@ozguryigit sayin @ozguryigit bu baslik icin biraz erken bence 🙂 isterseniz sonuclarin aciklanmasini bekleyelim...
Su an icin DV2022 Bekleme Odasi'nda bu konulari konusabiliriz. Ayrica su basliklari da incelemenizi tavsiye ederim:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/329/abd-ye-gitmeden-önce-ve-gittikten-sonra-yapılacaklar
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






ya ben eğer gidersem hep bu paranoyak olacam her evden dışarı çıkmadan önce acaba timsah var mı kapının önünde diye
çok sıkıntı bir durum
Nasıl gidiyor son hafta heyecan yoklaması yoklaması alalım.. 






