@ozguryigit sayin @ozguryigit bu baslik icin biraz erken bence 🙂 isterseniz sonuclarin aciklanmasini bekleyelim...
Su an icin DV2022 Bekleme Odasi'nda bu konulari konusabiliriz. Ayrica su basliklari da incelemenizi tavsiye ederim:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/329/abd-ye-gitmeden-önce-ve-gittikten-sonra-yapılacaklar
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






onlara hastaaa kumandayı alıp geliyo çiiiii çiiii diyo anlıyozz he çikidi istiyo diye
️





ama bu Houston da ki yardımlaşma birlik daha cezbedici ama çıkarsa kesinlikle sıcak bir yerlere gitmek isterim eşim ve oğlum sevmese de güneş enerjisiyle çalışıyorum 40 derece de gıkım çıkmaz




