Kaybedenler kulübüne yine, yeniden hoşgeldim. Bu nasıl bir döngüyse artık işlemiyor.
FreeMen tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mustafafsin, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Hayatımdaki tüm şansımı burada kullandım galiba 12xxx 2026 için hali hazırda hong kongdayım dosyamı taşımıştım

Hem geçen sene hem de bu senemi çıktı, inanma görüntü atmalısın


-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Nerissa-Sunshine, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Doğrusu kazanma isteğim olsa da bir yandan korkutmuyor da desem yalan olur. 22 yaşındayım ve daha bu yıl üniversiteden mezun oluyorum. Amerika şartlarını göz önüne alınca en büyük sorun ehliyetim de yok
gidebileceğim şehirler otomatik kısıtlanıyor zaten. Ayrıca bu yaşta tek başına ve kadın olarak çıkması gerçekten bazen ürkütse de bazen de çok heyecanlandırıyor. Umarım hepimiz için hayırlısı olur yarın. Bakalım kimlerin hayatı bir günde değişecekEndişelerinde haklısın ama gitmek için en iyi yaşlardasın ve buradaki üniversitende bitiyormuş bu sene bu da iyi bir şey. Ehliyeti buradayken alman için çok vaktin olacak zaten, çıkınca hemen gidemiyoruz biliyorsun

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Önceki seneler ileti sayısı 1000’leri geçerdi, şimdi 200-300’lerde bunun sebebi sanırım ağır ekonomik koşullar + cn düşük olsa bile Ankara mülakatına çağırılmamak. Her kulvardan işler daha da zorlaşıyor, gc ye bel bağlamayıp F1 ile gidip şimdilerde ise hayatını kurtaranlara selam olsun, bu ne cesaret, bu ne öngörü kardeşim. Kapıyıda üstümüze kapattınız, kaldık burada

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yasingunhan, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Uzun zaman oldu foruma girmeyeli. Hala bana bu foruma girip buralarda dolasmalisin hissiyatini veren sizleri gormek guzel ama burda oldugunuzu gormek de biraz ironik. Keske nazik, kibar iletisime her daim acik insan profiline sahip sizler gitmek istemeseniz ama hayat iste hani bir laf varya guzel insanlar o guzel atlara binip gittiler diye malesef bu is hep boyle olacak gibi. Kalin saglicakla iyi haftalar ve hayirli Ramazanlar diliyorum.
Ne güzel yazmışsın, sağol, sizede hayırlı bereketli ramazanlar olsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese mutlu ve huzurlu yıllar arkadaşlar. Sıkıcı ama doğru olan bir şey varsa o da greencarda bel bağlamamak, her türlü vize türü için çaba göstermek, denemek diyor ve yeni yılın bizler için güzel süprizler getirmesini diliyorum

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
En son 158. sayfada kalmışım.. Herkesin geçmiş bayramını kutlayayım
1 hafta gecikmeli öğreneceğim GC sonucunu, mecburen öyle olacak. Hep böyle 1-2 gün sonra bakmak isterdim, bu sefer el mahkum öyle oluyor
Çıkmayacak ama umarım çıkar 
-
RE: Yeni Almanya Fırsat Kart BaşvurusuAlmanya içinde yayımlandı
Kanada’yı da araştırabilirsiniz. Telegram gruplarında çalışma izni alan alana. Kanada içerisinden başvuruyorlar.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@neoseptik, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Merhaba arkadaşlar herkese şimdiden bol şans.. Benim bir sorum olacak; eşim ve kızımın ikametgah adresi farklı bir yerde okul kayıtından dolayı adres olarak güncel olanı mı yazmalıyım daha sonra tekrar adresi geri alıcam sorun olur mu
Şu an da nasılsa onu yazmalısınız.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@debbieLA77, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
ya millet yıldı meydan bize kaldı yada artık dillendirmeden sessiz sessiz başvuru yapıp gizli gizli gidecekler

Eskiler yıldı, gc’ye bel bağlamamanın farkındalığı ile susuyorlar tabi başvurmaktanda geri durmuyorlar. Hiç bir şey ilk zamanki heyecan gibi kalmıyor.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gungorhan, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@debbieLA77 genelde forumdışı kişilere çıkıyor. Sonuçlar açıklandığında kazanıp yeni üye olan bir sürü kişi göreceksiniz. Deneyimlerim bunlar...

