@entelman Formu erken yada geç göndermek önemliyse neden numara versinler? o zaman sadece kazandınız der en erken gönderenlerden seçerler. Adamın numarası 1 ise sizinki 20000 ise siz erken gönderdiğiniz için siz mi öncelikli olacağınıza inanıyorsunuz?
-
@SUAT-GUNAY Vizeleri ait olduklari mali yil disinda kullanamazlar, o yuzden onu yapamazlar.
-
-
-
-
@T-C-Kubilay-Dikici teksas'a gitmeyi düşünüyorum(tabi cıkarsa) baslangic için param var ve hazır iş kabulunu önlerine sunarsam kabul ederler diye düşünüyorum resmi bir sitede yazıyor
-
@TANER-KAPLAN Merhaba, sorularınızı aşağıdaki link ten sorabilir konu ile alakalı bilgilere bakabilirsiniz.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/510/abd-vatandaşı-ile-amerika-da-evlenip-green-card-almak
-
@seda80 15 Eylul sonrasi gelirleriniz.
-
@aysegul cevaplarınız için teşekkürler peki 90 günü geçti hala gelmedi avukata sordum son yaşanan olaylardan dolayı diyor sanırım beklicez
-
Merhabalar; hala bu forum kullanılıyor mu bilmiyorum, ama yardım alabilirsem çok sevinirim... Çaresiz kaldım çünkü.
Nişanlımla umuyorum ki K-1 vizesi ile 2026 yılında evleneceğiz. Ben Türküm, o Amerikalı. Kendisi trans erkek, erkek olarak da yaşıyor, ancak yasal bilgileri hala kadın olarak gözüküyor. Ben kadın olduğum için evliliğimiz gay evliliğine giriyor tabi.
Amerika'da evlenmiş LGBT+ çiftler, ne tür yasal adımları takip etmeniz gerekti? Türkiye evliliğimizi yasal görmeyecek sonuçta. Soyadımı değiştirirsem Türkiye'de sıkıntı olur mu? Eğer devletten ölüm/dul maaşı alıyorsanız evliliğiniz ile kesildi mi? Dikkat edilmesi gereken yasal bir durum var mı?
Deneyimi olan herhangi birisi yazabilirse çok sevinirim. Stresten saçlarım döküldü, lütfen... -
Merhaba, biz de DS-260 da adres girmemiştik, sonrasında ise maalesef konsoloslukta da adres belirtmeyi atlamışız. Dün giriş yaparken polise adres bildirmek istiyoruz dediğimizde USCİS üzerinden yapman gerekiyor ben sadece stamp basıyorum gibi yönlendirdi.
Özetle aslında hiç bir yerde eski adresimiz yok, sadece bizim adımıza teslim alabilmesi için bir arkadaşımızın adresini vereceğiz.
Neden adres almadığını anlayamadım ama demin USCIS üzerinden Change of Address olarak ilgili adresi girdik, umarım doğrudur.
-
@Emre-Töre Bunun için yeni başlık açmamalısınız. Aşamalar başlığında sorularınızı sormalısınız. Ayrıca sürecinize hakim olmak, sürecinizi olumlu şekilde sonuçlandırmak istiyorsanız forumdaki bilgileri okumalısınız.
Ayrıca forumun arama özelliğini kullanmalısınız.Mesela, ustraveldocs kelimesini arama kutusuna yazabilirsiniz, hatta yazmalısınız. Benim profilimde de detaylı anlattığım bir yazı var. Bilginize. -
Arkadaşlar merhaba, IR1 vizesi için neredeyse iki yıldır bekliyoruz bugün randevu maili aldık 15 ocak için. Ben şu anda 10 haftalık hamileyim. Sağlık kontrolüne girdiğimde ilk trimester geçmiş olacak (12 hafta) ama ben hala bir karar aşamasındayım. Biz zaten çok bekledik eğer girmezsem doğumla birlikte sürecimiz çok uzayacak. Bu konuyu tecrübe etmiş arkadaşlardan önerileri duymak isterim. Sizce çok büyük bir risk midir?
Ve daha önce doktorundan belge alanlar nasıl bir belge aldıklarını paylaşabilir mi? Eğer doktor röntgen çektirebilir diye yazılı bir belge vermezse almıyorlar mı?
-
-
@gucarslan birde "şu ana kadar böyle bir durumdan vize alamayan olmadı, içiniz rahat olsun" dediniz sizin veya başka arkadaşlarımızdan böyle bir tecrübesi veya şahit olduğunuz bir vaka oldu mu?
