Merhaba arşivde olan bu yazınızı tekrar okudum, söyledikleriniz şu an ki süreç için de geçerli mi @gucarslan, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Aeroexpres merhaba. hesaplamayı öyle yapamazsınız..
"kota" olarak tabir ettiğiniz şey sadece turkiye icin değil, bolge olarak da hesaplanması gereken az da olsa karmaşık bir durum. turkiye, %7'lik kota dilimine zaten girmiyor,bu yüzden vize yetmeme gibi bir durum olması mümkün değil. eğer öyle bir durumun olursa zaten %7'lik kota sebebiyle yüksek numaralar vize alamaz. kota sebebiyle vize alamamak turkiye icin yaşanması muhtemel bir durum degil.]konuyla ilgili başlığı inceleyin lütfen.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/4402/sayılarla-dv2022/ve imzanizdaki 1980 ibaresini guncelleyin 🙂






Yıllarca okuduğum deneyimlerden yola çıkarak özellikle son 5 yıldır Abd'de ilk 3 yıl çok zorlayıcı oluyor sanırım. Hatta insanı benden bu kadar geri dönüyorum dedirtecek noktaya kadar getiriyormuş. Malum artık ekonomi her yerde kötü, koşullar her ülkede daha zor. Unutmayın hiçbir şey sizin sağlığınızdan ve psikolojinizden daha önemli değil. İnşallah her şey gönlünüzce devam eder orada
güzelyalılıdan selammmm





