Bu başlığı hortlatıyorum fakat emin olamadığım birkaç şeyi sormak istedim (gitmeden önce her şeyi eksiksiz yaptığımdan emin olmaya çalışıyorum). Ben F1 statüsüyle kampüste teaching assistant olarak çalışacağım için SSN almam gerekiyor fakat bunun işlemlerini ancak oraya gidip Designated School Officer'ım ile görüştükten sonra başlatabileceğim yanlış anlamadıysam? Gerekli I-94 formunu da Amerikaya giriş yaptıktan sonra görüntüleyebiliyorum sanırım. Son olarak DS-2019 formunun onay sayfası yeterli oluyor mu bu işlem için yoksa tüm formu çıktı almak daha mı mantıklı?
Yanıtlar için şimdiden çok teşekkür ederim!






2024 yılının sonuna kadar F1 öğrenci vizem var. Amerika’da 3 yıl önce gitmiş olduğum okula gidebilir miyim tekrar konsoloslukla görüşmem ve yeniletmem gerekir mi? Yoksa direkt I-20 belgemi okulumdan isteyip vizeye takılmadan gidebiliyor muyum?



