Merhaba arşivde olan bu yazınızı tekrar okudum, söyledikleriniz şu an ki süreç için de geçerli mi @gucarslan, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Aeroexpres merhaba. hesaplamayı öyle yapamazsınız..
"kota" olarak tabir ettiğiniz şey sadece turkiye icin değil, bolge olarak da hesaplanması gereken az da olsa karmaşık bir durum. turkiye, %7'lik kota dilimine zaten girmiyor,bu yüzden vize yetmeme gibi bir durum olması mümkün değil. eğer öyle bir durumun olursa zaten %7'lik kota sebebiyle yüksek numaralar vize alamaz. kota sebebiyle vize alamamak turkiye icin yaşanması muhtemel bir durum degil.]konuyla ilgili başlığı inceleyin lütfen.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/4402/sayılarla-dv2022/ve imzanizdaki 1980 ibaresini guncelleyin 🙂







gidebileceğim şehirler otomatik kısıtlanıyor zaten. Ayrıca bu yaşta tek başına ve kadın olarak çıkması gerçekten bazen ürkütse de bazen de çok heyecanlandırıyor. Umarım hepimiz için hayırlısı olur yarın. Bakalım kimlerin hayatı bir günde değişecek
️ Ev,araba icin krediye girmek,ödeyebilmek icin haftanin 6 gunu kopek gibi calismak.Amerikada bundan daha cok calistiklarini dusunuyorum ama en azindan orada kazandiginiz paraya degiyor izlenimi var.Yani umarim oyledir.Keske dememek icin basvurduk bizde,cikarsa tum burdaki 