-
-
Merhaba, bize verilen süreçte nikah işlemlerimiz , sağlık muayenemiz vs yetişmez ise nasıl bir yol izlemeliyiz
Mülakat tarihi mi ertelemeliyiz? Ertelersek ne gibi sorunlar olur mülakat tarihi verilmez ya da konsolosluk çok şaibeli mi yaklaşır Sağlık raporunu almadan diğer tüm belgeler hazır bi şekilde mülakata girip dosyayı daha sonra mı tamamlamalıyız -
Yorumlarınız için çok teşekkürler @ATS16 @smartcells
-
-
EU2026000067xx bugün güncelleme maili geldi ve 7 Kasım bugün annem yoğun bakıma alındı ne kadar kalacak belli değil mülakat erteleme talep etsem Şubat ayına kabul olur mu yoksa sıkıntı olur mu
ds260 formu nasil doldurulur?
-
DS-260 formunda adres kısmını boş bırakıp, oraya gittiğimizde herhangi bir şehirdeki bir postahaneden posta kutusu kiralayıp USCIS'e giderek o posta kutusunu adres olarak gösterebilir miyiz?
-
@murat-taskin ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
DS-260 formunda adres kısmını boş bırakıp, oraya gittiğimizde herhangi bir şehirdeki bir postahaneden posta kutusu kiralayıp USCIS'e giderek o posta kutusunu adres olarak gösterebilir miyiz?
Hayir, maalesef en gec mulakat zamani bir adres vermeniz gerekiyor, aksi halde gocmen vize alamazsiniz. Sanirim sizin ilgilendiginiz konu surada:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/717/green-card-ile-abd-ye-giriş-yapmadan-ev-kiralamak-adres-belirlemek -
@crazycells Merhabalar Herkese, Bu sene DV2019 talihlisiyim ve DS-260 formunu doldurmaya henüz yeni başladım ve takıldığım 2 soru var.
'' 1.Soru= Askerlik görevinizi yaptınız mı ? diye soruluyor.
Cevap: YES/NOYes cevabını verdiğimiz de ;Başlangıç Tarihi :----------
Bitiş Tarihi :---------------- ''Soruluyor.
İşin garibi ben şuan askerdeyim ve 02.11.2018(2 KASIM) da askerliğimi bitirmiş olacağım ve formu şuan doldurduğum için ''YES'' dersem bitirme tarihini ileri bir tarih olarak girmek zorunda kalacağım ve bu da sorun teşkil edebilir mi ? bilmiyorum.Yok eğer ''NO'' cevabını verecek olursam.Bu durumu mülakata giderken güncellemek zorundayım ve formu gönderdikten sonra nasıl güncelleyebilirim hiçbir bilgiye sahip değilim.Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar. -
@halil-şekeroğlu ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
@crazycells Merhabalar Herkese, Bu sene DV2019 talihlisiyim ve DS-260 formunu doldurmaya henüz yeni başladım ve takıldığım 2 soru var.
'' 1.Soru= Askerlik görevinizi yaptınız mı ? diye soruluyor.
Cevap: YES/NOYes cevabını verdiğimiz de ;
Başlangıç Tarihi :----------
Bitiş Tarihi :---------------- ''Soruluyor.
İşin garibi ben şuan askerdeyim ve 02.11.2018(2 KASIM) da askerliğimi bitirmiş olacağım ve formu şuan doldurduğum için ''YES'' dersem bitirme tarihini ileri bir tarih olarak girmek zorunda kalacağım ve bu da sorun teşkil edebilir mi ? bilmiyorum.Yok eğer ''NO'' cevabını verecek olursam.Bu durumu mülakata giderken güncellemek zorundayım ve formu gönderdikten sonra nasıl güncelleyebilirim hiçbir bilgiye sahip değilim.Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar.Formunuzu daha sonra guncellemek zorunda degilsiniz. Sadece formu gonderdiginiz gune gore verilen bilgilerin dogru ve tam olmasi yeterli.
Henuz askerlik gorevinizi bitirmemis oldugunuz icin o soruya "no" diye cevap verebilirsiniz.
-
@crazycells Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat soruyu sorduktan bir süre sonra formu gönderdim ve “YES” diyerek cevap verdim daha sonra tarihleri ;
Başlangıç: 02.05.2018
Bitiş: 02.11.2018olarak girdim.
Bilgi doğru, sistem de izin veriyor diye yazabilirim diye düşündüm.
Değiştirmem mi gerekiyor ?Sorun oluşturur mu ? -
okul ve işyerlerinin isimlerini türkçe mi yoksa ingilizce mi yazıcaz acaba?
-
bi de eşimin formunda bildiğiniz yabancı dilleri soruyor, fakat benim formumda öyle bir soru yok?
ayrıca çalıştığınız katkı sağladığınız organizasyon yardım dernekleri sorusu da yine aynı şekilde beni formumda yer almıyor ????? -
@halil-şekeroğlu ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
@crazycells Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat soruyu sorduktan bir süre sonra formu gönderdim ve “YES” diyerek cevap verdim daha sonra tarihleri ;
Başlangıç: 02.05.2018
Bitiş: 02.11.2018olarak girdim.
Bilgi doğru, sistem de izin veriyor diye yazabilirim diye düşündüm.
