@cleszi az önce Hong Kong’tan randevu mailimiz gelmis bile, haber vermek istedim. 
hiafamily tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ankara mülakat deneyimimiz:
biz de dosyasını Hong Kong'tan Ankara'ya taşıyanlardanız. Forumdaki herkese teşekkürler burayı takip ederek sorularımıza cevap bulduk.
Dr. Ungan saglık kontrolumuz standart geçti. Eşime ve bana 1-2 aşı, 17 aylık bebeğime 2 aşı yapıldı. 4 yaşındaki kızıma ise hiçbir aşı yapılmasına gerek olmadı. Çocukların sağlık karnelerini götürmüştük, kendimiz için Hong Kong'a hazırlık olarak yaptırdığımız antikor testlerini götürdük ekstra olarak. Onların Ankara'da işe yaramadığını biliyorduk ve zaten gerek olmadığını söylediler.
Toplam 52 bin tl civarı bir ödemeyi kart ile gerçekleştirdik.
Konsolosluk randevumuzda bebeğimiz olduğu için önlere doğru çağrıldık, yönlendirmeleri takip ederek ilerledik, konsolosluk çalışanları da gayet güler yüzlüydü. Sıramız geldiğinde bize bakmak ile görevli olan memur hanım ile görüşmemiz başlayınca işte iyi şansımız buraya kadarmış dedim içimden, bu kısımda iletişim biraz zorluydu.
Evraklarımızı hazırlarken yaptıgımız bir hatayı da burada farkettim. Nüfus kayıt belgelerini hazırlarken çocuklara da bizimkilerden 2 tane daha ekstra (evet aynısından) hazırlamamız gerekiyormuş. Aynı şekilde evlilik cüzdanımızın da sadece bir kopyasını almıştık.
Görüşme esnasında görevli memur her birey için ayrı dosyalar hazırlıyor ve başa fotoğraf, içine de tüm belgeleri koyuyor. Yani her belgenin her birey için ayrı ayrı bulunması gerekiyor.
Bu kısımda memur hanım nüfus kaydımızın fotokopisini çekip çoğaltarak bize yardımcı oldu. Ancak evlilik cüzdanımızın da fotokopisinin sadece 1 adet oldugunu görünce onu çekmek istemedi ve onu da çeker yollarsınız artık dedi.
Daha önce yurt dışında yaşamıştım oradan aldığım criminal record'un orijinalini aldı.
Gelirimizi gösterdiğimiz banka dökümlerine bakıp "bana sadece 1 tane kağıt verin" dedi. Buna çok evrak hazırlamıştık ve en yüksek toplamın gözüktüğünü veremedim o an artık heyecanlanıp. Resmen yarısının gözüktüğü başka bir kağıdı vermişim.
Tamam denildi ve bu gişeden ayrıldık. Sol taraftaki bekleme alanına geçtik.
Burada da sıramız geldi, gişe memurumuz çok daha güler yüzlü bir hanımefendiydi. Bu kez İngilizce konuştuk. Bildiğiniz gibi yeminlerimizi ettik ve soru cevaplarımızı yaptık bir yandan da evraklarımız incelenmeye başladı.
Bu sırada artık çocuklarımız coşmaya başlamıştı ve gişede durmak yerine arkamızda koşmaya başladılar, eşim onları geri getirmeye teşebbüs etti ancak memur hanım bu şekilde de devam edebileceğimizi sorun olmadığını söyledi. O esnada ben gelirimizi gösteren asıl belgeyi bulup kendisine verdim. Evlilik cüzdanı fotokopiniz eksik gibi herhangi bir şey söylemedi.
İncelemesinin sonunda "herşey yolunda görünüyor ama pause durumunu biliyorsunuz, kalkınca bizimle iletişime geçin ve bize mail atın lütfen dedi"
Teşekkürlerimizi ettik ve rahatlamış bir şekilde oradan ayrıldık.
Bize hiçbir belge verilmediğini farkedip bir görevliye sorduk sorun olduğunu sanmam dedi kendisi.
Biz de öyle düşündük ve daha fazla üzerinde durmadık, şimdi ceac sitesinden kontrol etme işine daha yeni bakacağım.
Sorunuz olursa cevaplayabilirim, herkese iyi şanslar diliyorum. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cleszi @Spectator Cok tesekkur ederim. Evet Ankara’ya siramizin gelmesi konusunda guvenebilir miyiz acaba diye sormustum, su an current olsak bile 19xxx yine de cok buyuk bir dosya numarasi, belki bu seneyi kapatana kadar bize sira gelmeyebilir bile diye dusunuyorum. Ceac uzerinden takip etme konusunda benden baska herkes basarili mi acaba, bu konuda forumda gozumden kacan bir bilgi aciklama vs varsa ve iletebilirseniz cok sevinirim.
