@ArifCanBarut Onaylanmadı. Ben üniversitede dil ile alakalı bölüm okuyorum. Yazın da dil okuluna gitmek istedim. Yaşım 26 tabi ki bankada para birikimim yok. Vize almam zor. Orada herkes yardımcı oluyor. Karmaşık birşey değil. Fotoğrafım son 6 ayda çekilmediği için çıkıp fotoğraf çekinmem gerekti. Fotoğrafçıda benim gibi insanların oluşturduğu sıra vardı. Görüşmeye pijama ile gelenler var onun için çok kasma. Erken gitme ama geç gidersen sorun olmaz. Saatin yaklaşınca girişin olduğu yerde sıra var oraya girersin. İçeriye ne sokmak yasak websitesinde yazıyor. Araba anahtarı filan sokabilirsin sorun olmaz. Aslında kısa süreli okumak istediğim için turist vizesine başvurmayı düşünüyorum çünkü akademik olmayan yerde okuyabilirim.
Belirli bir sorun var ise cevaplıyabilirim. Siz ne tür bir okul aracılığı ile gidiceksiniz.