa aylık tercihim uberden yana olur.

      Uber'ciler ve SAP'ciler ne kadar kazanıyor tam emin değilim ama aynı parayı kazanmak için Uber'de daha çok çalışmak zorunda kalbilirsiniz. Maaş sitelerinden karşılaştırma yapabilirsiniz.

      Bilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
      H
      haleluja
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8