Tekrar tesekkurler -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sibel-Apaydın Merhabalar biz bu sorunu halletmek icin Hong Kong websitesi iletisim numarasini bulup web uzerinden arama gerceklestirdik onlar turkiyeye donusturdu. Bir deneyin derim cok hizli gerceklesti
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar, harika bir forum emegi gecenlere cok tesekkurler. Dosya tasima ile ilgileniyoruz ancak is ve cocuklardan henuz herseyi okuyamadik. Dosya tasitma icin aciliyet durumu nedir? Ne kadar hizli davranmaliyiz?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, nisan ayi icin aciklanan 20000 bizi sasirtti. Dosyamizi Hong Kong’a tasitmistik cekilisi kazandigimizi ogrendigimiz gunlerde hemen ve bir daha degistirmedik. Ancak simdi hemen 2NL mailimiz gelmeden Ankara’ya geri tasimali miyiz sizce? Ankara’nin durumunu okumayi ve CEAC verilerini anlamayi forumu ne kadar takip etsem de gercekten anlayamadim… Eger Ankara’ya guveniyorsak ekonomik ve ailece ulasim rahatligindan dolayi Ankara’ya tasitmayi dusunuyorum… onerilerinizi beklerim
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bravist merhabalar tesekkur ederim, aslinda en ufak bir gelismede hemen imzayi guncelliyorum ve bende gorunuyor gozukuyor? Bir arkadasim daha uyardi. Butun teknolojik islemlerimde aksamalar bana denk geldi sanirim. Degisiklikleri kaydet yapip da imzasi guncellenmeyen, gozukmeyen varsa bu konuda da yorum beklerim
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, biz de bugun 8.30 daki randevumuzdan ciktik, daha detayli anlatmadan once sormak istedigim bir sey var, memur evet vizeniz onaylandi ama pause durumunu biliyorsunuz, pause kalkinca bize mail atmaniz gerekiyor dedi. Biz de tamam tesekkur ederiz dedik ve giseden ayrildik. Herhangi bir belge verilmedi. Cikis yapmadan once baska bir memura bize hic bir sey verilmedi sorun yoktur dimi dedik, memurunuz onayladiysa bir sey yoktur dediler. Bizden baska bahsi gecen 221 g’yi almayan ama onaylanan kisiler var mi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Leyla-Günay Tesekkur ederim cevabiniz icin. Umarim pozitif sonuclar almak uzere.
hiafamily tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar,
DV-2026 Mandamus Litigation Round 2 – Plaintiff Onboarding
Onboarding Open Until June 19, 2026
dava katılımında second round'un başladığını görüyorum ve katılmayı düşünüyorum. Aranızdan var mıdır bilgisi olan, hali hazırda katılmış olan? -
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ankara mülakat deneyimimiz:
biz de dosyasını Hong Kong'tan Ankara'ya taşıyanlardanız. Forumdaki herkese teşekkürler burayı takip ederek sorularımıza cevap bulduk.
Dr. Ungan saglık kontrolumuz standart geçti. Eşime ve bana 1-2 aşı, 17 aylık bebeğime 2 aşı yapıldı. 4 yaşındaki kızıma ise hiçbir aşı yapılmasına gerek olmadı. Çocukların sağlık karnelerini götürmüştük, kendimiz için Hong Kong'a hazırlık olarak yaptırdığımız antikor testlerini götürdük ekstra olarak. Onların Ankara'da işe yaramadığını biliyorduk ve zaten gerek olmadığını söylediler.
Toplam 52 bin tl civarı bir ödemeyi kart ile gerçekleştirdik.
Konsolosluk randevumuzda bebeğimiz olduğu için önlere doğru çağrıldık, yönlendirmeleri takip ederek ilerledik, konsolosluk çalışanları da gayet güler yüzlüydü. Sıramız geldiğinde bize bakmak ile görevli olan memur hanım ile görüşmemiz başlayınca işte iyi şansımız buraya kadarmış dedim içimden, bu kısımda iletişim biraz zorluydu.
Evraklarımızı hazırlarken yaptıgımız bir hatayı da burada farkettim. Nüfus kayıt belgelerini hazırlarken çocuklara da bizimkilerden 2 tane daha ekstra (evet aynısından) hazırlamamız gerekiyormuş. Aynı şekilde evlilik cüzdanımızın da sadece bir kopyasını almıştık.
