..en beyendigim mac ingiltere ve hirvatistan maciydi futbol sevenler icin cok heyecanliydi, bir sonraki macta ingiltere gana karsisinda basarili olamadi,bu gun persembe,bu gun ve yarin cok mac var yani gurup maclari bitiyor,32 takima kalanlarin maclari daha heyecanli olacagini dusunuyorum. cuma gunu australya paraguay ile turkiyede amerika ile oyniyacak, oziler ve turkler her ikiside benim takimim sayilir,turkiye takimi eve donecek o garanti,gidebildigi kadar ozileri destekliyecegim yani izleyecegim....dunya kupasi finallerine katilmak bir basaridir,avrupadan asyadan bir cok takim katilamadi,,her takima basarilar.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!