Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz forum@yesilkartforum.com adresine email gönderebilirler! Forumumuza yeni üye olan arkadaşlar şu iletideki kuralları okumalılar ve tüm kurallara dikkat etmeliler.

DV2020 bekleme odası


  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @yesimdidar, içinde söyledi: DV2020 bekleme odası

    Herkese merhaba arkadaşlar. 2020 talihlisiyim. Ds260la uğraşıyorum şu sıralar fakat kuzenim şuan amerikada. Bu süre zarfında,yani kasım gibi onun yanına gezmeye gitmek istiyorum kısa bir süreliğine fakat turist vizem yok. Green card çıkmış halde turist vizesine başvurmamda bir sıkıntı olur mu? Ya da ne yapmam gerek? Yanlış birşey yapmak istemiyorum da. İlgilenirseniz çok sevinirim. İyi günler dilerim.

    Gocmenlik isteginiz oldugundan turist vizesini almak icin Turkiye'ye doneceginizi kanitlamaniz gerekecek.



  • @yesimdidar selamlar, Turist vizesine başvururken dolduracağınız DS 160 formunda green kart çekilişi talihlisi olup olmadığınızı sorgulamıyorlar, bu formu doğru bilgilerle doldurursanız , vizeyi aldığınızda geri döneceğinize konsolosu ikna edebilirseniz , bunu da mümkün olduğunca belgeleyebilirseniz . yani burada eşiniz vardır, işiniz vardır, okulunuz vardır bırakmak istemeyeceğiniz bir düzeniniz vardır, kısaca sağlam bir başvuruyla vize alamamanız için bir neden yok. Aslında green kart talihlisi olup , süreçlerin tamamlanmasından önce ABD yi ziyaret etmek bence çok açıklanabilir bir istek. Ancak bu vizeyi, umarım alırsınız , diğer tüm vize çeşitleri gibi amacı dışında kullanmamalısınız. tüm süreçlerinizde iyi şanslar...


  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @arkben @yesimdidar Konsoloslar DV2020 talihlisi oldugunuzu gorebiliyorlar, o nedenle bu konuda soru gelirse dogru ve tam bir sekilde cevap vermelisiniz.

    Genelde keyfi nedenlerle ABD'ye gitmek isteyenler bu surecte red aliyorlar. Fakat gitmek icin "gezmek" disinda bir nedeniniz varsa, vizeyi alma sansiniz artar.



  • @crazycells haklısınız , zaten yeşimdidar gerekeni söylemiş, "yanlış bir şey yapmak istemiyorum" diye, yani DV talihlisi olmak kesin red sebebidir diye bir şey yok, onu söylemeye çalıştım syg..



  • @omertug ömer kardeş senin durumunu merak ediyorum gelişmelerden haberdar edersen sevinirim.numaran çok yüksek umarım mülakat tarihi verilirde gider kurtulursun.iyi dileklerim seninle.



  • Arkadaşlar merhaba belki daha önce de sorulmuştur ama bulamadım. Talihli benim. Evimiz eşimin üzerine mülakatta teminat olarak gösterebiliyor muyuz.? @crazycells


  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @esranboylu, içinde söyledi: DV2020 bekleme odası

    Arkadaşlar merhaba belki daha önce de sorulmuştur ama bulamadım. Talihli benim. Evimiz eşimin üzerine mülakatta teminat olarak gösterebiliyor muyuz.? @crazycells

    Mulakat icin su konuyu incelemelisiniz:

    https://yesilkartforum.com/forum/topic/2163/dv2020-mulakat-deneyimleri

    Aileler beraber degerlendiriliyor, kimin ustunde oldugu onemli degil.