Değiştirmem mi gerekiyor ?Sorun oluşturur mu ?Bir sorun olmaz, bu sekilde kalabilir.
-
@pnr ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
okul ve işyerlerinin isimlerini türkçe mi yoksa ingilizce mi yazıcaz acaba?
Ozel isimleri aynen birakip, genel olan kismi ingilizceye cevirebilirsiniz...
Ornegin; "Ataturk Lisesi" yerine "Ataturk High School" yazabilirsiniz. Fakat hepsini turkce olarak yazmaniz da bir sorun yaratmaz.
-
@pnr ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
bi de eşimin formunda bildiğiniz yabancı dilleri soruyor, fakat benim formumda öyle bir soru yok?
ayrıca çalıştığınız katkı sağladığınız organizasyon yardım dernekleri sorusu da yine aynı şekilde beni formumda yer almıyor ?????sadece kendi formunuzda sorulan sorulara cevap vermelisiniz.
-
Herkese iyi aksamlar sayet mulakattan olumlu bir sonuc alirsak evcil hayvan goturebiliyormuyuz bugune kadar boyle bisey basina gelen oldumu acaba karneleri asi kartlari herseyleri tamamdir
-
@yilmaz ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
Herkese iyi aksamlar sayet mulakattan olumlu bir sonuc alirsak evcil hayvan goturebiliyormuyuz bugune kadar boyle bisey basina gelen oldumu acaba karneleri asi kartlari herseyleri tamamdir
tabii ki mumkun. Bilgi icin su konuyu incelemeniz gerekiyor:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/305/amerika-ya-evcil-hayvan-goturmek -
Herkese merhaba, anne ve babamın doğum yerlerini doldururken e devlette ilçe ismi görünüyor.
formda da ilçe isminimi yoksa baglı olduğu il ismini mi yazmam gerekir?
acil yardımlarınızı bekliyorum -
çekilişten önce bekardım sonra evlendim formda eşimi ilave ettim, evlilik cüzdanını ayrıca upload etmek gerekiyor mu??
-
@pnr ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
Herkese merhaba, anne ve babamın doğum yerlerini doldururken e devlette ilçe ismi görünüyor.
formda da ilçe isminimi yoksa baglı olduğu il ismini mi yazmam gerekir?
acil yardımlarınızı bekliyorumresmi kayitlarda nasil geciyorsa oyle doldurun.
Formu doldururken suradaki dokumandan yardim almayi unutmayin:
http://goo.gl/YKHmct -
@pnr ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
çekilişten önce bekardım sonra evlendim formda eşimi ilave ettim, evlilik cüzdanını ayrıca upload etmek gerekiyor mu??
eger form acarken bir dosya upload etmenizi istemediyse baska bir sey yapmaniza gerek yok. Yeni acilan formu doldurmaniz yeterli.
-
son bir soru daha sorucam

amerika adresi olarak kardeşimin eşinin yaşadığı adresi vericez. fakat ilerisini biemiyorlar birkaç ay sonra iş durumu ile filan taşınırlar ise ne yapıcaz?
o kısmı değiştirebliyor muyuz daha sonra? mülakat öncesi yada mülakat sırasında yada mülakat sonrası ???
yoksa en güvenli mutlaka olması gereken adres mi verilemeli?? -
@pnr ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
son bir soru daha sorucam

amerika adresi olarak kardeşimin eşinin yaşadığı adresi vericez. fakat ilerisini biemiyorlar birkaç ay sonra iş durumu ile filan taşınırlar ise ne yapıcaz?
o kısmı değiştirebliyor muyuz daha sonra? mülakat öncesi yada mülakat sırasında yada mülakat sonrası ???
yoksa en güvenli mutlaka olması gereken adres mi verilemeli??adresiniz henuz belli degil o nedenle orayi bos birakin su an icin.
Sadece bir adres yazmis olmak icin adres yazmanizi tavsiye etmem, hele de degismesi yuksek ihtimalli bir adresse...
Daha sonra mulakat oncesi kesin adresinizi konsolosluga gonderebilirsiniz.
-
biz Karşıyaka belediyesi evlendirme dairesinde evlendik. evlilik cüzdanımızda evlenme yeri direk öyle geçiyor.
forumda evlenme yerine ne yazıcaz? izmir mi yoksa karsıyaka mı? -
@crazycells ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
@halil-şekeroğlu ds260 formu nasil doldurulur? içinde söyledi:
@crazycells Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat soruyu sorduktan bir süre sonra formu gönderdim ve “YES” diyerek cevap verdim daha sonra tarihleri ;
Başlangıç: 02.05.2018
Bitiş: 02.11.2018olarak girdim.
Bilgi doğru, sistem de izin veriyor diye yazabilirim diye düşündüm.
Değiştirmem mi gerekiyor ?Sorun oluşturur mu ?Bir sorun olmaz, bu sekilde kalabilir.
Bilgiler için teşekkürler tekrardan
Benzer Başlıklar
135
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
534.1k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum