Merhabalar,
Green card vizemiz ile Amerika'ya geldik ve düzenimizi oturttuk. Bütün yerleşim, iş bulma ve düzene uyum sağlama süresince 1 yıl geçti ve pasaportumuza basılı olan ilk giriş için kullanılan vizenin, yanına atılan pasaporttaki polisin imzasısının süresi doldu.
Elimizde permanent resident card'larımız var ve pasaportlarımız da 2025'e kadar geçerli . Türkiye'ye ailelerimizi ziyarete gitsek, tekrar geri dönerken Türkiye'den çıkışta sorun yaşar mıyız ? Pasaporttaki basılı vizeye bakılıp bunun süresi dolmuş denilir mi ? Yoksa permanent resident card Türkiye'den çıkış yaparken vize yerine geçiyor mu ?
Çok teşekkür ederim.