İstatiksel olarak bakarsak bu normal bir şey, forumda toplasan 20bin kişiyiz.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@avar, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
geçen sene başvuruların ilk gününde sohbet başlığı 250 sayfa civarıydı. umarım bu azalma hayırlı olur.
bide sırf tıklanmak için web sayfaları, gazeteler, instagram sayfaları falan "amerikan rüyası fırsatı başladı" falan gibi başlıklar atmasalar keşke. başvurunun ilk haftasında ne güzel sohbet dönüyor sonraki günlerde saçma sapan sorular soran tipler doluyor foruma. Hatta başvurular 1 hafta sürse ne güzel olur.Maalesef Twitter’da milyon takipçili sayfalar hatta eski siyasi parti başkanı bile paylaşım yapmış
Paylaşımda sorun yok da insanımız sorun, gitmeyeceği halde başvuracak falan.. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvuruyu bu sene ilk sene yaptğım gibi ilk günden yapmaya koyuluyorum, hadi hayırlısı bakalım herkes için en iyisi olur umarım..
-
RE: Ücretsiz DV2025 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells Önlisans mezunları hangi seçeneği işaretliyordu unuttum ya
Bir sorayım dedim sana yanlış bir şey yapmayayım. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onurfidan, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@doguStone Sonra çıkmayınca , moral bozulur ve Amerika videosu izlenmemeye başlanır bir 3 4 ay

