Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz forum@yesilkartforum.com adresine email gönderebilirler! Forumumuza yeni üye olan arkadaşlar şu iletideki kuralları okumalılar ve tüm kurallara dikkat etmeliler.

DV2020 bekleme odası



  • @crazycells DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    @sadikcagan DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    @labrador DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    GC çekilişine Türkiye'nin 4 bir yanından o kadar çok başvuran var ki,her lanet yıl daha da artıyor bu başvurular,Ben Amerika'nın da sisteminin de ne yaptığını,ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum,emin olduğum tek şey ise şu ana kadar GC kazanmış olanların %80-85 inin 'vasıfsız' olduğu,benim gibi bekar olup başvuranların ise karşısında 7 kişilik aile olarak başvuranların kazanıp sırıttığı,şans denilen olayın ise PASİF kişilikli arkadaşları bulması...Bu dediklerime alınan arkadaşlar varsa,emin olun alınıp alınmamanız,laf edip etmeyeceğiniz zerre umrumda değil.Sizin de gittiğiniz de nasıl yaşadığınızı biliyoruz..Kendiniz bile itraf ediyorsunuz ki bütün gün evde oturan,çevre yapmak istiyorum diyen ancak adam akıllı insan içine çıkmayan,iş arayan ama ne işi yapabileceğini bile hala çözemeyen,foruma girip hala 'Ben memleketimi özledim' diye boş boş lak lak yapan...En azından evin terasında oturup sokağı izleyeceğinize gidip sevdiğiniz bi aktivitenin ve ya hobinizin kursunu alın,orada çevre edinin sizinle ortak ilgilere sahip insanlarla,Avcılık yaygın orada gidin doğaya çıkın,silahlara ilginiz varsa nişan kurslarına gidin ne biliyim ya elinize hayatınızı değiştirebilecek bi fırsat geçiyor,niye yani niye ? Değerini bilin şunun artık ! Oraya PASİF olmaya değil AKTİF olmaya gittiniz ! Elinize yüzünüze bulaştırmayın ve hayatın tadını çıkarın !

    Daha 18 yaşındasın.bence burada abilerinden ablalarından birşeyler öğrenmeye bak.insanlara akıl verir gibi nasihat eder gibi davranma.sen daha hayatı öğrenmiş durumda değilsin.iş hayatının içinde bile değilsin.daha kendi hayatını idame ettirecek kadar gelire bile sahip olamayan kişişerin burdan klavye delikanlılığı yapması çok acı.daha ayakta duracak yetkinliğe ulaşamamış biri neden kendini burada ip cambazı gibi göstermeye çalışır anlamıyorum.

    Forumda yas ayrimciligi yapmak yasaktir. Burada herkes birbirine insan oldugu icin saygi gostermeli, daha yasli ya da daha genc oldugu icin degil.

    Peki büyük olduğumuz için onlarında bize saygı göstermesi gerekmezmi



  • @chromium 😃 teşekkür ederim.


  • ⭐⭐

    Yarın da derbi var zaman hızlı geçer


  • ⭐⭐

    Yarın gece de güle dilek bağlama ve kapanış 😂



  • @crazycells DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    @ DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    @sadikcagan sana da senin gibi geri kafalılara da buradan meydan okuyorum.Er ya da geç o kart bana çıkarsa sana da önce çıkabilir bana da farketmez ki bana çıkmassa bile en geç 4 yıla gidiyorum istediğim yere ailem özgürsün git istedigin ülkede yaşa ister rusya ister kanada ister amerika istersen japonya biz seni her turlu destekliyoruz diyor.Bi sorunum yok illa gidecegim ben kafama koyduysam ben bir yolunu bulurum,daha ayakta duramayan dedin ya beni ayakta tutabilen insanlara sahibim ama herseyden once ben bana sahibim,Umarım sana GC en kısa zaman da çıkarda bu kafayla orada nasıl harcandıgini süründugunu bi sekilde görmus olurum.Sevgili @crazycells yasakla ya da engelle istedigini yap !

    Merak etmeyin, uyeleri baskalari soyledi diye gruptan cikarmiyorum 🙂
    Sizin de icinde bulundugunuz tartismada en fazla uyari yapardim. Sinem Hanim, zaten ben dahil forumda pek cok kisinin vaktini bosuna harcayan birisiydi ve gruptan cikarilmasi gerekiyordu. Kendisine gosterebilecegim sabir kotasini doldurunca gruptan cikardim.

    Sinem hanımın gittiğine sevindim.bizde daha dikkatli olalım bari😀😀



  • @hasnotbeen DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

    @sadikcagan Maalesef 55 bin talihli sayısı değil herkesin de dediği gibi vize sayısı. Yani diyelim 55 bin çocuğu olan talihli tek bir kişi kota mota bırakmaz ortada. (55 bin örneğine takılmayın, mecaz)

    Ozaman kötüymüş ben yanlış biliyormuşum



  • 2019 ve 2020 başlığı arasında sadece 1000 mesajlık bir fark var. Ki daha sonuçlar bile açıklanmadı ve burayı soru yağmuruna tutacak talihliler ortada yok. 2020'de başvuru sayısı önceki seneye göre epey arttı sanırım.



  • O sene bu sene hadi gari çıksın ilk seferdee...



  • sürekli yaşanacak yerler hakkında bilgi veren youtube sitesi şimdi 2015 yılından beri detaylı olarak alınan vize başvuru sayısı gibi inanılmaz bilgiler veriyor



  • @mbasoguz @crazycells imzasında hem türkçe hemde ingilizce ds260 var oradan doldurabilirsin


  • Banned

    labradoru genc cocugu ögreteceginize linç etmenizi kinadim .



  • @jesus-christ Uyumasın zaten millet Sahura kalkacak tekrar 😃 😃



  • Şu GreenCard bana çıksada okulu bırakıp Amerikada okusam.Yoksa İçten yanmalı motorlar ve hidrolikle daha çok uğraşırım 🙂



  • bence çok beklentiye girmeyin sonra çıkmayınca üzülüyor insan. zaten çıkanların çoğuda çok fazla takmayan arkadaşlar sanki. forumda sabırla bekleyen arkadaşlar için çıkmasını diliyorum. bol şanslar.



  • @vakkas-altiner Sahurdan sonra da zor uyuruz 😃


  • Banned

    @atakanatıl sizdemi araba tamircisisiniz.Safak 2



  • @mbasoguz izmit carsi



  • Son 67 saat.



  • Tutacağım apartmanı dizeceğim mobilyalara kadar hazırım çıksın ya la daha planlar uzun



  • bu sene acayip bir şekilde hissediyorum çıkacağını içimden bir ses detayına kadar araştırmam gerektiğini söylüyor inşallah tüm güzel işler yapmak isteyen herkese çıkar. Bu mübarek günlerde laf olsun diye katılanlara çıkmaz umarım


Log in to reply
 

Benzer Başlıklar

53
Online

7.7k
Users

2.3k
Topics

127.2k
Posts

| | | |

Powered by NodeBB