Görüşme esnasında görevli memur her birey için ayrı dosyalar hazırlıyor ve başa fotoğraf, içine de tüm belgeleri koyuyor. Yani her belgenin her birey için ayrı ayrı bulunması gerekiyor.
Bu kısımda memur hanım nüfus kaydımızın fotokopisini çekip çoğaltarak bize yardımcı oldu. Ancak evlilik cüzdanımızın da fotokopisinin sadece 1 adet oldugunu görünce onu çekmek istemedi ve onu da çeker yollarsınız artık dedi.
Daha önce yurt dışında yaşamıştım oradan aldığım criminal record'un orijinalini aldı.
Gelirimizi gösterdiğimiz banka dökümlerine bakıp "bana sadece 1 tane kağıt verin" dedi. Buna çok evrak hazırlamıştık ve en yüksek toplamın gözüktüğünü veremedim o an artık heyecanlanıp. Resmen yarısının gözüktüğü başka bir kağıdı vermişim.
Tamam denildi ve bu gişeden ayrıldık. Sol taraftaki bekleme alanına geçtik.
Burada da sıramız geldi, gişe memurumuz çok daha güler yüzlü bir hanımefendiydi. Bu kez İngilizce konuştuk. Bildiğiniz gibi yeminlerimizi ettik ve soru cevaplarımızı yaptık bir yandan da evraklarımız incelenmeye başladı.
Bu sırada artık çocuklarımız coşmaya başlamıştı ve gişede durmak yerine arkamızda koşmaya başladılar, eşim onları geri getirmeye teşebbüs etti ancak memur hanım bu şekilde de devam edebileceğimizi sorun olmadığını söyledi. O esnada ben gelirimizi gösteren asıl belgeyi bulup kendisine verdim. Evlilik cüzdanı fotokopiniz eksik gibi herhangi bir şey söylemedi.
İncelemesinin sonunda "herşey yolunda görünüyor ama pause durumunu biliyorsunuz, kalkınca bizimle iletişime geçin ve bize mail atın lütfen dedi"
Teşekkürlerimizi ettik ve rahatlamış bir şekilde oradan ayrıldık.
Bize hiçbir belge verilmediğini farkedip bir görevliye sorduk sorun olduğunu sanmam dedi kendisi.
Biz de öyle düşündük ve daha fazla üzerinde durmadık, şimdi ceac sitesinden kontrol etme işine daha yeni bakacağım.
Sorunuz olursa cevaplayabilirim, herkese iyi şanslar diliyorum. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Leyla-Günay Tesekkur ederim cevabiniz icin. Umarim pozitif sonuclar almak uzere.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sibel-Apaydın Merhabalar biz bu sorunu halletmek icin Hong Kong websitesi iletisim numarasini bulup web uzerinden arama gerceklestirdik onlar turkiyeye donusturdu. Bir deneyin derim cok hizli gerceklesti
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Zekeriya-0 tesekkur ederim. “Genel olarak olumlu ve kagidin bir onemi yok zaten” seklinde yorumlayip rahat olmaya calisiyorum. Bu durumun anlamini bilenlerden yorum beklerim.
Veya 221g alan arkadaslar uzerinde nasil bir ifade var bu kagidin, aydinlatabilenler olursa sevinirim tesekkurler. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@İlkeruzucek tesekkurler peki size de bizim gibi vizeniz onaylandi denildi mi? Bizim onayladiniz ancak pause durumu var biliyorsunuz.. dedi gorevli
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, biz de bugun 8.30 daki randevumuzdan ciktik, daha detayli anlatmadan once sormak istedigim bir sey var, memur evet vizeniz onaylandi ama pause durumunu biliyorsunuz, pause kalkinca bize mail atmaniz gerekiyor dedi. Biz de tamam tesekkur ederiz dedik ve giseden ayrildik. Herhangi bir belge verilmedi. Cikis yapmadan once baska bir memura bize hic bir sey verilmedi sorun yoktur dimi dedik, memurunuz onayladiysa bir sey yoktur dediler. Bizden baska bahsi gecen 221 g’yi almayan ama onaylanan kisiler var mi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@maskrein nerede Hong Kong gözüküyor? Benim sordugum soruya verilen cevaba bir bakabilirsiniz
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bravist merhabalar tesekkur ederim, aslinda en ufak bir gelismede hemen imzayi guncelliyorum ve bende gorunuyor gozukuyor? Bir arkadasim daha uyardi. Butun teknolojik islemlerimde aksamalar bana denk geldi sanirim. Degisiklikleri kaydet yapip da imzasi guncellenmeyen, gozukmeyen varsa bu konuda da yorum beklerim