@Bugra0666 Gerçekten de herhangi bir pişmanlık emaresi görünmüyor. Sadece fikrimizi söyledik diyerek işin içinden sıyrılıyorlar. Bu "pause" meselesi ilk kez karşılaşılan bir şey, haliyle bu konuda bir tane bile deneyim yokken "fikir" belirten kişilerin daha dikkatli olması gerekirdi. Sonuçta bu forumu bu forum yapan adminler, yıldızlılar çarşaflılar değil, buraya gelip deneyimini yazan insanlardır. Bugün Ankara'da bunu yaşayan kişiler buraya gelip bu bilgiyi aktarmasa, burada kendilerinden emin bir şekilde muayeneye girmeme "tavsiye"lerini vermeye devam edeceklerdi. Yani kerametin kendilerinde olmadığını, sizin deyiminizle karar mercii olmadıklarını anlaması gerek bazı kişilerin.
Ama bir konuda haklılar, kararı kişinin kendisi veriyor. Benim mülakatım olsaydı, forumda (atıyorum) 1000 aktif üyenin tamamı birden sağlık muayenesi olmadan git deseydi ben gene de sağlık muayenemi olur öyle girerdim. Son kararı kişinin kendisi veriyor nihayetinde, o açıdan haklılar diyebiliriz.