Videolara küstüğüm doğrudur

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Gençler selamlar herkese.
Olaydan iyice kopmuşum, başvuru tarihini bile bilmiyorum. Eskisi kadar hevesim kalmadı, hatta geçen yıl sonuçlardan sonra "2 kere yeter, daha da başvurmam" demiştim. Hala da bu şekilde düşünüyorum. Büyük ihtimalle başvuru yapmayacağım. Ama buradaki keyifli muhabbeti, güzel insanları arada bir görmeyi, 2 çift laf etmeyi özlüyorum. Umarım herkesin keyfi yerindedir.Bu arada her yıl olduğu gibi, bu yıl da başvuru desteği olması adına üzerime düşeni yaptım naçizane. Zaten geçen yıldan beri otomatik ödeme talimatı devam ediyor, her ay yarım elma gönül alma, forum adına düzenli bağışım oluyor. Tabi ki her sene olduğu gibi yine Darüşşafaka Cemiyeti'ne oluyor bu bağışlar Yeşilkart Forum Ailesi ismine. Komutanların bilgisine...
Yeni arkadaşlara; hayal kurmanın, hedef koymanın güzel olduğunu ama her şeyi buna bağlamamak gerektiğini özellikle söylemek isterim. Şans buradaki güzel insanların yanında olsun her daim...
Gc’ye bel bağlanmaması farkındalığına erişmen güzel ama başvurmaktan vazgeçmenizi gerektirmez bu, ne güzel b1/2 vize sürecinizede başlamışsınız hem. Bir baktınız ABD’de iken çıktı, süreciniz çok daha sorunsuz oldu, belli mi olur?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Greencard'la ilk defa 2023'de duymuştum pasaport olmadığı için başvuru yapamamıştım ne olduğunu duyduğum araştırdığımda hayatını tamamen değiştirecek bir şey dediler araştırınca buna bende inanmıştım 2024 başvuruları için pasaport zorunluluğu kesin mi değil mi belirsizlik olduğunda bu fırsatı kaçırmamak için 10 yıllık eşime ve kendime pasaport çıkarttım sonra pasaport zorunluluğu kaldırdı neyse nasip dedim sonra çıkacağına çok inandığım için maddi durumumu ayarlamaya başladım daha sonra sonuçlar mayıs ayında açıklanacak dediler mart ayında teravi namazında çıktık eşimle eve gitmeden önce biraz yürüyüş yapalım eve geçelim derken ev sahibim aradı kubilay bey merhaba biz evi satmayı düşünüyoruz enflasyon gibi gibi konuşmalar yaptı evi satın almak ister misiniz ilk size soruyorum dedi ben 2300tl kira ödüyordum o dönemde bu kira normal seviyede bende bunu olgunlukla karşıladım sonuçta kiracıyım bu kişi evini satabilir isterse kiraya verebilir fiyatını sorduğumda uçuk bir rakam söyledi bulunduğum konumda o fiyatın biraz daha üzerine eklersem daha yeni bina alabilirdim fiyatın yüksek olduğunu uygun olmadığını ilettim siz evi satabilirsiniz satın alan kişi ile kira konusunu konuşuruz dedim bunun üzerine biz eve tadilat yapıp satacağız boşaltmanızı istiyoruz dedi bende kiraya zam yapmak için yapıyorsanız AĞUSTOS ayında yapacağım zammı MART ayında yapabilirm dedim gerçekten bir enflasyon vardı ben kiramı 2022de belirlerken günün şartlarına göre iyi rakamdı şuan 1.5 aylık market fiyatlarına kadar geldi %110 zam teklif ettim ev sahibim %350 istedi üstüne ocakta memura yapılan zam oranında bir daha yapacağını iletti bunu kabul edemezdim %110 yaparım ocakta 1000 veya 2000 maaşıma alacağım zam oranında yapabileceğimi ilettim kabul etmedi bende o zaman mahkemeye gidebilirsiniz dedim mahkemeye başladık eşim bu sürüde ev baklaım dediğim GREEN CARD Sonuçları dedim çıkarsa ülkedne gideriz mahkeme 1 1.5 yıl yakın sürecek %25 zam yaptım aradaki rakamı biriktirir maaşım yüksek oranda arttı eşiminde arttı ara zam yapıldı dv25 için brikim yapmaya başladık sonuç ne olur bilmiyorum belki çıkar belki çıkmaz ama greencard sayesinde ev sahibine kafa tuttum birikim yapmaya başladım sonuç greencard düşüncesi bile hayatımı değiştiyor yaptığım birikim 2018 bu tarafa çocuklarımızın eğitimi ve ev almak için kiradan kurtulmak içindi dün hesap yaptım 45k usd yakın bir rakam oldu eğer bu senedeçıkmazsa forumda bana tavsiyede bulunan bir kaç kişi normal vize ile gidip orada statü değiştirmemi yapabileceğimi iletti onu deneyeceğim dv25 mayıs ayına kadar heyecanla geri sayımı bekliyor olacağım
Şayet gitmekte ailecek kararlıysanız Greencard’a hiç bel bağlayıp vakit kaybetmemenizi tavsiye ederim. Diğer vize türlerini araştırın, size uygun olan için çabalayın. Artık vize almak çok daha da zorlaşacak, vakit kaybetmeyin. Birikiminizi o yönde değerlendirin bence.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
En son 39. sayfada kalmışım, forumada girmez olduk. F1 ile gidememenin verdiği bir hüzün var içimde..
Sizler kaçıncı başvurunuzda Greencard’a bağlanmamayı, başka yollar denemek gerektiğini anladınız?

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar bugün tekrar baktım, çıkmamış. Kesin bilgi yayalım..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene forumdan kazanan talihli sayısıda baya azmış. Sonuç sayfasıda 3 saate yakın yoğunluktan açılmadı. Tüm Dünya’da ve özellikle ülkemizde başvuran sayısı artmış bunu anladım bu sene. Artık bu saatten sonra talihli olabilmek mucizeye yakın, o yüzdendir ki imkanı olan diğer vize türlerine bakmalı. Turist, F1 gibi gibi. Bekar ve genç olanlar için para varsa seçenek çok…