Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @slipsψ Hocam merhaba önemli olan adli sicil kaydınızdır arşivli adli sicil kaydı aldığınızda E-devlette eğer bu konu gözükmüyorsa herhangi bir mahkeme kaydından veya HAGB gibi ek konulardan vize görüşmenizde bahsetmek zorunda değilsiniz.

    Sadece Arşivli Adli Sicil Kaydında gözüken ve oraya konu olan suç ve hükümler için açıklama yapma zorunluluğunuz vardır eğer bu dosyayı E-devletten aldığınızda Adli Sicil Kaydı yoktur Ve Arşivli Adli Sicil Kaydı Yoktur diyorsa tamamen sicili temiz biri gibi görüşmeye girip devam edebilirsiniz.

    Bu zorunluluk sadece belgede gözüken suç ve hükümlerin açıklanması üzerinedir. Yani devam eden bir davanız HAGB gibi havada kalan hükümlerinizin açıklanması aranmaz. Adli sicilinizdeki kesinleşmiş hüküm ve cezaların açıklanmasını şart koşar eğer siciliniz temizsse açıklama yapmadan normal biri gibi görüşmenize girebilirsiniz. Saygılarımla.


  • gerçekten bu mesajla ne kadar mutlu ettiğnizi düşünemezsiniz, teşekkür ediyorum vize görüşmesinden sonra neler olduğnu tekrar yazarım buraya aynı dosyayı yemiş birisi için yardımım dokunur


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

126
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.2k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum