@eylulb Green Card aldıktan 4 sene sonra kullanma içinde söyledi:
Son olarak, ds260 formunu doldururken ogrenciydim fakat bu yaz mezun oldum. Ogrenci belgesi vs goturemeyecegim, diplomami gotursem sorun olmaz degil mi? Bir de yasanilan adreslere yurt adresimi yazmamistim. Evim de okulum da istanbuldaydi ve sadece evimin adresini yazdim, 3 sene yurtta yasadim fakat bunu belirtmeyi unutmusum.
Diplomanizi goturebilirsiniz, bir sorun olmaz.
Adresleri guncellemenize gerek yok, bu sekilde kalsin.






Bana uzun süre verilmedi
Case Number neye göre veriliyor, geç başvurup da numarası küçük olanlar var da merak ettim. Bir de hangi aşıların olması gerekiyor mülakat öncesi