  • Merhabalar dv-2020 talihlisiyim bir sorum olacak çekilis açiklanmadan önce askerlik muayenesine girdim ve kasim da askere gidecem ds-260 formunu doldururken askerligini yapmamis olarak doldurdum muhtemelen evrak maili ben askerdeyken gelecek benden askerlik durum belgesi istenirse ne yapmam gerekiyor bu durum bana bir sorun yaratirmi



  • @alper16
    problem olmaz,ds 260 formunu o anki güncel bilgilerle doldurdunuz zaten,askerlik durum belgesini e-devletten alıyoruz, evrak göndereceğiniz anda güncel olarak alır gönderirsiniz



  • @sadikcagan Sadık bey merhaba, kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı... Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, bakalım bekleme aşamasındayız. Numaranın yüksek olması evet zaman açısından olumsuz gözükse de bir çok tecrübeyi okuyarak tamamen hazırlıklı gideceğim 🙂


  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @alper16, içinde söyledi: DV2020 bekleme odası

    Merhabalar dv-2020 talihlisiyim bir sorum olacak çekilis açiklanmadan önce askerlik muayenesine girdim ve kasim da askere gidecem ds-260 formunu doldururken askerligini yapmamis olarak doldurdum muhtemelen evrak maili ben askerdeyken gelecek benden askerlik durum belgesi istenirse ne yapmam gerekiyor bu durum bana bir sorun yaratirmi

    TC vatandaslarindan boyle bir belge istenmiyor. Mulakatla ilgili su konuyu inceleyebilirsiniz:

    https://yesilkartforum.com/forum/topic/2163/dv2020-mulakat-deneyimleri



  • @Muhtaradana, içinde söyledi: DV2020 bekleme odası

    @alper16
    problem olmaz,ds 260 formunu o anki güncel bilgilerle doldurdunuz zaten,askerlik durum belgesini e-devletten alıyoruz, evrak göndereceğiniz anda güncel olarak alır gönderirsiniz

    Tesekkür ederim cevabiniz için çok kafam takiliyodu rahatladim



  • Arkadaşlar öncelikle @crazycells ve diğerlerinizden özür dileyerek ben sabah ki yazıyı üstüme alındım 🙂 sarhoşluk hali devam ediyordu. Anlayışlarınız için teşekkürler.



  • Arkadaslar merhaba yillara gore aktif olan numaralar tablosu vardi rica etsem biri atabilir mi ?





  • @Muhtaradana
    eyvallah cok sagolasin.
    ekim 2019 da 2100 kisi cagirilmis dogru mu hocam



  • @zecch aynen 2100 altı case li arkadaşlar( eğer ds260 formunu submit etmiş ve KCC den talep edilen belgeleri gönderip onay almışsa) ekimde mülakata girecekler



  • Bu siteye kayıt olanlardan oluşan geçen yılların excel tablolarına baktığımda ilk 15.000 rakam arasındaki case sayıları yakın görünüyor (2018-2019-2020). Ancak bu yıl için 15.000'den sonra boşluk sayısı artmış gibi algıladım. O yüzden cut-offlarda 15.000'e kadar benzer biçimde gidecek diye düşünüyorum. Ancak, britsimonsays'den okuduğum kadarıyla bu yıl Avrupa'da geçen yıldan daha az sayıda case varmış ve herkesin current olacağını öngörmüş. Muhtemelen 15.000'den sonra rakamlar daha yüksek artarak cut-off olacak.

    Fakat bir konuda net çıkarım yapamadım, 2020 talihlilerinden bu siteye kayıt olanlar geçen yıllara oranla bu yıl çok artmış (yaklaşık 350 kişi). Bu noktada ya sitenin popüleritisi arttı ya da bu yıl daha çok sayıda bireysel kişilere (aile yerine) isabet etti kura.



  • Bu senenin excel formuna en az 70 kişiyi forumdan bulup case no.larini arastirip ben ekledim o sebeple yuksek olabilir



  • Emeğiniz için teşekkürler, Türkiye'den kaç kişiye isabet ettiği de açıklanıyor ve o sayılarda da büyük farklılık yoktu (2018-2019-2020). Hatırladığım kadarıyla 2400 civarıydı.

    Ama bu kişilerin kaç case içinde olduğunu bilemiyoruz galiba


Log in to reply
 

Benzer Başlıklar

  • 677
  • 7671
  • 104
  • 6

57
Online

7.6k
Users

2.3k
Topics

126.0k
Posts

| | | |

Powered by NodeBB