Ankarada sağlık muayenesi ve mülakat deneyimimizi paylaşmak istiyorum. Ama ilk önce yeşilkart forum kurucusuna ve ailesine teşekkürlerimi iletmek istiyorum.. İlk başta kurucusu olan @crazycells sonra değerli bilgilerinden faydalandığım @Serapp , @gucarslan , @ATS16 @ayşegül, @merve-güven @Joseph universe ve birçok arkadaşıma çok teşekkür ederim.
Sağlık Muayenesi hakkında şöyle söyleyeyim farklı bir durum yaşamadık. 45+ olduğumuzdan sadece kan vermedik. Sigara içmemden ötürü ciğer filminden biraz korkmuştum, stres yaptım. Öyle ki film çekilirken nefes al tut olayını bile yapamadım iki kez çekim yapıldı
biz önceden hiç aşı yaptırmadı. Sağlık Muayenesi masrafımız 50.000tl.
Mülakatımıza gelince , biz ustraveldocs kaydını yapamadan girdik. Çünkü ilk dosyamız Hongkok taydı sonra Ankaraya alınca maalesef yeni kayıt oluşturamadık (çok komik mülakatın ertesi günü eşimin Türkiye olmuş hala benim olmadı ) Bir de banka istenildiği şekilde belgeyi vermedi. Şöyle, altın hesabımız vardı bizim Banka dolar olarak karşığı şudur diye yazı vermedi tüm ısrarlara rağmen . Neyse eşim kendisi el yazısıyla yazdı onu verdik.
MÜLAKAT:
Bizim randevumuz 8.30 daydı. Evrak tesliminde ustraveldocs kaydı soruldu. Ben olan biteni anlatmaya başladım.sonra görevli beyefendi sistemsel hatalar olduğunu ve bizim hiçbirşey yapmamıza gerek olmadığını söyledi. Hatta iki kere sordum. Evraklarımızı verdik bitti. Sonra mülakata girdik. Farklı birşey yaşamadık o yüzden yazmak istemedim. Neyse sonra bize durdurma kararından ötürü vize basamadığını söyledi , evraklarımızın tam olduğunu, herşey olumlu dedi. Ve beyaz kağıdımı aldık bitti.
Bu en son verilen Evrak gördüğüm kadarıyla herkese farklı veriliyor nedenini anlamadım. Bize beyaz kağıt ve üzerinde hiç kutucuk falan olmayan düz yazı şeklinde verildi.
Bu arada Sağlık ve mülakat ta @Aslan-3 bey ve ailesiyle birlikteydik. Tanıdığımıza çok memnun olduk
Bizim Ankarada kaldığımız otel Gordion du. Memnun kaldık. Unganlar ve konsolosluğun ortasında gibiydi.
Artık bundan sonra bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı olsun. Biz elimizden geleni yaptık. Hayat devam ediyor 
Sibel Apaydın
@Sibel Apaydın
Sibel Apaydın tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ugur35 merhaba. Şimdi öğrendim Ankara mülakat verdi. 29 Nisan çok şaşkınım

-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Bugün sağlık kontrolüne girdik. Açıkçası korkularım vardı malum sebepten ama sonuç temiz. Acayip rahatladım. Tunalı Hilmi de Gordion hotelde konaklıyoruz şimdilik memnunuz. Unganlar 45+ yaşında olanlardan kan testi istemiyorlar. Sadece röntgen çektirdik iki kişi 70 dolar ödeme yaptık. Biz hiçbir aşıyı olmamıştık. Dr muayene ve aşılar için 47000 TL. Ödeme yaptık. Yarında sonuçları alacağız. Çarşamba sabahı da mülakatımız var.

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba , bizim de mülakatımız belli oldu. 20 Nisan Hongkok
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ugur35 Hongkok ta mülakat tarihide sağlık randevusu da belliydi. Yani tam gitme hazırlığındayken vazgeçip dosyayı taşıdık
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@omurk bizde 58 yaşındayız şansımızı denemek istiyoruz

-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bizde bugün mülakattaydık. Herşey yolunda bir sıkıntı çıkmadı.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Merve-Güven sizin içinde hayırlı olsun. Kısmetse aynı gün karşılaşabiliriz
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dileko çok tatlısınız güldürdünüz beni çok yaşayın yaaa

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 @minebora @Serapp KCC ye bugün dosya taşımak için mail attık. Cevap geldi taşındığına dair. Sonra Ankaraya mail attık mülakat randevusu için.Artık bekleyeceğiz bakalım. Şimdiye kadar Ankara mülakatlarına hiç bakmamıştım. Bizim için imkansız diyordum. Hakkımızda hayırlısı. Sizlerde verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim

