Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @AgeGuns, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @Masda, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @haymatlos_, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    kasımda yapayım başvuruyu unutayım başvurduğumu belki çıkar seneye

    Ben öyle yaptım umursamadığımız zaman oluyor galiba. Böyle bir söz vardır "Hayat sen bakınca soyunamıyor". Hadisi Şerifte Peygamberimiz s.a.s buyuryor: Dünya kendine meyl edeni kölesi yapar yüz çevireni ağası. Şu an green card iptal olsa bile umrumda olmaz . Ama gidersem de sevinirim o ayrı 🙂

    valla hocam bence tamamiyle şans... 🙂

    totem vs. inanmayan biriyim , 20. başvurusunda kazanan var yani , totem vs olsa 5.kazanırdı adama 20.de denk gelmiş şansı 🙂

    Ben totem olarak söylemedim hocam sayiden umursamıyorum unutmuştum tamamem 🙂 Kasıtlı olarak totem yapmadım 🙂


  • @bidünya abla ben akıllanmam 😃 daha 1. haftada ilk ufak kaçamağı yaptım 😃 şimdi fırına verdim tamamen kendi tarifim 😃 dur bakalım nasıl olacak 😃
    ssc.jpeg


  • pişmiyor lanet olası şey 😃 fırın bozuk ısınıyor ama pişirmiyor 1 saat oldu daha çiğ

  • ⭐⭐⭐

    @Rhonster ohh afiyet olsun yaramasın inşaaallah😂 😂 😂 hem arada olur öyle kaçamaklar yine de kaçırma ama bak

  • ⭐⭐⭐

    @Rhonster tüüh aksiliğe bak sen 😱 ben de güzel olura tarif isteyecektim

  • ⭐⭐⭐

    @Rhonster kalıptan daha geniş bir tencere varsa biraz su koy oturt içine kalıbı kapağını kapat ocakta kısık ateşte pişir çöpe gitmesin


  • @bidünya, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @Rhonster kalıptan daha geniş bir tencere varsa biraz su koy oturt içine kalıbı kapağını kapat ocakta kısık ateşte pişir çöpe gitmesin

    tarifle alakalı değil abla ya fırın bozuk şimdi eski davul tipi fırını indirecem yukardan hala olmadıysa o en azından pişiriyor 😃

  • ⭐⭐⭐

    @Rhonster kurtarıcı davul fırın 😀 denenmiş tarif yani o zaman isterim mesaj atıver bir ara😀


  • @bidünya, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @Rhonster kurtarıcı davul fırın 😀 denenmiş tarif yani o zaman isterim mesaj atıver bir ara😀

    tamamdır abla şimdi tekrar bi kontrol edecem sonra davulu indirecem

  • ⭐⭐⭐


  • @bidünya fırının derecesinde sıkıntı varmış galiba 200 derece de 1 saat bıraktım kabarma bile olmadı dereceyi biraz arttırdım 15 dk da kokusu bile çıkmış birazda kabarmış galiba 20 25 dk ya olur bu iş 😃


  • @bidünya sonuçlar süper 😃
    312.jpeg 322.jpeg


  • Arka tarafta da mantı var galiba 🤤


  • Millet selam sizce 2022 çekilişi olacak mı mali imkansızlıklar yüzünden 6 aylık pasaport çıkartıp askere gitmeyi düşünüyorum tahminleriniz neler?

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @Mcan eylül ayını bekliyor herkes ondan eylülden önce kimse birşey diyemez


  • @Passion, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    Arka tarafta da mantı var galiba 🤤

    aynen mantı döktük bugün bütün gün 😃


  • @Rhonster, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @bidünya sonuçlar süper 😃
    312.jpeg 322.jpeg

    Doktor, bu yanmis gibi sanki 😁😎


  • DV 2022 Bekleyenlerine sabır,umut,azim .... biraz daha sabır ve şans koyayım.. abır ve şansabır ve şansabır ve şansabır ve şansabır ve şans DİLİYORUM.

  • ⭐⭐⭐

    @Rhonster ooo süper afiyet olsun. çok uğraştın ama oldurdun valla😂


  • @MySea, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @Rhonster, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

    @bidünya sonuçlar süper 😃
    312.jpeg 322.jpeg

    Doktor, bu yanmis gibi sanki 😁😎

    yok abi üst yüzeyi biraz içerlenmiş o kadar altta birşey yok 😃 fırın baya bozuk ya 😃 komşu verdi kendisi yenisini almış niye verdiği belli 😃 bizimki bozuktu davul fırını kullanıyorduk. 😃


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

141
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.0k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum