@Muhtaradana Client information' a " employement" bilgilerini eklemeniz çok dikkat edecekleri birşey olmasada, Client information daki fazla döküman göz çıkarmaz. Eğer "purpose of travel " belgesini çalıştığınız yerden aldıysanız ayrıca bir niyet mektubu eklemeside yapın. Fakat çalıştığınız yerden almadınız ve ikisinide belirttiğiniz aynı letter içinde yazdıysanız buda uygundur .
Client informationdaki ilk belge " purpose of travel ve " niyet mektubu" olsun. ondan sonra diğer belgeleri alt alta eklemenizde fayda var.
Niyet mektubunun içerisindeki bilgiler başlıklar halinde şunlar olmasında fayda var.
" Neden Kanadaya seyehat etmek istiyorsunuz"
" " seyehat geçmişiniz "
" Çalıştığınız şirketteki pozisyon , tecrübe , kıdem ve banka hesaplarınızdaki gösterdiğiniz paraların CAD olarak belirtilmesi"
" Seyehat planınız"
"Türkiye dönmek için bağlarınız"
Umarım faydalı olur.