@tumra Yeniden mülakata almak diye bir uygulama yok. Pasaportu boş şekilde geri gönderilir, muhtemelen 221g kağıdıyla beraber.
Arthur Morgan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Arthur-Morgan, içinde söyledi: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
@tumra 14 Nisan'ı beklemeye gerek yok, dünya çapında mülakatlar her gün yapılıyor. Bugün Madrid'de mülakata giren bir Ukraynalı 221g'ye kalmış. 1-2 güne belli olur her şey.
Makedonya küçük ülke, talihli sayısı da çok az. Mülakata giren kişi "Ama DV pause yok mu?" diye sormuş. Memur da "Sadece 75 ülke vatandaşına var." demiş. İnsan demez mi vardı ama kalktı falan diye. Bana en güçlü gelen senaryo oradaki görevlinin pause'dan haberinin hiç olmaması. O durumda DC'den yeşil ışık gelmez, ilgili kişiyle de irtibata geçip hata yapmışız derler.
Çok yakında öğreniriz işin aslını.
Makedonya'da mülakata giren arkadaşın CEAC sayfası "refused" olarak güncellenmiş. Demek ki memur hatasından kaynaklandı bu iş.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Hasan-Ayvaz Arka planı bilmeden yorum yapmak doğru değil. Ben bilmiyorum yazılımlarının nasıl olduğunu falan, kimsenin bildiğini de sanmıyorum.
1-2 güne belli olacak şey için de fazla yorum yapıp kafa patlatmaya gerek yok.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@tumra 14 Nisan'ı beklemeye gerek yok, dünya çapında mülakatlar her gün yapılıyor. Bugün Madrid'de mülakata giren bir Ukraynalı 221g'ye kalmış. 1-2 güne belli olur her şey.
Makedonya küçük ülke, talihli sayısı da çok az. Mülakata giren kişi "Ama DV pause yok mu?" diye sormuş. Memur da "Sadece 75 ülke vatandaşına var." demiş. İnsan demez mi vardı ama kalktı falan diye. Bana en güçlü gelen senaryo oradaki görevlinin pause'dan haberinin hiç olmaması. O durumda DC'den yeşil ışık gelmez, ilgili kişiyle de irtibata geçip hata yapmışız derler.
Çok yakında öğreniriz işin aslını.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sibel-Apaydın Başka yerde mülakat alıp taşıyanları kastetmiyor.
Ankara normal silsilede 18k'ya ulaştı @tumra
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@iibrahimd Doğru aslında. Mahkemede irrepairable harm argümanını bu şekilde boşa düşürmeye çalışabilirler. Diyecek ki 221g'de on binlerce insan bekliyor, istersek Eylül'de bile vizeleri veririz, zarar henüz oluşmadı. Böyle böyle oyalayarak sonuna kadar götürmeye çalışabilirler.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Avukatlar bu kadar kötüyse neden Mayıs'tan beridir foruma her girdiğimde avukat reklamı görüyorum

Ama haklı olunan nokta şu ki dava konusunda bilgi almak isteyen forum haricinde de bulur. Forumda bahsedilmesini engelleyerek hiçbir şeye mani olunmuyor. Benim hoşuma gitmeyen husus sırf davanın varlığından bahsettim diye, katıldığımı söyledim diye reklam yapmakla, "çığırtkanlık" yapmakla suçlanmam.
Her neyse, öyle veya böyle yeterince davaların bahsi geçti. Zaten çok az süresi kaldı. Ben daha önce dediğim gibi daha da konuşmak istemiyorum zaten bu konuyu.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)
Sadece kazananlar vize alınca pişmanlık duymazsınız umarım demişsiniz ama peki bu kişiler yine başarısız olursa siz pişmanlık duyacak mısınız?
Nerede kurdum ben böyle bir cümleyi?
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Davaların varlığından bahsedilmesi neden reklam yapmak oluyor anlamadım. Ben sadece katıldığımı beyan ettim diye mesajım silindi. Herkesin kendi kararı diye de eklemiştim. Hala da aynı şeyi diyorum, herkesin kendi kararı. Ben sadece varlığının bilinmesini istiyorum çünkü katılım için az süre kaldı. Kişilerin kararı ise umurumda değil elbette, ben hariç kimse katılmasa umurumda olmaz, bilinsin yeter.
Fakat @bkaraca nın dediği gibi, biz üzerimize düşeni yaptık, daha da bu dava konusunda yazmayacağım artık ben de.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hiafamily Hong Kong oturum isteyecek mi diye bekliyorduk...
...Meğerse reisler dosya bekliyormuş, gelse de mülakat versek diye

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Forum üyelerinden @QSimsekumit Şubat ayına Hong Kong'da mülakat almış fakat 30 Mart'a erteletmiş. Söylediğine göre Hong Kong oturum izni istemediğini teyit etmiş. Ayrıca sağlık raporu olmadan mülakata almayacaklarını da iletmiş, yani pause var, sağlık raporu almayayım meselesi orada işlemiyor.
Sonunda Hong Kong'un oturum istemediğini kesinleştirdik.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@maskrein Şu anki görüntüde Ankara 13k, Bangkok ve Hong Kong 15k'ya kadar geldi, Viyana belli değil.
Mülakat almamanız normal yani. Sonraki aya kaldınız ihtimalen.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Mert-A Mülakatı KCC planlıyor. Dosyalar konsolosluğa daha yeni gitti. Sorun edeceklerse haber verirler haftaya.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Hong Kong Nisan ayına mülakat verdi.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Mert-A Alfabetik sırayla ilerliyor, Viyana verip HK vermezse evet, kötüye alamet.