Sibel Apaydın tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@jcmaxwell mülakat tarihinden 1 ay öncesi unganlardan alınabiliyor. Daha önce açılmıyor.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@falsepoet bizde Hongkok tan Ankaraya taşıdık. Sizin gibi mülakat tarihi belli olduktan sonra düşündük. Ve aynı tarihlere birçok kişi gibi Ankaradan mülakat aldık. Alamayan hiç olmadı. Ama bu kararı yine siz vereceksiniz tabi. Ben olsam taşırdım
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan ilginiz için teşekkür ederim. Asıl talihli eşim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Biz mülakatımıza ve sağlık kontrolüne girdik çok oldu hatta. İlk başta dosyamız Hongkok taydı sonra Ankaraya almıştık. Ustraveldocs kaydı ilk Hongkok için yaptık. Ankara için bu kaydı yapamadık Hongkok u Türkiye seçemedik. Mailler attık, onlarca telefon görüşmesi yaptık. Mülakatın ertesi günü eşimin düzeltildi, benim hala Hongkok devam. Mail attık cevap yok. Bu durumu yaşayıp sonuçlandırmak oldumu. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Ayşe-5 aynı sorunu bizde yaşadık. Hongkok tan Ankaraya dosyamızı taşımıştık. İlk Hongkok kaydı yapmıştık bir türlü Ankara olmuyordu. Mail attık, telefonla birçok kez görüştük olmadı. Ve o şekilde mülakata girdik. Memura söylediğimizde sistem pek düzgün olmadı sorun değil dedi. Hatta iki kez ne yapalım dedim hiçbirşey dedi. Ama bizim mailinize ertesi günü cevap geldi. Eşim için hep konuşmuştuk sorunu halletmişler ama benim hala Hongkok görünüyor mailinize geri dönüş olmadı bekliyoruz. Yani siz mülakata bu şekilde girin sakıncası yok. Hatta başkalarını da okudum böyle yapan.
-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ankarada sağlık muayenesi ve mülakat deneyimimizi paylaşmak istiyorum. Ama ilk önce yeşilkart forum kurucusuna ve ailesine teşekkürlerimi iletmek istiyorum.. İlk başta kurucusu olan @crazycells sonra değerli bilgilerinden faydalandığım @Serapp , @gucarslan , @ATS16 @ayşegül, @merve-güven @Joseph universe ve birçok arkadaşıma çok teşekkür ederim.
Sağlık Muayenesi hakkında şöyle söyleyeyim farklı bir durum yaşamadık. 45+ olduğumuzdan sadece kan vermedik. Sigara içmemden ötürü ciğer filminden biraz korkmuştum, stres yaptım. Öyle ki film çekilirken nefes al tut olayını bile yapamadım iki kez çekim yapıldı
biz önceden hiç aşı yaptırmadı. Sağlık Muayenesi masrafımız 50.000tl.
Mülakatımıza gelince , biz ustraveldocs kaydını yapamadan girdik. Çünkü ilk dosyamız Hongkok taydı sonra Ankaraya alınca maalesef yeni kayıt oluşturamadık (çok komik mülakatın ertesi günü eşimin Türkiye olmuş hala benim olmadı ) Bir de banka istenildiği şekilde belgeyi vermedi. Şöyle, altın hesabımız vardı bizim Banka dolar olarak karşığı şudur diye yazı vermedi tüm ısrarlara rağmen . Neyse eşim kendisi el yazısıyla yazdı onu verdik.
MÜLAKAT:
Bizim randevumuz 8.30 daydı. Evrak tesliminde ustraveldocs kaydı soruldu. Ben olan biteni anlatmaya başladım.sonra görevli beyefendi sistemsel hatalar olduğunu ve bizim hiçbirşey yapmamıza gerek olmadığını söyledi. Hatta iki kere sordum. Evraklarımızı verdik bitti. Sonra mülakata girdik. Farklı birşey yaşamadık o yüzden yazmak istemedim. Neyse sonra bize durdurma kararından ötürü vize basamadığını söyledi , evraklarımızın tam olduğunu, herşey olumlu dedi. Ve beyaz kağıdımı aldık bitti.
Bu en son verilen Evrak gördüğüm kadarıyla herkese farklı veriliyor nedenini anlamadım. Bize beyaz kağıt ve üzerinde hiç kutucuk falan olmayan düz yazı şeklinde verildi.
Bu arada Sağlık ve mülakat ta @Aslan-3 bey ve ailesiyle birlikteydik. Tanıdığımıza çok memnun olduk
Bizim Ankarada kaldığımız otel Gordion du. Memnun kaldık. Unganlar ve konsolosluğun ortasında gibiydi.
Artık bundan sonra bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı olsun. Biz elimizden geleni yaptık. Hayat devam ediyor
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Biz dosyamızı Hongkok tan Ankaraya almıştık. Mülakattan önce maalesef Ustraveldocs kaydını yapamamıştık. Ama bize Evrak teslim ederken sorun olmadığı söylenmişti. Bugün baktık ki Hongkok artık Türkiye olmuş. Tamam dedik yapalım ama ne yazık ki bu sefer eşimin Türkiye olmuş benim hala Hongkok. Yine yardım oluşturacağız. Bu sorunu yaşayanlar bir baksın bence
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Okan-1 bizde gereken herşeyi yaptık olmadı lütfen eğer sizin veya bizim kayıt düzelirse haber verelim birbirimize.teşekkür ederim